xlukehemmingsmydrugx ik wil je bedanken voor dit idee, ik was er zelf nooit opgekomen. I love you so damn much bby. Ook bedankt voor de cover. Ily x
POV Rachel
"Hier is je kamer, je deelt hem met Amber, maar die had je net al ontmoet" zei Emma. Emma was echt nog niet heel oud. "Zet je tassen maar neer" zei ze. We liepen door deur met tralies. "Achter deze deuren is de eetzaal, iedere morgen van 7 tot 9 ontbijt" zei ze. "Hier zijn de deuren naar buiten" zei ze. We liepen naar buiten. "Waar is iedereen?" Vroeg ik. "Op school, jij moet morgen pas" zei Emma. "Hier kun je lekker buitenzitten of een potje basketballen of voetballen" zei Emma.Daarna gingen we terug naar binnen en ging ik uitpakken. Ik zag op de binnenkant van mijn kast de code voor de wifi staan. Ik typte die in. 2 gemiste berichten. Luka❤: "Rach, het is nu al stil zonder jou, zondag kom ik je meteen opzoeken, ik mis je heel erg x". Ik schreef terug. "Lieverd, ik mis jou ook heel erg. Er is een meisje van 12 die me heel erg aan jou doet denken. Tot zondag meissie x". De andere was van de groepswhatsapp. Die boeide me toch niet. Ik had ook een twitter melding. Van Luke5SOS! OMG.
Luke5SOS: Heyhey i'm Luke
Ik wist even niet wat er met me gebeurde. Die knappe jongen van die band stuurde me een DM. Ik wilde wat terug sturen toen de deur openging. Amber kwam huilend binnen. "Hey meissie, gaat het?" Vroeg ik. Ze bleef maar huilen. Ik sloeg een arm om haar heen. "Ssshht" suste ik. "Amber, kom verdomme terug" zei een man kwaad. "Oh sorry" zei hij toen hij mij zag. Hij ging weg. Amber was half in slaap gevallen. "Ga maar even slapen, meisje" zei ik. Ik legde een deken over haar heen. Ik stuurde snel een DM terug.
Rachel_5SOS: Hey Luke, do you speak dutch?
Luke5SOS: Yes I speak dutch. How are you? I Love Your Username :)
Rachel_5SOS: It's just changed. I'm at a boarding school.
Luke5SOS: Oeh, badgirl geweest?
Rachel_5SOS: Jep, hoe gaat het met jou en je band?
Luke5SOS: You have a beautiful name, babygirl. Het gaat goed, we zijn met een album bezig. We hebben wel pas 4 nummers ofzo. Ken je ze?
Rachel_5SOS: Thankyou, Luke. Mijn favoriet is Long Way Home. Amnesia en die andere moet je ff helpen :)
Luke5SOS: She Looks So Perfect en Don't Stop. Ze zijn redelijk oke. Allebei zijn het videoclips.
Rachel_5SOS: ik ga ze even luisteren en bekijken. Spreek ik je zo weer?
Luke5SOS: tot zo x
Schreef hij nou een kusje? Hij is wel leuk hoor.
Ik zocht ze op, op youtube. Het einde van SLSP is echt kut. De jongens ritsten hun broek open en de clip werd alleen maar ruis. Ik zat echt heel hard te schreeuwen. "FUUUUCK".
Rachel_5SOS: het einde van SLSP is kut
Luke5SOS: Dat horen we vaker haha
De andere ging ik nu kijken. "Dr Fluke" lachte ik.
Luke5SOS: en Don't Stop?
Rachel_5SOS: Geweldig, Dr Fluke is knap ♡ hij mag me wel komen redden ;)
Luke5SOS: *blushes*
Rachel_5SOS: you're welcome x
Ik twijfelde over het kusje maar stuurde het toch. *blushes* is wel schattig hoor. Ik appte Sam. "Ik kreeg een DM van Luke Hemmings x" schreef ik. "You Are Fucking Kidding me Right?" Schreef ze terug. "Ik stuur je screenshots x" zei ik. Ik stuurde haar screenshots. "Wat lief, hij is sweet, but Cal Pal is mine" zei ze. Ik sloot Whatsapp af. En ging lunchen.
"Nieuwe, kom eens" riep een meisje met blond haar. Ik ging naar hen toe. Er werd wat gefluisterd. "Die nieuwe is knap" zeiden er een paar erg jaloers zo te horen. "Ik ben Amelia, dat is Jenna, Sophie en Rikki" zei ze. Amelia had groene ogen. Jenna blond met bruine ogen. Rikki had blauw haar met roze en paars en grijze ogen. "Ik ben Rachel" zei ik. "Ken je 5SOS?" Vroegen ze. Ik knikte. "Luke is zoo leuk" zei ik. "Nee Cal Pal is het leukste" zei Sophie. "Ashton duidelijk" zei Amelia. "Mikey" zei Rikki. "Allemaal zijn ze leuk" zei Jenna. "Ik heb contact met Luke via Twitter DM's" zei ik zacht. "OMG" gilde Jenna. "Kom straks naar mijn kamer, dan kunnen jullie het lezen" zei ik. Ze knikten.
Luke5SOS: Heyhey, wil je een keer afspreken, onder 4 ogen?
Rachel_5SOS: zeker, maar ik mag niet weg, bezoek is van 15'00 tot 19'00 volgens mij.
Luke5SOS: als we in Nederland zijn, kom ik je opzoeken babe x
Babe? Wat cute. Yay. De meiden kwamen eraan. "Laat lezen" zei Amelia. Ik gaf ze mijn telefoon. Ze lazen het en keken me aan. "Luke5SOS is de echte" zei Sophie. "OMG lucky girl" zei Rikki en gaf mijn mobiel terug. Amber lag weer te slapen. Er is iets met dat meisje. En die man, dat weet ik zeker. Ik kom er wel achter. De meiden gingen weer weg.
Luke5SOS: Misschien kunnen we eens skypen. Is wel leuk toch?
Rachel_5SOS: jaa is goed, ben jij de echte Luke?
Luke5SOS: De enige echte
Op een of andere manier geloofde ik hem. Maar toch. Waarom zou hij, Luke Hemmings, de leadzanger van 5SOS, een fan een DM sturen?
Rachel_5SOS: Ik kan overmorgen wel denk ik, moet ff skype aanmaken x
Luke5SOS: Dan stuur ik je mijn skypenaam
Rachel_5SOS: Is goed x
Ik ging meteen skype aanmaken. Naam: Rachel. Skypenaam: RachelxHemmings. Aangemaakt.
Rachel_5SOS: RachelxHemmings
Luke5SOS: mijn achternaam ;)
We hadden diner. Ik schepte me gebakken aardappelen op toen Ambers dienblad op de grond viel. Ik raapte het op en hielp haar opruimen. Ik ging bij haar zitten. "Amber, gaat het?" Vroeg Amelia lief. Amber knikte. Ik pakte even haar hand. Haar gezicht vertrok van de pijn. Ik rolde haar mouwen op. Allemaal sneeen. "Amber, what happened?" Vroeg ik. "Mijn vader" snikte ze. "Wat is er, Amber?" Vroeg Sophie. "Mijn vader heeft..." verder kwam Amber niet. "Heeft je vader je aangerand?" Vroeg Rikki. Jenna keek haar waarschuwend aan maar schrok toen Amber knikte.
Ik gaf haar een knuffel. "Je bent verdomme pas 12" schold ik. "Mevrouw, niet schelden" zei een bewaker. Ik stak onzichtbaar mijn derde vinger op. We gingen naar de slaapzaal. Ik verbond haar wonden. "Amber, dit moet je tegen Anita zeggen" zei ik. Ze schudde haar hoofd. Mijn telefoon maakte een geluid. Maar ik negeerde het even. "Kijk maar even hoor" zei Amber. Ik pakte mijn telefoon.
Luke5SOS: heyhey, kan je morgen al skypen?
Rachel_5SOS: nee sorry x morgen moet ik een vriendin helpen
Luke5SOS: okee, wat is er gebeurt?
Rachel_5SOS: een vriendin van me, ze is pas 12, aangerand door haar vader x
Luke5SOS: omg, wat erg, sterkte x
Rachel_5SOS: Dankje, spreek ik je overmorgen op skype? De wifi gaat over 5 minuten uit, goodnight x
Luke5SOS: is goed babe doei, goodnight x
Ik sloot mijn mobiel af. Ik pakte mijn tas in. Gym, Muziek, Engels en Geschiedenis. Morgen school. Bah... ik trok mijn oversized roze overhemd weer aan. En schoof onder de dekens.
De volgende ochtend trok ik mijn gymkleding aan. En ging ontbijten. Na het ontbijt ging ik richting het sportveld. Vandaag moesten we aan onze conditie werken. Na gym was ik totaal bezweet en ging ik snel douchen en naar muziek.
We mochten zelf liedjes zingen. Ik ging op de gitaar Amnesia spelen. De leraar zei dat ik talent had. Hij liet me een ander liedje opnemen. "Long Way Home van 5 Seconds Of Summer" zei ik. Hij drumde, ik speelde gitaar en zong. "Mag ik dit opsturen naar hun manager?" Vroeg hij.
A/N
Alles was gewist, thnx wattpad. Ik moest het totaal opnieuw schrijven. Nogmaals bedankt voor het nakijken babe.
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanfictionDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...