Op dit hoofdstuk ben ik alles behalve trots. Het zijn reacties op twitter en die shit allemaal. Opvul hoofdstukje, sorry
POV Rachel
Ik werd wakker en moest me meteen haasten om op tijd bij muziek te komen. De les was net begonnen toen ik binnenrende met alles dat scheef zat. Haar, kleren en ik had geen make up op. De leraar gebaarde dat ik mocht gaan zitten. "Zo, wie wilt zich opgeven om een liedje te zingen?" Vroeg hij. Iedereen keek mij aan. "Waarom ik?" Vroeg ik. "Omdat jij heel goed kan zingen" zei een klein verlegen meisje. "Dankjewel, maar ik kan dat toch niet?" Vroeg ik onzeker. "Het is gewoon een paar liedjes zingen, je mag er zelf kiezen" zei de leraar. "Oke, dan" gaf ik toe. De klas juichte.Ik ging oefenen toen Amber in paniek naar me toe kwam. "Rachel, je moet me helpen, ik bloed dood" zei ze paniekend. "Wat is er?" Vroeg ik. "Er lag bloed in de wc" zei Amber. Ze is ongesteld. "Amber, je bent een echte vrouw geworden, je bent ongesteld" zei ik en tilde haar op. "Kom, we gaan wat voor je halen" zei ik. Amber liep naast me. "Ben jij dat ook?" Vroeg ze. "Ja, ik ook, sinds ik 11 ben" zei ik. Ik ben heel onregelmatig. Maar dat komt omdat ik te dun ben voor mijn leeftijd.
Ik pakte wat verband uit mijn tas en gaf het aan haar. "Hier" zei ik. "Dankjewel" zei Amber. Ze verdween in de badkamer. Ze kwam de badkamer uitlopen met o-benen. "Het zit raar" lachte ze. "Je went er wel aan" zei ik. Ik ging verder oefenen totdat ik opeens een flyer zag hangen. "Party for all the girls" stond er. Dus voor een feestje. Oke. Dat is best cool. Ik heb ook al dagen niks van Luke gehoord. Hij reageert niet op Twitter of Skype. De roem is hem naar zijn hoofd gestegen. Nee, dat meen ik niet, hij heeft het gewoon druk. Ik zette een foto op instagram van de gitaar. "It's just a thing that I love, music makes my day, have a nice day, I gonna play a song, bye".
Na een halfuurtje keek ik weer op Twitter. Reacties, zo veel.
@Luke5SOS: What song are you playing? X
@LucasHemmo1996: OMG, Lukey's new girlfriend.
@5sos_girl: Lucky gurl x
@AshtonIrwinisbae: You are pretty x
@Calum5SOS: Luke! What are you doing here?
@5sos_girl: Cal Pal and Luke, you are really lucky babe x
@fxcklrh: heyhey, are you and Luke dating? Do you even know who Luke is?
@Luke5SOS: She's gonna know me, like nobody else does.
@Ashton5SOS: Rach, don't pay much attention on Luke, he's a horny guy
@Michael_5SOS: Ashton is totally damn right @Luke5SOS is horny x
@Rachel_5SOS: what are you guys doing on my twitter? @Ashton5SOS @Luke5SOS @Michael5SOS @Calum5SOS, you don't even know me, i'm lauging so hard, I love you, @5SOS x
@mrshemmo96: Are you and Luke dating? You are pretty. Don't hurt him, babe x
@Rachel_5SOS: @mrshemmo96 Luke and I aren't dating, I don't know him in personal. Not that I don't want to date him.
@Luke5SOS: Hi babe, why aren't we dating, we are cute as fuck xIk gaf het uiteindelijk op. Zo'n reacties bleven komen. Ik kreeg Follow's van al die mensen. Terwijl ik Luke niet eens kende. "Okay people, Luke And I are NOT dating alright". Dat is wat ik plaatste op twitter.
@fxcklrh: I would date him, ride him, blow him or even fuck him, everything he wants :)
@LucasHemmo1996: why not, you are both adorable, you are pretty and he is hot. You would look so cute together.
@lrhfrh: Luke wouldn't date a fan, right?
@lrhaficthmgc: @lrhfrh Luke would date a fan. This girl is a fan, why aren't they dating ?
@Rachel_5SOS: I don't know him in personal, but I have to admit, that he is really hot x
@Luke5SOS: Like I said, you gonna know me, like nobody else does.
@DoItLikeLuke: I would do him.
@Rachel_5SOS: @Luke5SOS why are you saying this to me, all these girls want you as their boyfriend. They are more beautifull than I. I really want to meet you somewhere. But why do you even care about me, and what I say about dating?
@Luke5SOS: because you are beautifull. I'd like to meet you. And I care about every fan of 5SOS.
@fxcklrh: @Luke5SOS, the fandome cares about you x. Don't you think that you and Rachel should go on a date?
@Luke5SOS: @fxcklrh yeah, of course i think Rach and I should go on a date, we are cute as fuck x
@Rachel_5SOS: why are we having this conversation? If he asks it to me, maybe i'd say yes. Because he is adorable.
@Luke5SOS: would you go on a date with me? Please say yes x
@Rachel_5SOS: If I meet you, i would do that. I'd loved to xIk ga op date met Luke?! "IK GA OP DATE MET LUKE" Gilde ik tegen Amelia. Amelia keek me aan. Ik liet haar alles lezen. "LUKE HEMMINGS" gilde ze. Ik gaf haar een knuffel. "Mag ik iets op jou twitter zetten?" Vroeg ze. "Hi Rach, I don't know you so long, but I know that I never wanna lose you. You are the best, babe xAmee" schreef ze. We zetten er een selfie bij en de reacties kwamen weer.
@Luke5SOS: you are so pretty, Rach
@fxcklrh: I have a confesion, Luke and Rach have to date, because Luke calls her Pretty and she wants to date him. That's enough for me x
@Ashton5SOS: @Luke5SOS you are an idiot, Rachel is pretty, but do you really think she choose you above me?
@Luke5SOS: @Ashton5SOS yeah, i'm sure she choose me. I know her longer, you've met her, but I can talk with her.
@Rachel_5SOS: @Ashton5SOS, if i had to choose, i'll pick Luke. I'm sorry, you are so cute, but i know Luke longer, yes.
@Luke5SOS: heheh, fuck u Ash, she pick me @Ashton5SOS
@Ashton5SOS: now i'm very sad :(
@Rachel_5SOS: ahww Ashiee, don't be sad, there are thousands of girls who would pick you x
@fxckafi: i would pick you, name change ;). Ash is cute.
@Ashton5SOS: @fxckafi you are sweet x
@5SOS_best: Luke should date her, bye
@fxckafi: Maybe they are already fucking each other @5SOS_best :)
@5SOS_best: @fxckafi yeah, i'm pretty sure they already fucked each other.
@Rachel_5SOS: damn you, people, i don't even know Luke :).
@Luke5SOS: You know me soon, i promise x
@Rachel_5SOS: ok, Luke, byeA/N
Whaha slecht. Ik ga een boek maken dat Twitter ft L.H. heet. Dat is precies zoals dit en nog wat andere dingen. Als t online staat, ga t maar lezen x
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanficDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...