POV Rachel
"Wat?" Vroeg Luke. "Hij dwong me om seks met hem te hebben" zei ik en er drupte een traan over mijn wang. "Rachel, je kunt ons vertrouwen" zei Ashton. "Ik was pas 14 jaar, ik had hem nog nooit gekust ofzoiets. Hij dwong me seks met hem te hebben" zei ik. "En dat heb ik niet gedaan, maar nu ben ik bang dat iedere jongen me zoiets aandoet, ik weet dat dat niet zo is, maar toch ben ik bang" zei ik. Meerdere tranen volgden. "Wat heeft hij gedaan?" Vroeg Calum. "Hij heeft me geslagen en gekrabt" zei ik. Luke drukte me dichter tegen zich aan. Ik voelde een paar druppels in mijn nek. Luke huilde zachtjes. "Luke, wat is er?" Vroeg ik bezorgd. "Hoe kan iemand je zoiets aandoen?" Vroeg hij. "Rachel, gaat het wel?" Vroeg Rikki. "En nu heb ik nul komma nul procent zelfvertrouwen" zei ik. "Je bent prachtig, lief, slim. Ik snap die jongen niet" zei Amelia. "Dankjewel, Amelia, maar je weet dat dat niet waar is" zei ik. "Jawel, niet zo negatief" zei Amelia. "Amelia spreekt de waarheid" zei Ashton. Calum, Michael, Amber, Sophie, Jenna en Rikki knikten. "Je bent mooi, lief, supergirl" zei Luke. Ik begon weer te blozen. "Maar zou je nu weer een vriendje willen?" Vroeg Sophie. "Ja misschien wel, eentje die begrijpt dat ik dus geen enkele ervaring heb met vriendjesdingen" zei ik. "Jongens, het feest is over" zei Emma. We stonden op met z'n allen. "Dankje voor alles jongens, tot ziens" zei ik en knuffelde hen allemaal. "Hey, we zijn nog niet weg, we gaan hier een clip opnemen" zei Luke. Ik vloog hem om zijn nek. "Yes" zei ik. "Kom, we gaan" zei Amber en trok me weg van Luke. Waar ik haar voor bedankte. Want anders hadden we er nog drie uur gestaan. Lachend liepen we naar de slaapzaal. De meiden kwamen slapen. Het feest ging verder. We kletsten over 5SOS. "Luke is op Rachel" giechelde Amber. Ik begon weer hevig te blozen. "Nietes" zei ik. "Echt wel" zei Rikki. "Luke and Rachel, sitting on a tree, k-i-s-s-i-n-g" zongen de meiden plagerig. "Vind jij hem leuk?" Vroeg Amber. "Hij is wel oké" zei ik. "Jaja, buitengewoon knap" zei Jenna. "Oke, hij is knap" zei ik. "Je vind hem leuk" zei Sophie. "Waarom denken jullie dat?" Vroeg ik. "Omdat het waar is" zei Rikki die haar nagels vijlde. "Zeg nou maar eerlijk" zei Sophie. "Oke, ik vind hem leuk, maar kijk naar hem, hij heeft de keuze uit zoveel meiden en dan zou hij mij kiezen, kom nou toch" zei ik. "Hij vind je leuk, Rach" zei Amelia. Amber begon weer te zingen. "K-I-S-S-I-N-G". "Amber, je bent echt een kleine trol" lachte ik. "Luke vindt je leuk en jij vindt hem leuk, wat is het probleem?" Vroeg Rikki. "Dat hij echt super knap is en ik totaal niet" zei ik. "BULLSHIT" riepen Rikki en Amber. "Morgen gaan we naar hem toe" zei Amber. "Koppeleeeee" riepen Rikki, Amelia en Jenna. "Zijn jullie de regels vergeten?" Vroeg ik. "Oh, ja, shit" zei Amber. "Echte liefde laat zich niet tegenhouden door een stomme regel" zei Jenna wijs. "Kom nou toch, Luke vindt me waarschijnlijk preuts" zei ik. "Dat ben je niet, je hebt een soort trauma" zei Sophie. "Ik heb nog nooit gezoend en ik ben 17, ik ben preuts" zei ik. "Wat jij wil" zei Amelia. "Is ze niet" fluisterde ze. "Ik hoor je" zei ik lachend. We deden een kussengevecht. En toen gingen we allezes op de tweepersoons matrassen liggen. We schoven ze tegen elkaar aan. Ik lag naast Amelia en Rikki. "Lag Luke maar naast je, eah?" Vroeg Rikki plagend. We hoorden een klap. Van mijn hand, op haar buik. "Rikki, kop dicht" siste Amelia waardoor we allemaal moesten lachen. Ik viel in slaap.De volgende ochtend werd ik wakker omdat mijn telefoon geluid maakte. De andere meiden sliepen nog.
Luke5SOS: HEYHEY, goodmorning x
Rachel_5SOS: Hi, goodmorning x
Luke5SOS: Het was echt gezellig met je, kom je ontbijten met me? X
Rachel_5SOS: Ik zie er niet uit x
Luke5SOS: Vast wel, kom, de jongens zijn er niet, kunnen we gezellig praten x
Rachel_5SOS: Okay, ben er in 10 minuten.
Ik nam een douche van 4 minuten. En kleedde me aan in 2 minuten. Make-up, haar en tandenpoetsen deed ik in 4 minuten. Ik liep naar de ontbijtzaal. Alleen Luke zat er. "Waar is iedereen?" Vroeg ik. "Ze mogen uitslapen, omdat het feest was" zei Luke. "En jij maakt me wakker, ik had nu nog kunnen slapen" zei ik. "Sorry hoor" zei hij. Ik kreeg een grijns om mijn lippen. "Jij..." zei hij lachend. De andere meiden kwamen binnen. "Rachel, kom jij eens eventjes hier, jongedame" lachte Amelia. Ik stond op en rende richting het groepje. "Gebeurt er al iets?" Vroeg Amelia. Ik schudde nee. "Kom er bij zitten" zei ik. "Jij en Luke moeten alleen zijn" zei Rikki. "Hi Luke" zei Amber en zwaaide. Luke zwaaide lachend terug. "Kijk hoe schattig hij is" zei Jenna. "Kom op, ga terug" zei Sophie. Amber duwde me richting Luke. Ik ging weer tegenover hem zitten. "Ashton was vader aan het spelen en gaf me advies" zei hij. "Waarover?" Vroeg ik. "Over hoe ik mooie meiden voor me kan winnen" zei hij. "Door Luke te zijn" zei ik. "Oh, dus als ik zeg, "hello i'm Luke Hemmings". Dan zeggen zij: "en ik ben single", of wat bedoel je?" Vroeg Luke. "Zoiets" zei ik. Hij glimlachte. "Hello, i'm Luke Hemmings" zei hij met een scheve glimlach. "Zit je nu met me te flirten?" Giechelde ik. Hij werd een beetje rood. "Sorry, Rach" zei hij grijnzend. "Waarvoor?" Vroeg ik glimlachend. "Dat ik met je flirt" zei hij. "Dat is schattig" zei ik. "Net als jij" zei hij flirtend. "Ik kan dat niet" zei ik. "Tuurlijk, iedereen kan flirten" zei hij. "Behalve ik" zei ik. "I can teach you everything" zei hij. "Wat?" Vroeg ik. "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard" zei hij. Mijn ogen werden groot. Wat zei hij nou?
A/N
Luke is nog steeds adorable. Maar die laatste zin is toch wel een beetje grof. Nee, grapje, het wordt nog erger, doeidoeixx
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanficDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...