"Moc mě těší, jsem Erika." Moje matka se ve správnou dobu naštěstí chopila situace a užívala si náhlé pozornosti, které se jí kvůli jejímu chování dostávalo. Moje tělo se třáslo nervozitou a já nevěděla co mám dělat a tak jsem tam prostě jen stála a pozorovala svou matku a kluky jak se snaží seznámit.
"Taky mě těší jsem Calvin a tohle je moje sestra Lil, která nejspíš neumí mluvit." Představil mě můj bratr a všichni v místnosti mi věnovali významný pohled. Právě v tuhle chvíli jsem byla ráda, že mám rozpuštěné vlasy. Trochu jsem předklonila hlavu a tak mi prameny spadaly do obličeje.
Nervózně jsem každému z nich podala puku stejně, jako to udělal můj bratr s matkou a otcem, a pak se zase vrátila do rohu místnosti, kde jsem byla předtím. Otec se chtěl ujmout slova, ale než stihl cokoliv říct, Niall ho přerušil.
"Hele Lil, neznáme se?" Jeho otázka na mě upoutala pozornost všech v místnosti. trochu jsem nadzvedla hlavu a doufala, že si nevzpomene. Než jsem odpověděla, prudce jsem zakroutila hlavou a nechala tak svoje vlasy vlát všude do stran.
"Ne. Vždyť jste hrozně slavní a já jsem jen studentka." Na konci jsem se trochu zasmála, čímž jsem si zasloužila zvědavý pohled od mé matky. Všichni pokrčili rameny a dál mi nevěnovali pozornost. Jen blonďáčkův pohled mě pořád zvědavě pozoroval.
Hned jak otec přerušil trapné ticho, všichni se začali bavit o novém songu, která zde měli nahrát. Já jsem si vytáhla mobil a snažila se trochu zabavit, protože to samé dělal i bratr. Otevřela jsem messenger a vyhledala si 'Carooool' u které jsem si otevřela chat.
Lily: Carooool :(
Lily: pomooooc ..
Carooool: coooo jeeee?
Lily: můj otec mě právě nutí trávit čas s rodinou tím nejhorším způsobem
Carooool: ?
Lily: musím být s ním ve studiu a hádej co?
Carooool: co? :D
Lily: Jsou tu ti teploušci ._.
Carooool: 5SOS?
Lily: hádej znovu máš ještě 2 pokusy a když to neuhodneš, koupíš mi čokoládu ;D
Carooool: The Vamps?
Lily: nope.. jeden pokuuus :DD
Carooool: 1D?
Lily: STEJNĚ CHCI SVOJÍ ČOKOLÁDU,JE TI TO JASNÝ!
Carooool: počkej počkej počkej
Carooool: opravdu tam jsou 1D? :o
Lily: lituj mě
Carooool: já chci takýý!
Carooool: lily ty máš štěstí!
Carooool: koupím ti tu čokoládu
Carooool: pod jednou podmínkou :)
Lily: neseznámím tě s nima, to si ji radši koupím sama
Carooool: proč? :(
Lily: protože hned jak opustí tuhle místnost, už nikdy je neuvidím :)
"Ehm" Odkašlal si někdo nade mnou a tak jsem rychle zamkla mobil a svůj pohled upřela nahoru. Nade mnou se nakláněl ten roztomilý blonďáček a široce se usmíval. Na mé tváři se mihlo něco, čemu by se dalo říkat úsměv, ale já ho zas rychle nahradila kamenným výrazem.
"Můžu si přisednout? Kluci řeší něco s tvým tátou a tvoje máma nám asi za chvilku ukáže její sbírku porcelánu a ty jsi tu seděla tak sama tak jsem si říkal, jestli nepotřebuješ společnost." Než jsem stihla něco namítnout, na sedačce jsme rázem seděli dva. Naštěstí tu bylo pořád docela dost místa a tak jsem k němu nemusela být blíž, než bylo potřeba.
"Ták Lil, řekni mi něco o sobě." Když jsem se podívala na Nialla, abych se ujistila, že to myslel vážně, všimla jsem si postav blížících se k nám.
"Co tu probíráte zajímavýho?" Zeptal se jeden z těch dvou brunetů, jejichž jméno si pořád pletu.
"Lil se mi právě chystala říct něco o sobě, můžete si přisednout." Znovu jsem chtěla něco namítnout, ale když si všichni začali přisedat.
Když se všichni posadili, moje pozice byla namáčknutá mezi blonďáčkem a Harrym, jehož jméno jsem si jako jediné zapamatovala.
"Tak nám už konečně něco řekni." Vypískl nadšeně blonďáček a Harry se vedle mě nepříjemně zavrtěl.
"Urrrgh tak fajn, ale už přestaňte mluvit!" Zavrčela jsem a všichni utichli.
---
Ty věci o Lily nechám až na další kapitolku :) Děláte mi radost jak s komentáři tak s votes :) Budu se na vás těšit u další kapitoly :)
ČTEŠ
Snapchat [1D ff]
Fanfiction*One Direction added you* 21.3.2016 #8 in FanFikce Cover by Victorialoey 2015 © Natalii_D