Probudilo mě zvonění mého mobilu a já už teď byla otrávená z toho, že musím vstávat do školy. Hned jak jsem otevřela oči a všimla si, že je venku světlo. Zděsila jsem se, že bych mohla zaspat. Ale po tom, co se mi na kalendáři červeně rýsovala neděle se mi trochu ulevilo.
Nechala jsem hlavu spadnout zpět do polštáře a užívala si svou chvíli ticha. Ta byla ovšem po velice krátké chvíli přerušena a nahrazena opětovným otravným zvukem, který se mi linul po pokoji. Odlepila jsem oči, abych zjistila, co se právě děje.
Snapchat
Protočila jsem oči a doufala, že je to důležité. Sáhla jsem po mobilu a okamžitě najela na žlutou ikonku ducha. Věděla jsem, že ať mi kdokoliv psal, už neusnu a těch pár hodin co jsem teď naspala, k normálnímu chodu stačit nebude.
Harry Styles: chyběla si mi ♥
Harry Styles: Včera se toho hodně stalo :)
Lily: co jako?
Lily: Ten smajlík je opravdu děsivej!
Harry Styles: nic špatnýho
Harry Styles: potkal jsem jednu holku
Harry Styles: a víš jak jsi mi jednou poslala svojí fotku
Harry Styles: hodně mi tě připomínala :)
Lily: to je děsivý
Lily: ale na světě je dalších sedm lidí, co vypadá přesně jako ty ;D
Harry Styles: ale ty vypadáš speciálně
Harry Styles: tohle se mi ještě nestalo
Lily: je to kravina
Lily: mohla mi být trochu podobná, ale já sem originál :)
Harry Styles: ale jmenuje se Lilien
Lily: a já Lily, to je rozdíl :)
Harry Styles: když to říkáš ..
Harry Styles: chyběla jsi mi :)
Lily: to už si jednou říkal a jestli čekáš, že ti řeknu 'ty mně taky' tak se pleteš
Harry Styles: tohle je Lily, kterou mám rád!
Harry Styles: potkáme se někdy?
Lily: nezačínej zase ..
Harry Styles: prosím
Lily: ne
Harry Styles: tak v tom případě mi můžeš říct nějaké tvoje tajemství :)
Lily: odpověď je pořád ne
Harry Styles: lilien mi to řekla a to mě znala asi dvě hodiny ..
Harry Styles: proč mi nevěříš?
Lily: neznám tě
Lily: Harry, nech to být :)
Harry Styles: fajn
Harry Styles: můžu se tě na něco zeptat?
Lily: argh
Lily: víš, že jsi mě vzbudil?! :D
Harry Styles: promiň :(
Lily: nevadí
Lily: půjdu si udělat snídani, měj se :)
Harry Styles: počkej, ještě sem se tě chtěl na něco zeptat!
*zobrazeno*
Usmála jsem se a vyhrabala se z vyhřáté postele. Namířila jsem si to do kuchyně, protože můj žaludek posledních pár minut přímo škemral o jídlo. Všude bylo ticho a tak mi bylo jasné, že mám dům sama pro sebe.
Neměla jsem v plánu Harrymu říkat, že jsem já ta holka ze snapchatu. Možná jsem měla chuť si s ním jen tak pohrát a možná jsem potřebovala někoho, komu bych mohla cokoliv říct, aniž by mě soudil.
Když jsem otevřela ledničku, měla jsem pocit, že se mi naskytl pohled do mé hlavy když píšeme testy. Prázdno. Protočila jsem oči a vyndala mléko, které snad nikdo nepil. Nalila jsem ho do misky a přidala mouku, vejce a prášek do pečiva.
Palačinky mě naučila dělat máma, když mi bylo devět. V tu dobu mi říkávala, že nikdy není pozdě naučit se vařit, protože to každý muž ocení. O půl roku později se pár věcí změnilo a já se už nikdy nedočkala její pozornosti.
Na pánev jsem si nalila první várku a při tom si pozpěvovala melodii pro mě neznámé písně. Kroutila jsem boky a užívala si vůně několika připravených palačinek a svobody. Hned jak se mi dosmažila poslední, vzala jsem ze skříňky nuttelu.
Všechno jsem to dala na barový pult a na mobilu si pustila spotify hity. Začala jsem si je všechny postupně mazat, protože jsem si je měla v plánu vzít do pokoje, kdyby se náhodou vrátili rodiče. Když jsem ale mazala poslední, na stolku se mi rozsvítil mobil s příchozím hovorem. Neznámé číslo.
"Jestli to není důležité, ráda bych si dojedla svoje palačinky." Můj sladký tón se mísil s ironií a já doufala, že to nebude trvat dlouho.
"To zní dobře, můžu přijít?"
---
═ Slibovala jsem díl už ve středu, ale to jsem nestíhala, tak doufám, že se moc nezlobíte :)
═ Kdo si myslíte, že by to mohl být? :D
═ Mimochodem, děkuju za všechny komentáře i vote! :) Jste naprosto skvělý!
ČTEŠ
Snapchat [1D ff]
Fanfiction*One Direction added you* 21.3.2016 #8 in FanFikce Cover by Victorialoey 2015 © Natalii_D