1.9

3.8K 253 19
                                    

"NE!NE!NE!!" Zakřičela jsem. "Co jsi to udělala Carol?! Mám tě ráda, ale to jsi trochu přehnala! Nic o tom nevíš sakra!" Její obličej se změnil z překvapeného na hodně naštvaný. 

"Jak bych o tom asi taky mohla něco vědět, když si mě pomalu vyškrtla ze života?!" Křičela na mě nazpátek a já věděla, že teď máme obě právo být naštvané. Vstala jsem od stolu a z ruky jsem jí vytrhla svůj mobil. 

Lily: Nechoď! Nechci tě potkat! Ještě ne!

Harry: Smůla už jsem skoro tam :)

Naštvaně jsem se podívala na Carol, ze které všechna zlost vyprchala, když viděla jak se mé oči plní slzami. Vzala jsem jí z hlavy kšiltovku a vlasy jsem si nastrkala pod ní. "Půjč mi brýle." Vyštěkla jsem po ní a ona se se mnou ani nechtěla hádat. Podala mi její sluneční brýle a já si je rychle nasadila. 

"Teď pojď k nám, tam ti všechno řeknu. " Vydechla jsem a co nejrychleji jsem jí zvedala ze židle. Jen přikývla a přes rameno si rychle přehodila kabelku. Chytla jsem ji za ruku a vláčela ji k jednomu z východů. Zvolila jsem ten co je víc v zadní části a moc lidí tam nechodí, aby jsem se vyhnula příchodu jeho veličenstva. 

Sklopila jsem hlavu a chtěla si otevřít dveře, v tom ale dveře otevřel někdo z venku. Zmateně jsem se tam podívala a uviděla tu kudrnatou hlavu. Usmíval se na mě a pořád držel dveře. 

"Jsem gentleman, dámy mají přednost." Uslyšela jsem jeho hlas, který mě vytrhl z myšlenek o tom, že by mě mohl poznat. Kývla jsem a prošla kolem něj, chtěla jsem být co nejdřív pryč. V tu chvíli mě ani nenapadlo se otočit a už jsem kráčela dál, když mě najednou zastavil Carolin hlas. 

"Lilien může nás vyfotit prosíííím?" Přísahám, že když jsem uslyšela svoje jméno, celá jsem ztuhla. Přísahám, že kdyby jsme teď nebyly na veřejnosti a já se nesnažila schovat, nejspíš bych jí skočila kolem krku a během deseti sekund jí uškrtila. 

"Jásně." Nasadila jsem falešný přízvuk, který jsem si právě vymyslela a s nadzvednutým koutkem jsem se na mé dva nové nepřátele. Vzala jsem si do ruky svůj mobil a namířila na ně svůj foťák. Harry si k sobě Carol přisunul blíž a objal ji kolem ramen, protože byla proti němu dost malinká. 

"Sýýr." Vypískla jsem a když se mi podařilo zmáčknout spoušť, to co se stalo potom mě dokonale vyvedlo z míry. Moje pusa se vytvarovala do o a zmohla jsem se jen na koukání do foťáku.

"Je to dobrý? Děkuju moc, si strašně skvělej! Můžeš něco vyřídit Louisovi prosím?" Carol mlela jedno přes druhý a nejspíš byla sama překvapená z onoho činu, co se stal před chvílí. Harry jen kývl a Carol mu nejspíš začala říkat již předcvičenou větu. 

"Hou hou páne, tóhle děláté každé fanýnce?" Vyprskla jsem na něj zlostně v kombinaci s mým nesmyslným přízvukem. Oba dva se na mě zmateně otočili, ale Harry si z toho očividně nic nedělal, jelikož mu na tváři hrál pořád stejný přidrzlý úsměv.

"Co? Myslíš tohle?" Po tom, co to dořekl, chytil Carol za zadek a přitočil si jí k sobě. Hned na to jí věnoval jeden dlouhý polibek, při kterém bych se vsadila, jí rval jazyk až do krku. V tuhle chvíli jsem naprosto vypěnila. 

Rázným krokem jsem si to k nim namířila. Chňapla jsem Carolinu ruku a násilím ji odtrhla od Harryho, který se po jejich 'odlepení' tvářil stejně pitomě jako před tím. Chtěla jsem se otočit a odvést ji, možná by se to spíš mělo nazývat útěkem, od něj, ale Harryho ruka mi z hlavy jedním tahem sundala čepici. To způsobilo náhlé rozpuštění mých vlasů a sklouznutí brýlí až na nos.

Snapchat [1D ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat