2.6

3K 196 27
                                    

||H A R R Y|| 

S námahou jsem se zvedl z postele a přešel k televizi. Niall si tu pouštěl nějakou Mexickou telenovelu a mě už unavovalo, jak se Esmeralda nemohla rozhodnout mezi Estebanem a Juanem. A jelikož se Niall posledních pár hodin odmítal vzdát ovladače, přešel jsem k radikálnímu řešení - které k mé smůle vyžadovalo vstát. Vypnul jsem jí ručně. 

Hned jak jsem vytáhl kabel, který spojoval televizi se zásuvkou, stačilo pár sekund a televize byla mrtvá. Netrvalo ani minutu a Niall vykulil oči. Nejspíš chtěl vstát, ale tím, že na něm ležela tuna jídla, nemohl se o to ani pokusit. 

"Ha-Harolde!" Vykřikl vyděšeně Niall. "Vždyť se Esmeralda právě chystala vyznat Juanovi lásku!" Niall sebou cukal a různě máchal rukama. Pištěl jako malé dítě co nedostalo svou oblíbenou hračku a já si popravdě myslel, že se každou chvíli rozbrečí. 

"Jenže přijde Esmeraldin otec Richito a celou tu situaci zkazí tím, že Juana zastřelí. Tím Esmeraldě usnadní rozhodování mezi ním a Estebanem. Takže budou navždy šťastně žít ve ville jejich matky, kterou překvapivě zabil Juan." Protočil jsem oči, zatímco se na mě Niall díval s otevřenou pusou. "Moc nekoukej, tenhle týden to pouštíš už po sedmý!" 

"Nějak si musím vykompenzovat to, žes mi ukradl holku." Otočil jsem se na něj  překvapeně vydechl. Myslel jsem, že mezi ním a Lily se všechno vyřešilo. Dokonce jsem mu nabízel, že si může psát s Lilien - i když jsem se o ní s nikým nechtěl dělit. 

I když jsem teď byl s Lily, umíral jsem občas touhou napsat Lilien, díky které se vždycky cítím tak nějak líp. Není to ale tak, že bych s ní chtěl chodit - mám teď Lily, ale rozhodně bych ji chtěl poznat. To samé kluci. 

"Nemůžu za to, žes ji vyděsil tím tvým ohraným 'všechny holky chtějí Harryho, chudák Niallek'." Pokroutil jsem nad ním hlavou a vrátil se na svoje místo na sedačce. Nerad bych se s Niallem začal hádat, ale moje nálada k tomu moc nepřispívá.

Lily se mi už dva dny neozvala a když jsem se pro ní stavil, abychom šli do kina, její máma mi u dveří vzkázala, že jí není moc dobře. Nechápu, co se s ní děje, vždyť ten večer, co jsme byli u ní doma, jsme si tak užili. 

Dívali jsme se na Hunger Games - což byl výběr Lily, a na Insidious - což byl můj výběr. Samozřejmě, že jsem vybral horror, aby se Lily bála a já jí mohl jako správný chlap ochránit. Ne všechno jde podle plánu, a tak to nakonec skončilo tím, že jsem byl schovaný v lily klíně a ona se tomu jen smála. Holt jsem se měl podívat o čem ten film bude, než jsme si ho pustili. 

Nejlepší na tom večeru stejně bylo, že jsme usnuli až ve tři ráno a po celou tu dobu jsme si jen povídali. Nic se nestalo, na což u sebe nejsem úplně zvyklý. Prostě jsme tam jen tak leželi a dozvídali se jeden o druhém různé věci. Ráno jsem odešel a od té doby jsem Lily neviděl. 

Harry: Můžeš se mi prosím ozvat?

*zobrazeno*

Přemýšlel jsem, co se asi tak mohlo stát, že se mnou odmítá komunikovat. Potřeboval jsem si s někým promluvit, ale jediný, kdo tu se mnou stále byl, byl Niall a ten, ten se mnou odmítal komunikovat - samozřejmě pokud se nejednalo o televizi a jeho seriál.

"Harry?" Málem jsem vyletěl z kůže, když jsem uslyšel její hlas u dveří. Zamkl jsem mobil a odhodil ho na sedačku. Vyskočil jsem na nohy a podíval se směrem odkud přicházel její hlas. Nemýlil jsem se, byla to ona. 

Vražedně jsem se podíval na Nialla, zavaleným jídlem a rukou mu ukázal na dveře. Když uviděl Lily, byl na nohou rychleji než jsem stihl mrknout. Jedním pohybem si oprášil zbytky jídla přilepené na jeho košili a laškovně mrkl na Lily. 

pravou rukou jsem mu vlepil pohlavek a on s leknutím uskočil. "Jasně chápu, už padám. Rád jsem tě viděl Lily." Znovu na ní mrkl a já musel zatnout pěsti, abych se vůbec udržel. Hned jak se za Niallem zavřely dveře, zůstala místnost naprosto tichá.

Nervózně jsem se ošil a pak mě napadlo, že by si třeba ráda někam sedla. Jedním pohybem jsem všechno Niallovo jídlo shodil na zem a ukázal na volné místo vedle sebe. Tahle chvíle už nemohla být horší, to jsem ale nevěděl, co přijde. 
Chvilku váhala, ale pak se vedle mě přeci jen posadila. Ruce měla složené v klínu a tak jsem je jednoduše jemně vzal. Nad mým činem ucukla, ale neodtáhla se. Prostě je tam nechala jen bezvládně ležet

Palcem jsem jí přejel po dlani a zadíval se jí do očí. Ona měla jen sklopenou hlavu a dívala se na to, co jí dělají moje ruce. "O čem jsi se mnou chtěla mluvit?" Na mou otázku se zamračila. 

Jen tak jsme tam seděli a když ani po pár minutách neodpovídala, chtěl jsem něco říct. Než jsem však vypustil jakákoliv slova, všiml jsem si, že se jí po tváři kutálí jedna slza za druhou. 
Rukou jsem jí nadzvedl hlavu a hřbetem ruky ji utřel slzu. Pokračoval bych v tom i nadále, kdybych si nevšiml něčeho zvláštního. 

"Lily," odmlčel jsem a pevně stiskl rty. "Odkud máš ty modřiny?"

---

Takže díl měl vyjít sice v sobotu, ale nějak jsem nestíhala, takže je až dnes. Pořád ale platí, že týden=1 díl...
Je to první díl z Harryho pohledu, o který jste si tolik psali, tak snad se vám alespoň trochu líbí :)
Ještě bych chtěla poprosit o dvě věci, jako první, abyste se prosím podívali na můj profil na knihu 'My Neighbour Has My Nudes', kterou překládám z AJ :) a jako další bych chtěla, abyste mi napsali upřímný komentář (vynechte to, že je fakticky náhoda, že se potkala zrovna s 1D, protože tohle je Fan Fiction :D )

Snapchat [1D ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat