Şebnem: "damat bey bu sefer neyi unuttun, neyi halledicem"
Rüzgar: "kız kardeşlerin en tatlısı senden küçük bir ricam daha olucak"
"beş gün içinde daha binlerce isteğin olmayacak sanki"
"yok yok valla bu son. Hem neredesin"
"Frankfurt havaalanın dutyfree alanında parfüm keşfindeyim."
"aman neyseki sınır var yoksa şimdi binlerce paket alır gelirdin. Şebnem bak yine konuyu nereye getirdin"
"ben mi getirdim. Sen sormadın mı neredesin diye"
"iyi tamam. Bak ben yoğunluğun içinde en önemli şeyi İzmir'de unuttum"
"neymiş o. Yoksa gelini mi unuttun"
"çook komik. Ben gelin arabasını unuttum"
"neee. Onu nasıl başardın"
"ayarlaması zor oldu ama en sonunda ayarladım. Beyaz Vosvos bulmak kolay değil ama aşkım için aradım taradım buldum"
"dünyanın en zor şeyini etmiş gibi konuşuyorsun abicim. Olmadı renkli bir Vosvosu beyaza boyatırdık. Ne olacak sanki"
"Şebnem sen sağlam bir Vosvosu bu kadar kısa süre içinde bul ondan sonra konuşuruz"
"kim dedi yıldırım nikahı yap"
"aman tamam. Sana adresi yolluyorum, artık bir şoför ayarlayıp getireceksin arabayı"
"bizim şoföre ne oldu"
"Şebnem hepimiz düğün hazırlıkları için Side'deyiz"
"abicim başkasına paslasan bu işi, ne anlarım ben Vosvos'dan"
"Şebnem kırk yılın başı bir şey istiyorum senden"
"aman iyi tamam yapıcam artık bir şeyler"
"güveniyorum sana. İyi uçuşlar kız kardeşlerin en tatlısı"
>|<
Selim: "Halit usta sen parçaları hazır tut. Ben geldiğimde hemen yola koyulurum"
"Ben parçaları yerleştirdim. Vosvos hazır seni bekliyor"
"istediğin bir şey var mı dutyfreedeyim"
"yok yok bir şey istemiyorum"
"tamam. Ben dört beş saate gelirim"
>|<
Şebnem parfüm reyonuna bakınırken yanından geçen birinin ceketinin cebinden biletini düşürdüğünü gördü, yerden alıp seslendi: "biletinizi düşürdünüz"
Selim Şebnem'e döndü
["erkek parfüm reklamlarından mı fırlamış bu."]
Selim Şebnemin uzattığı bileti tuttu, Şebneminse gözleri Selimin sol elindeki aliş veriş sepetinde duran iki kocaman Kinder Sürpriz yumurtaya takıldı.
"teşekkürler ama biletimi bırakırsanız" Şebnem bileti sıkı tutuğunu fark edip bıraktı.
Parfüm reyonundaki elaman Şebnemin yanına gelip İngilizce karar verip vermediğini sordu. Sonra Selimi fark edip Şebnem'e Selimden fikir almasını önerdi.
["deli midir nedir. Hiç tanımadığım birinin niye fikrini alayım"] Şebnem sert bir ifadeyle elemanı azarlayıp onun uzaklaşmasını sağladı.
Selim hafif sert bir tabirle "bu kadar sert olmanı gerektirecek bir hareketi olmadı. Sana yardımcı olmaya çalışıyordu sadece"
"sen de pek meraklısın anlaşılan"
"banane senin parfümünden"
İkisi de -"Attention please! All passengers, booked on Turkish Airlines flight TK1616 to Izmir, are requested to gate E."- duymasıyla kasaya yöneldi.
>>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vosvos vakası
Romance1: 2.12.2015 - 27.08.2018 2: 13.12.2018 - ... "Galiba DIKKAT AŞK VAR levhasını görmedim -Sağa dönülmez- -Sola dönülmez- -U dönüşü yapılmaz- Kaldım -ileri mecburi yön- ile ..."