Selim uçağın bekleme salonuna geçmek üzereyken Şebnem'e bakındı. Anonsu duyduklarında telaş ettiği apaçık ortadaydı, aynı uçağa bineceklerdi. Kasaya doğru bakıp Şebnemi demin azarladığı elemanın yanında gördü.
["niye dikilip kıza bakıyorum. Uçağımı kaçırıcam o olacak. Galiba gönlünü alıyor elamanın"]
Selim bekleme salona geçip bir elindeki bilete bir etrafa bakındı. Hiç tanımadığı birinin uçağını kaçırma ihtimalinin telaşı içine yerleşti. Şebnemi görmesiyle rahatladı.
Uçağa geçişte yan yana geldiler. Şebnem Selime aldırış etmemeye özen gösterdi, göz ucuna ilişmesi rahatsız etti. Yeniden Selimin elinde tuttuğu poşetin içindeki kocaman Kinder Sürpriz yumurtalara baktı. Selimin bunu fark ettiğini anlayınca hızla ilerledi.
Yolcular birer birer uçaktaki yerlerini aldılar. Şebnem içinden: ["kader ağını benim etrafıma örme, yan yana oturmayalım"]
Şebnem elindeki küçük el çantasını yerleştirmek isterken hostes kendisine yaklaşıp. "el bagajınızı biz yerleştiririz. Oturduğunuz yerin dolapları maalesef dolu."
Şebnem el bagajını teslim edip oturdu. Yanlarına bir teyze gelip hostese seslendi: "biz böyle ayarlamadık. Kocamla ayrı ayrı oturuyoruz."
Hostes ardında duran Selime bakıp: "Sizin ki hangi numara"
Şebnem bu esnada saçını topluyordu. Uçağın içinin soğuk olmasıyla blazer ceketini üzerine geçirip diğerlerinin konuşmalarını dinledi. Selimin de gözünden kaçmadı Şebnemin kendisini inceleyen bakışları.
Selim teyzenin oturmak istediği koltuğu gösterince teyze Selime: "oğlum sen geç güzel kızımızın yanına bende beyimin yanına geceyim."
"Tamam olur Teyzecim"
Hostes Selimin elindeki pakete bakarak: "siz onları yanınıza alın. Dolap içlerinde kırılma olasılığı epey yüksek" dedi.
Şebnem: ["kırılma olasılığı epey yüksekmiş miş. Ayaküstü flörtleri bitmedi. Şu hostesleri de dünya güzellik yarışmalarından seçip alıyorlar sanki."]
Selim Şebnemin yanındaki koltuğa geçip paketi kucağında tuttu.
"rahatsız olmam yere bırakabilirsiniz paketinizi" Şebnem birden bire konuşmasına kendisi de şaşırdı, içinden söylenip kendine kızdı. ["sana ne ya paketinden. Bırak kucağında tutsun öyle. Ne muhattap oluyorsam."]
Selim-teşekkür- edip paketi aralarına yerleştirdi.
Selim: "Neyin dışı kara içi beyazdır"
"nasıl"
"size biri sorsa dışı kara içi beyazdır. Ne olur cevabiniz?"
Şebnem Selimin sorusuyla afalladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vosvos vakası
Romance1: 2.12.2015 - 27.08.2018 2: 13.12.2018 - ... "Galiba DIKKAT AŞK VAR levhasını görmedim -Sağa dönülmez- -Sola dönülmez- -U dönüşü yapılmaz- Kaldım -ileri mecburi yön- ile ..."