CAPITOLUL 26 – CEVA DE MOMENT
Buzele lor se contopeau perfect. Bratele brunetului o tineau strans la pieptul lui, in timp ce ale ei erau in jurul gatului sau, in incercarea de a-l aduce mai aproape. Cu toate acestea, sarutul este intrerupt din cauza lipsei de aer. El isi lipeste fruntea de a ei, privindu-se reciproc in ochi.
-Cameron, sopti blondina zambindu-i brunetului.
Totul a fost o gluma dragii mei. Nu m-am putut abtine din a face asta pentru ca stiu ca toti doriti ca barbatul care o saruta pe Jane sa fie Alexander. Ce as vrea sa va vad fata in acest moment. Ma simt malefica in ultimele doua zile J). Ok, acum incepe adevaratul capitol.
Buzele lor se contopeau perfect. Bratele brunetului o tineau strans la pieptul lui, in timp ce ale ei erau in jurul gatului sau, in incercarea de a-l aduce mai aproape. Cu toate acestea, sarutul este intrerupt din cauza lipsei de aer. El isi lipeste fruntea de a ei, privindu-se reciproc in ochi.
-Oricat de mult am incercat sa rezist, nu am mai putut, ii spune brunetul pe un ton soptit. Te doresc atat de mult.
Jane il priveste inmarmurita. Nu stia ce sa mai spuna. Nu stia daca ceea ce se intampla este real sau este rodul imaginatiei ei. Voia ca totul sa fie real, iar respiratia ei sacadata ii demonstra ca se intamplase cu adevarat si nu isi imagina.
-O singura noapte, ii spune Alexander continuand sa o priveasca in ochi. O ultima noapte este tot ce iti cer.
Blondina inca nu stia ce sa ii spuna. Era uimita de propunerea lui. Era ea pregatita pentru ce avea sa urmeze daca accepta? Se intreba daca era pregatita ca dupa o ultima noapte petrecuta impreuna cu Alexander sa il lase sa plece si sa ramana cu amintirea acestei nopti.
Ca si raspuns, Jane isi lipeste buzele de ale brunetului, sarutandu-l ca si cum ziua de maine cu ar mai fi. In acel moment, doar ei existau, doar ei erau cei care contau.
Jane era decisa sa infrunte amintirile acestei nopti, insa nu voia sa regrete si sa se intrebe ce ar fi fost daca ar fi acceptat sa fie iubita pentru o ultima noapte de Alexander. Voia sa traiasca cu amintirea acestor momente. De multe ori se intreba cum ar fi fost daca..., dar de aceasta data nu voia sa isi mai puna aceasi intrebare. Voia sa se lase purtata de val.
Pierduta in moment, blondina nici nu realizeaza ca se deplasau decat atunci cand simte marginea patului in spatele genunchilor.
Usor-usor, s-au dezbracat reciproc, apoi trupurile lor s-au contopit, devenind unul. Era ultima lor noapte impreuna. Niciunul dintre ei nu grabea momentul. Faceau dragoste cum nu o mai facusera niciodata. Poate gandul ca aceasta era ultima lor noapte de dragoste ii facea pe amandoi sa profite cat mai mult de fiecare moment, de fiecare secunda, de fiecare clipa.
***
Totusi, timpul pare a fi neindurator cu ei, dimineata facandu-si aparitia rapid. Niciunul dintre ei nu dormise prea mult, dorind sa se bucure de timpul petrecut impreuna. Realitatea, insa, pare a fi una dura. Inca cu ochii inchisi, Jane intinde mana in cautarea lui Alexander, dar locul de langa ea era rece, ceea ce insemna ca brunetul plecase cu destul de mult timp in urma.
Jane se ridica in sezut, rezemandu-si spatele de tablia patului. Vrand sa ia telefonul de pe noptiera, blondina observa si un bilet. Desi se temea de ce putea scrie acolo, il ia si incepe sa il citeasca.
"Draga mea Jane,
Nu am putut ramane pana dimineata. Nu as fi avut curajul sa te privesc in ochi si sa stiu ca te-am pierdut. Noaptea trecuta ai fost a mea, atat trup cat si suflet. Te-am simtit intrutotul a mea. Dar trebuie sa infruntam amandoi realitatea. Cameron este barbatul potrivit pentru tine, intotdeauna a fost si intotdeauna va fi.
O ultima noapte cu tine a fost tot ce am putut cere. Dar nu am avut si forta necesara pentru a iti spune "adio". Sunt sigur ca vei fi fericita alaturi de Cameron, iar pentru asta, trebuie sa ma uiti.
Cu dragoste,
Alexander"
In momentul in care a terminat de citit randurile scrise de Alexander, Jane isi sterge lacrimile care ii curgeau pe obraji. Stia ca trebuia sa infrunte acest moment mai devreme sau mai tarziu, insa acum se simtea nepregatita pentru asta.
Iubirea pe care i-o purta lui Alexander nu facea decat sa o raneasca mai tare. Se saturase sa sufere, insa stia ca sentimentele ei pentru Cameron nu se puteau compara cu ceea ce simtea pentru Alexander.
Tot ce trebuia sa faca acum era sa invete sa il iubeasca pe Cameron asa cum facuse odata. Trebuia sa il uite pe Alexander.
In momentul in care fusese de acord cu aceasta ultima noapte, nu se gandise ca totul avea sa fie atat de greu, de dur. Spera sa nu il mai vada pe Alexander pentru ca daca avea sa o mai faca, stia ca nu ii va fi usor, ca toate acele amintiri se vor intoarce.
***
Timp de mai bine de trei saptamani, Jane a evitat orice avea legatura cu Alexander, la fel facand si brunetul. Desi de multe ori voia sa mearga la ea si sa-i bata la usa, stia ca nu facea altceva decat sa puna sare pe rana. Complica lucrurile din ce in ce mai mult daca facea acest lucru.
In ultima vreme, Alexander incepuse o aventura cu secretara lui, cu domnisoara Parker. Voia sa isi ia gandul de la Jane, insa esua de fiecare data. Totusi s-a hotarat sa incerce. Cei din presa deja publicasera cateva articole despre Alexander si aventura lui cu Sonya Parker. Ceea ce insemna ca totul ajunsese si la urechile lui Jane care se simtea tradata, desi stia ca nu avea nici un drept sa se simta astfel.
-Iubito, ce se intampla cu tine? Intreaba Cameron care in acel moment era impreuna cu Jane pe canapeaua din living, uitandu-se la un film.
-La ce te referi? Ii raspunde ea tot cu o intrebare, continuand sa priveasca spre televizor.
-In ultima vreme esti distanta, ganditoare. Simt ca te indepartezi de mine pe zi ce trece.
-Imi pare rau, Cameron. Nu e nimic in neregula cu mine, sunt doar putin stresata din cauza adoptiei lui Lucas.
-Ti-am tot repetat, iubito. Nu trebuie sa iti faci griji in privinta asta. Actele de adoptie sunt gata, iar de maine Lucas va fi fiul nostru, ii spune acesta sarutandu-i crestetul capului. Nu iti mai stresa tu capsorul asta frumos cu asta.
-Promit ca nu o voi mai face, spune aceasta ridicandu-si capul, apoi il saruta scurt pe buze.
-Vom fi in sfarsit o familie, sopti Cameron, jucandu-se cu inelul de logodna pe care i-l oferise lui Jane in urma cu doua saptamani. De maine Lucas va fi fiul nostru, iar peste o saptamana tu si eu vom fi casatoriti. Probabil si din aceasta cauza esti stresata, nu? Sara mi-a spus ca pregatirile sunt o adevarata harababura.
-Lucrurile au inceput sa se mai linisteasca. Nu mai suntem atat de agitate, sopteste Jane zambindu-i putin fortat.
-Peste o saptamana vei deveni in mod oficial doamna Adams, ii sopti brunetul la urechie. Jane Adams.
Jane doar ii zambeste, cuibarindu-se mai bine in bratele sale. Acceptase sa ii devina sotie lui Cameron. Stia, de fapt, spera ca el sa o faca fericita. Uneori se intreba daca nu cumva facuse ceva gresit in aceasta viata si acum platea pentru faptele ei.
Inca de cand o ceruse in casatorie, ea si Cameron incepusera pregatirile pentru nunta. Voiau ceva simplu, intim, doar cu persoanele apropiate.
Marea zi se apropia cu pasi repezi, iar pregatirile erau in toi. Invitatiile fusesera deja trimise, tortul fusese ales, la fel si rochia de mireasa si costumul mirelui. Acum urmau sa fie puse la punct alte mici detalii care sa faca ziua nuntii lor speciala.
-Vom fi impreuna toti patru, ii spune Cameron la urechie, punandu-si mana pe abdomenul ei, sarutand-o apoi pe tampla.
CITEȘTI
Imaginea din oglindă (În curs de editare)
Roman d'amour(Anterior sub numele de "Mirror image") Cine ar fi zis că schimbarea locurilor din avion ar crea atâtea controverse? Cine ar fi crezut că acel avion va fi chiar cel care se va prăbuși la nici un minut de la decolare? "Imaginea din oglindă" este o p...