CAPITOLUL 18 - CAMEROON?
Alexander conducea pe strazile Seattle-ului cu nu mai mult de 40 km/h, uitandu-se in stanga si in dreapta. Continuase sa o sune si sa ii lase mesaje lui Jane, insa nu primea nici un raspuns. Pentru prima data ii era frica sa nu fi patit ceva. Se temea ca ar fi putut fi ranita acum pe undeva. Sunase la toate spitalele din zona vrand sa afle daca nu cumva era acolo, insa raspunsurile erau toate negative.
Se temea pentru viata ei. Plecase atat de grabita si stia ca nu avea sa fie atenta. Totusi, Alexander incerca sa se incurajeze singur, spunandu-si ca vestile rele circula repede. O sunase chiar si pe Danielle, insa aceasta ii spusese ca Jane nu ajunsese acasa.
Urcase la volan doar de cateva minute si simtea cum disperarea ii acapareaza fiecare parte a corpului. La un moment dat insa nu mai putu inainta din cauza unei cozi interminabile de masini. Astepta pentru putin timp, batand darabana in volan, pana se horati sa iasa din masina, urmand exemplul altor soferi care asteptau sau erau curiosi sa vada de ce era atat de aglomerat.
Alexander se da jos din masina, dand cu portiera. Acesta isi verifica telefonul pentru a mia oara, vrand sa se asigure ca nu primise vreun apel sau mesaj de la Jane. Unul dintre soferi se apropie de el, vrand sa afle motivul pentru care traficul fusese oprit.
-Salut, spune barbatul blond dand mana cu Alexander. Stii cumva ce s-a intamplat acolo in fata de au oprit traficul? Intreaba acesta la fel de curios ca si brunetul.
-Chiar nu stiu nimic, acum putin timp m-am oprit si eu, spune Alexander incercand sa vada prin multime.
-O femeie a fost lovita de masina cand voia sa traverseze in fuga pe trecere de pietoni, se aude o voce de femeie apropiindu-se de cei doi barbati.
-Ce spui? Intreaba Alexander si simte cum picioarele il tradeaza, parca genunchii transformandu-i-se in gelatina.
Fara sa astepte ca femeia sa ii raspunda la intrebare, Alexander o ia la fuga spre marea de oameni adunata care oprea circulatia. Acesta nu se opreste nici cand ajunge langa toate acele persoane, ci isi face loc printre ele, reusind sa zareasca pe cea care zacea lipsita de viata pe asfaltul rece. Atunci cand vede un cap blond, parca nu isi mai simte picioarele si era cat pe ce sa se prabuseasca la pamant.
Insa inima parca ii revine la bataile normale atunci cand unul dintre paramedici intoarce trupul femeii si observa ca nu era Jane. Abia atunci realizeaza ca femeia purta haine cu totul diferite de cele pe care le purta Jane si desi parea la fel de slaba ca Jane si la fel de inalta, cu siguranta nu era la fel de tanara.
Imediat cum se linisteste, Alexander se indeparteaza de locul in care avusese loc accidentul si se indreapta spre masina lui.
Nu avea idee de ce, insa atunci cand vazuse parul blond al femeii ce zacea intinsa pe asfaltul rece, inima parca i se oprise in loc si simtea cum fiecare particica din corp i se sfarma usor-usor.
Daca in momentul in care a alergat spre locul accidentului, drumul pana acolo i s-a parut extrem de lung si parca trecuse prin infern, acum drumul fusese atat de scurt.
Vazandu-se urcat in masina, Alexander nu mai asteapta nici macar o secunda, ci porneste motorul masinii, intorcand masina, luand-o pe o alta strada spre casa.
Refuzase sa iti mai faca atatea imagini in minte. Se infiora numai la gandul ca Jane ar fi putut pati ceva.
"Asta pentru ca o iubesti", aude el o voce din capul sau, realizand apoi ca doar constiinta sa se trezise sa vorbeasca in acel moment.
Brunetul da negativ din cap, refuzand sa se gandeasca la acest lucru nici macar pentru o secunda. Nu o iubea, iubise ce credea ca este ea, insa acun totul disparuse. Jane nu era Jennifer.
CITEȘTI
Imaginea din oglindă (În curs de editare)
Romance(Anterior sub numele de "Mirror image") Cine ar fi zis că schimbarea locurilor din avion ar crea atâtea controverse? Cine ar fi crezut că acel avion va fi chiar cel care se va prăbuși la nici un minut de la decolare? "Imaginea din oglindă" este o p...