Capitolul 3 - Adevarul doare

3.8K 295 8
                                    

CAPITOLUL 3 - ADEVARUL DOARE

In aceeasi zi, pe seara, Jane este externata, Alexander si Milo ramanand cu ea in spital, pe cand ceilalti au plecat la putin timp dupa micul incident din acea dimineata. Dupa ce fisa de externare a fost gata, Alexander o ia, indreptandu-se spre salonul in care se afla sotia lui cu fiul lor.

In momentul in care se apropie de salon, rasete se aud. Rasetele se intensificau in timp ce se apropia, realizand ca din salonul lui Jane se auzeau. Cand deschide usa salonului, brunetul o observa pe blondina stand in sezut pe marginea patului, pe cand Milo era intins in pat. Jane il gadila pe Milo si radea la fel de tare ca si fiul lor.

-Ma...mi, spune Milo printre rasete in timp ce Jane continua sa il gadile. St...op, sopti el zvarcolindu-se sub degetele mamei sale razand cu foc.
-Chiar vrei sa ma opresc? Intreaba femeia care se opreste si il priveste.
-Este randul meu acum, spune Milo ridicandu-se rapid si sarind in bratele blondinei, incercand sa o gadile.

Alexander privea socat acel moment, dar totusi zambetul isi face loc pe fata lui vazandu-l pe Milo atat de fericit. Si totusi, femeia parea ca rade din tot sufletul, nu parea nimic fals la ea.

-Tati, ajuta-ma! Striga Milo scotandu-l din gandurile lui si il observa pe fiul lui zvarcolindu-se in bratele blondinei care il gadila.

Fara sa vrea se alatura momentului, incepand insa si el sa il gadile pe Milo, care radea din tot sufletul. Cand cei doi se opresc din a-l gadila pe Milo care acum se afla in bratele brunetului, Jane si Alexander isi intorc privirea unul spre celalalt. Se uitau unul in ochii celuilalt, iar Milo, care statea in bratele tatalui sau, se decide sa ii apropie pe cei doi. Astfel, ducandu-si o mana dupa gatul lui Jane si una dupa al lui Alexander, impingandu-le fetele una in cealalta.
Muscandu-si buza, blondina se uita in ochii brunetului. Alexander isi lasa privirea spre buzele ei, aplecandu-se apoi spre ea. Jane ii simti respiratia pe buze, insa la scurt timp, buzele lor s-au unit intr-un sarut dupa care tanjeau amandoi de foarte mult timp. Sarutul devine mai pasional in momentul in care brunetul isi strecoara limba printre buzele ei, patrunzand in lacasul ei umed.
"Ce naiba?! Nu doar comportamentul ei este diferit, pana si modul in care saruta.", isi spuse Alexander in timp ce se desprinde din sarut.

-Bravo, spune Milo aplaudand si razand complice.

Atat Jane cat si Alexander il privesc pe micutul baiat din bratele brunetului, si amandoi zambesc.

-Sa mergem, spune Alexander ridicandu-se de pe pat cu Milo in bratele sale si urmat de Jane.

Impreuna, cei trei ies din salon, mergand pe holul lung, spre lift.
Ajunsi la parter, merg spre iesirea din spital, portarul deschizand usa celor trei. Afara insa, au fost orbiti de aparatele de fotografiat si camerele jurnalistilor. Panicata, Jane il ia repede de mana pe Alexander care o conduce prin marea de oameni spre masina lui. Amandoi refuzau sa raspunda intrebarilor jurnalistilor, una dintre ele aducand in discutie chiar divortul celor doi.

Alexander ramane, totusi, surprins de faptul ca sotia sa nu incepuse sa vorbeasca atunci cand presa i-a inconjurat. Nu ii statea deloc in fire sa taca in fata camerelor de filmat. Insa de aceasta data putea spune ca simtise chiar ca ii era teama.

Ajunsi la masina, Alexander deschide portiera din spate, punandu-l pe Milo in scaunul lui si prinzandu-i centura, apoi deschide portiera soferului si se urca la volan. Inca un lucru care l-a socat a fost faptul ca sotia sa se asezase pe bancheta din spate langa Milo si nu langa el cum obisnuia.

-Din cate stiu iti este rau de masina atunci cand stai in spate, ii spuse Alexander pornind motorul masinii in timp ce privea in oglinda retrovizoare pentru a-i urmari reactia.
-Am vazut teama lui Milo in momentul in care i-ai pus centura si am considerat ca ar fi mai bine sa stau cu el, minti ea, iar brunetul se incrunta.

Alexander se incrunta pentru ca stia ca Milo nu avea nici o teama cand ii pusese centura.

-Nu te uita asa, il mustra femeia. Sunt mama lui si am simtit, ii spuse ea.
-Dupa cinci ani s-a trezit in tine sentimentul matern? O ironiza brunetul calcand pedala de acceleratie.
-Poti sa incetezi odata? Suiera ea printre dinti nevrand sa il sperie pe Milo.
-Poti sa incetezi sa joci jocul asta? Maraie Alexander strangand volanul.
-Nu joc nici un joc, ti-am mai spus, incearca femeia sa il convinga.
-Poti sa incerci sa pacalesti pe cine vrei, Jennifer, insa pe mine nu vei reusi sa ma imbrobodesti cu noua ta atitudine de martira. Si sa nu uiti ca te-am avertizat cu privire la implicarea lui Milo in jocul tau, ii readuse aminte barbatul.
-Tu chiar nu intelegi, nu-i asa? Acest accident m-a facut sa realizez ce am si sa apreciez ceea ce am. Tu si Milo sunteti tot ceea ce mi-as putea dori, marturisi femeia incercand sa il convinga pe brunet sa renunte la ostilitatea lui fata de ea.
-Acum mi-am dat seama ce incerci sa faci, realiza brunetul in timp ce calca usor frana apropiindu-se de semaforul ce arata culoarea rosu. Resemnarea ta cu privire la divort facea doar parte din joc. Ceea ce vrei tu este sa ma fraieresti cu imaginea ta de sotie perfecta si sa ma faci sa renunt la ideea mea de a divorta, ii spune acesta, iar blondina doar ofteaza si priveste spre Milo care adormise in scaunul lui.
-Continuam aceasta discutie alta data. Milo a adormit, sopteste blondina, iar Alexander isi priveste fiul in oglinda retrovizoare.

In momentul in care au ajuns in fata casei, amandoi coboara fara a face prea mult zgomot, iar Alexander ii desface centura lui Milo si il ia in brate, mergand in casa, urmati de Jane care privea casa cu admiratie.

-Poti merge in camera ta, il voi pune eu pe Milo in pat, ii spune brunetul urcand scarile iar blondina il urmeaza in liniste.
-In nici un caz, spune blondina opunandu-se cu vehementa.

Alexander isi da ochii peste cap, intrebandu-se in sinea lui cat avea de gand sa continue cu acest joc marsav. Toti din familia sa stiau ce fel de persoana este Jennifer si cu siguranta nu aveau sa ii cada niciunul in plasa. El cu atat mai putin, care o cunoscuse cel mai bine. Singurul care avea sa ii cada in plasa, avea sa fie Milo care era doar un copil ce tanjea dupa atentia mamei sale. Dar divortul, ale carui formalitati avea sa le inceapa cat de curand, era unicul mod prin care avea sa ii opreasca jocul pervers. Pentru ca aceasta era Jennifer Maxwood, o persoana malitioasa, perversa, incapabila de orice sentiment.

-Adu-mi pijamalele, ii spune acesta considerand ca daca a venit cu ei trebuia sa se faca utila.

Jane se intoarse cu spatele spre dulapul de haine, care avea nenumarate usi, usite, sertare.
In acest moment trebuia sa gandeasca rapid. Unde ar fi putut gasi pijamalele?

-Al doilea sertar de jos in sus, ii spune brunetul cu raceala. Nu te intreb de ce nu stii pentru ca ar fi o intrebare retorica. Niciodata nu ti-a pasat de Milo, o ataca barbatul si ia pantalonii de pijama din mana blondinei, imbracandu-l pe Milo, apoi ia si tricoul.

Milo, care se trezise cand au ajuns in camera, usurandu-i astfel munca lui Alexander de a-l schimba, isi pune acum obosit capul pe perna.

-Noapte buna, mami, tati, spune baietelul iar Alexander ii saruta fruntea.
-Noapte buna, campionule, ii ureaza si brunetul invelindu-l.
-Noapte buna, dragul meu, ii spune blondina aplecandu-se peste el si sarutandu-l pe frunte.

Alexander asteapta ca blondina sa isi termine momentul teatral, iar cand aceasta se indreapta spre iesire, brunetul stinge lumina si inchide usa camerei fiului lor.

Nestiind ce sa faca si unde sa mearga, Jane il urmeaza pe Alexander care, cand se opreste in fata dormitorului sau, se intoarce cu fata spre blondina.

-Daca te-am sarutat la spital acest lucru nu inseamna ca vom incepe sa dormim din nou impreuna si sa impartim aceeasi camera si acelasi pat, ii spune Alexander pe un ton rece si impunator.

Blondina da sa se intoarca, vrand sa mearga in camera de vis-a-vis, insa e oprita de o mana care ii prinde bratul intr-o stransoare ferma.

-Orice joc ai face, Jennifer, inceteaza, o ameninta acesta intorcand-o si lipind-o de perete punandu-si mainile intr-o parte si alta a capului ei. Retine doua lucruri. Unu, cu fiul meu nu te joci. Si doi, eu te pot avea pe tine oricand, tu pe mine niciodata, ii spune Alexander pe un ton distant si rece.

Primul ei impuls a fost acela de a-si ridica mana si de a-l plesni, insa Alexander ii prinde incheietura intr-o stransoare ferma.

-Adevarul este intotdeauna cel mai dureros, ii spune brunetul apoi se departeaza, deschide usa care se afla langa blondina si intra in dormitorul sau, lasand-o pe Jane buimaca si confuza.

Imaginea din oglindă (În curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum