Capitolul 2 - Imaginea din oglinda

4.8K 294 2
                                    

CAPITOLUL 2 - IMAGINEA DIN OGLINDA

Zilele treceau rapid pentru familia Maxwood. Trecusera deja trei saptamani, iar momentul operatiei lui Jennifer se apropia din ce in ce mai repede. Milo fusese deja externat de mai bine de doua saptamani, bucurandu-se acum, acasa, de rasfatul familiei, mai putin al mamei sale care era in spital. Desi avea doar cinci anisori, el era constient de faptul ca nu va primi nici macar o clipa afectiunea mamei sale nici in aceasta situatie, pentru ca mama lui niciodata nu si-a aratat iubirea fata de el. Cand mergea in camera ei cu cate o jucarie, vrand ca macar pentru un minut mama lui sa se joace cu el. Nici in momentele in care mergea in camera ei, spunandu-i ca il doare burtica, ei nu ii pasa. Cu toate acestea el isi iubea mama.
Maine urma ca Jane sa fie operata. De maine va arata exact ca acea Jennifer Maxwood cu care o confunda toata lumea. Desi uneori existau momente in care incerca sa ii arate lui Alexander si asistentelor ca fac o greseala, s-a decis ca pana la uma sa nu o mai faca. Dupa ce i-a scos masca de oxigen, avea sansa sa marturiseasca adevarul, insa teama a pus stapanire pe tot corpul ei. Teama ca daca ar spune adevarul, atat viata ei cat si viata lui Alexander erau in pericol. A ei pentru ca presupusul criminal realiza ca amenintase pe cine nu trebuia, si a lui Alexander pentru ca nu avea cine sa il mai protejeze.

Acum, aceasta se afla in salon, singura, intr-un scaun cu rotile, cu fata spre orasul Seattle care era scaldat in intuneric. Tine in maini niste foi si un pix, incercand sa scrie cate ceva. Usa se deschide si in incapere isi face aparitia Alexander. Acum il putea vedea foarte bine si recunostea faptul ca acest Alexander Maxwood este un barbat extrem de frumos, carismatic, cu un aspect de barbat puternic, dur, implacabil.

-De cand scrii cu mana dreapta? Intreaba acesta realizand cu ce mana scria Jennifer.

Blondina doar il priveste pe brunetul din fata ei, fara sa spuna nimic. Inghite in sec apoi priveste spre mana stanga care era inca bandajata.

-Este din cauza bandajului, minti aceasta fara sa priveasca inapoi in sus la brunet.
-Ai dreptate. Scuze, spuse acesta asezandu-se pe scaun in spatele ei. Pregatita pentru operatia de maine?
-Oarecum, sopti ea tematoare.
-Nu te ingrijora, Jennifer. Totul va fi bine, o incurajeaza acesta insa si el se temea intr-un fel de cum avea sa iasa operatia.

Ridicandu-se de pe scaunul cu rotile, Jane se indreapta spre pat.

-Doctorul a spus ca nu trebuie sa depui efort, ii spune Alexander ajutand-o sa se intinda in pat.
-Nu pot sta degeaba, spune ea usor.
-Ciudat pentru ca tu intotdeauna ai stat degeaba, remarca brunetul iar blondina inghite in sec.

Trebuia sa afle mai multe despre aceasta Jennifer Maxwood inainte sa se dea de gol singura. Totul paruse mai simplu atunci cand se decisese sa ii ia locul lui Jennifer Maxwood. Cu toate ca isi punea cariera in pericol si libertatea, ea se decisese sa il protejeze pe acest barbat. Daca afla cineva din familia lui sau chiar el o putea acuza de uzurpare, ceea ce era un delict foarte grav.
Blondina prefera sa nu mai spuna nimic, nevrand sa se dea de gol. Alexander Maxwood este un barbat extrem de frumos si tanar, care nu merita sa moara, iar cu siguranta sotia lui ori era complicea celui care venise acum cateva saptamani, ori aflase despre ceea ce acea persoana voia sa faca. Acestui barbat pare sa ii pese de sotia lui, desi la inceput il vazuse destul de distant.

-As vrea sa vorbim ceva, ii spune brunetul uitandu-se in jos la ea care ii face semn sa continue. Inainte sa pleci la aeroport ti-am spus ca vreau sa divortam, incepe acesta iar blondina isi da seama ca ceea ce isi inchipuise ea era complet gresit, relatia lor nu mergea deloc bine. M-am gandit si voi amana inceperea formalitatilor pana cand te vei recupera complet, ii spune acesta iar blondina da aprobator din cap. Esti de acord? O intreaba el incruntandu-se. Cand ti-am spus ca vreau sa divortam in dimineata aceea ai reactionat foarte urat.
-Oricat m-as opune, odata incepute formalitatile trebuie sa accept si sa semnez, altfel se va ajunge in instanta, ii spuse aceasta lasandu-l pe barbat fara cuvinte.

Imaginea din oglindă (În curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum