Capitolul 10 - Pasiune

3.9K 280 13
                                    

CAPITOLUL 10 - PASIUNE


Trecusera mai bine de doua ore de cand Jane ramasese singura cu Milo in apartament. Danielle plecase la scurt timp de la vizita neasteptata a lui Ethan, iar Jane nu se putea gandi decat la faptul ca Ethan era tatal biologic al lui Alexander. Totul devenea din ce in ce mai complicat, iar blondina simtea cum puterile o parasesc.

Era din ce in ce mai constienta de faptul ca aflarea adevarului se apropia cu pasi repezi, iar acest lucru insemna pierderea lui Alexander si a lui Milo. De fiecare data cand se gandea la asta, se intreba cum va reactiona oare brunetul. O va alunga sau o va ierta? O va uri sau va continua sa o iubeasca? Erau atat de multe intrebari la care nu avea raspunsuri, dar intr-un fel nici nu isi dorea sa le afle vreodata. Dorea ca totul sa ramana asa cum este. Sa poata opri timpul in loc si sa traiasca iubirea pentru Alexander cu fiecare fibra a corpului ei, sa il vada pe Milo zburdand prin casa, sa aiba o familie cu ei doi. Stia ca era incapabila sa ii ofere lui Alexander un alt copil, dar isi dorea din tof sufletul sa o poata face. Acesta fusese si motivul pentru care apelase la un doctor care ii recomandase pastile pentru acest proces. Cu toate ca se temea ca in momentul in care brunetul va afla adevarul o va alunga, aceasta se consola cu un singur gand, acela ca poate ii va purta in pantece copilul si Alexander ii va darui oportunitatea de a deveni mama.

Jane avusese inainte o relatie care a durat mai bine de sase ani. Cameron il chema si erau logoditi, insa faptul ca Jane nu putea avea copii, desi incercase nenumarate cai de a ramane insarcinata, l-a facut pe Cameron sa rupa logodna. Jane suferise enorm atunci, insa s-a putut pune pe picioare concentrandu-se asupra muncii. Il intalnise pe Cameron in ultimul an de liceu, iar acesta fusese primul baiat care a facut-o sa isi piarda capul si sa ii ofere atat sufletul cat si trupul. Pe parcursul celor sase ani si cateva luni, Jane intretinuse relatii intime doar cu el. Credea ca acesta fusese primul si singurul care o facuse sa isi piarda capul. De aceea, dupa despartirea de Cameron, Jane nu o mai facuse cu nimeni, pana in urma cu putin timp cand l-a intalnit pe Alexander care nu o facuse sa isi piarda doar capul, o facuse sa se piarda cu totul, sa il doreasca cum nu mai dorise pe nimeni niciodata. Prefera sa nu il compare pe Cameron cu Alexander pentru ca ceea ce a simtit pentru fostul ei logodnic si ceea ce simte acum pentru Alexander sunt sentimente diferite, desi poate la fel de puternice. Acestea sunt traite cu o altfel de intensitate, cu o altfel de dorinta.

Trezindu-se din reveria ei, Jane se ridica de pe canapea, mergand in bucatarie, pregatita sa gateasca cina. De cand se mutasera aici, Jane obisnuia sa gateasca tot mai des, rareori iesind sa ia masa in oras. Se simtea ca o adevarata sotie atunci cand Alexander venea seara de la birou, obosit, iar ea il astepta cu cina pregatita, Milo alaturandu-se si el lor, aratand ca o adevarata familie. De multe ori mai ca o podidea plansul atunci cand erau toti trei la masa, bucurandu-se de mancare si de timpul petrecut impreuna, ca o familie. Stia ca altfel, ea nu avea sansa sa aiba o astfel de familie.

Daca peste relatia cu Cameron trecuse, cu greu dar trecuse, peste aceasta "relatie" cu Alexander ii era imposibil sa treaca. Simtea ca intreaga ei existenta sa rezuma la el si Milo. Simtea ca daca nu i-ar mai avea langa ea, viata ei nu ar mai avea sens.

Taind cubulete si rondele cateva legume, Jane aude pasi pe scari. Ridicandu-si privirea de pe legume, il vede pe Milo venind in bucatarie, cu mersul specific tatalui sau. Era incredibil cat de mult semanau cei doi. Milo il mostenise pe Alexander atat fizic cat si psihic. De multe ori facea aceleasi gesturi ca si tatal sau. De multe ori il imita pe Alexander. De fiecare data cand nu ii convenea cate ceva, facea aceasi expresie ca si Alexander, te privea cu o superioritate de nedescris pe sub gene apoi iti intorcea spatele si te trata cu indiferenta sau privea spre tine cu coada ochiului peste umar.

Imaginea din oglindă (În curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum