CAPITOLUL 6 - FAMILIA STA IN CALEA FERICIRII
Dimineata urmatoare, Jane este trezita de Milo care o tot pupa pe toata fata. Cand si-a deschis ochii si l-a privit, Milo zambi nevinovat si ridica din umeri.
-Ai chief de joaca, domnisorule? Intreaba Jane ridicandu-se in genunchi facand o fata amenintatoare.
-Tatiiii, striga Milo ridicandu-se din pat si fugind la usa.Baietelul iese val-vartej pe usa, tot strigand la tatal sau. Jane era in urma lui, vrand sa il prinda.
-Ce s-a intamplat? Intreaba Alexander speriat iesind din bucatarie.
-Tatii, ma prinde mami, spune Milo razand si il prinde pe Alexander de picioare, ridicand mainile si sarind ca tatal sau sa il ia in brate.
-Esti un santajist si un rasfatat, spune Alexander luandu-l in brate si sarutandu-l pe tampla.
-Crezi ca daca esti la tati in brate, vei scapa de mine? Intreaba Jane razand in timp ce isi ridica mainile sa il gadile.
-Tati, salveaza-ma, ceru Milo svarcolindu-se in bratele tatalui sau sub degetele blondinei care il gadila.
-Imi pare rau, campionule. Nu te pot ajuta, rase brunetul privindu-si sotia care arata foarte "ravasit".Alexander isi musca buza, aducandu-si aminte ce s-a intamplat seara trecuta. Dar ce se intamplase fusese o greseala, asa ca avea sa pretinda ca nimic nu s-a intamplat. Se lasase dus de val la fel ca ultima oara cand se culcase cu sotia lui. Cu toate ca seara trecuta, fusese ca si cum o facuse cu o alta persoana. Gemetele erau chiar adevarate, nu mimase orgasmul si cu siguranta se simtise la fel de bine ca el. Oare sotia lui chiar merita sa i se mai acorde o sansa? Trebuia sa se gandeasca repede la un raspuns pentru ca astazi avea intalnire cu avocatul in legatura cu inceperea formalitatilor de divort.
Brunetul isi privi sotia si nu stia ce sa creada. Aceasta schimbare a ei era adevarata? Oare totul facea parte dintr-un joc de-al ei care sa-l faca sa ii cada la picioare?
Si-o dorise atat de mult. Atat de mult dorise sa o aiba crezand ca daca o va avea din nou, acea dorinta va disparea. Insa nu, nu disparuse. Din contra, se intensificase. Si-ar fi dorit sa o faca a lui din nou, si din nou, si din nou.
Modul timid in care il privea dupa toate cele petrecute aseara, ii dateau un aer inocent. Aceasi inocenta de care a dat dovada si seara trecuta cand ii datuse sutienul jos si pe parcursul actului sexual.
"Ce-mi faci tu mie, Jennifer?", se intreba in sinea lui lasandu-l pe Milo jos, care fugi in bucatarie.-Buna, sopti Jane muscandu-si buza de jos in timp ce il privea timid pe sub genele lungi.
-Buna dimineata, spuse acesta punandu-si mana pe obrazul ei si ridicandu-i barbia. Vrei sa musc eu acea buza, doamna Maxwood? Intreba el privindu-i atent buza.
-Daca va face placere, domnule Maxwood, raspunde ea iar imediat ii simte buzele lui presate peste ale ei, intr-un sarut la inceput inocent, dar care se transforma in unul pasional.Punandu-si mainile pe talia ei, brunetul o aduse mai aproape, iar blondina isi duse mainile dupa gatul lui, tragandu-l si mai aproape. Cand veni momentul sa se desprinda din sarut, nu o facura pana cand Alexander nu ii musca buza de jos. Acesta ii prinde buza intre dinti, trage usor de ea, apoi o elibereaza incetul cu incetul.
-Habar nu am ce imi faci, insa jur ca nu mi te pot scoate din cap, ii marturisi brunetul fiind randul lui sa isi muste buza acum.
-Cred ca acelasi lucru pe care mi-l faci si tu mie, sopti blondina muscandu-i usor buza. Ma innebunesti, continua ea dupa ce ii elibereaza buza dintre dinti.Alexander ii face cu ochiul lui Jane, luand-o de mana si mergand impreuna in bucatarie. Tina ii privi pe cei doi, iar Alexander si Jane observa lipsa micutului Milo.
-Danielle a insistat sa luati micul-dejun in foisor, cu restul familiei, ii informa aceasta zambind.
-Multumim, Tina, spune Alexander vrand sa o traga pe blondinda dupa el afara.
-Chiar vrei sa imi fac o astfel de aparitie acolo? Intreaba Jane chicotind, iar Alexander observa ca era doar in capotul de baie pe care i-l inmanase seara trecuta cand au fugit in camera lui Milo.
-Pot veni sa te ajut sa scapi de el? Nu te pot asigura insa ca vei mai pune ceva pe tine sau ca vei mai iesi din camera, ii sopti el la urechie iar Jane da dezaprobator din cap.
-O oferta destul de tentanta, dar mai bine nu. Trebuie sa mergem sa luam micul-dejun cu familia ta si tu trebuie sa ajungi la birou, ii spune blondina stiind ca daca se lasa prada dorintei in acest moment, adevarul ar fi fost aflat.
-Te astept aici, ii spune Alexander sarutand-o cast pe buze.
-Ma intorc imediat, ii zambeste Jane apoi se indreapta cu pasi grabiti spre scari.
CITEȘTI
Imaginea din oglindă (În curs de editare)
Romance(Anterior sub numele de "Mirror image") Cine ar fi zis că schimbarea locurilor din avion ar crea atâtea controverse? Cine ar fi crezut că acel avion va fi chiar cel care se va prăbuși la nici un minut de la decolare? "Imaginea din oglindă" este o p...