CAPITOLUL 13 - PROMISIUNI
Alexander si Jane acceptasera propunerea lui Danielle. Astfel, dimineata urmatoare ii gaseste pe cei doi impachetand pentru o vacanta de o saptamana intr-o cabana aflata in apropierea unui lac departe de agitatia din Seattle. Drumul nu era mai lung de trei ore cu masina, insa Danielle ii asigurase ca este un loc superb, care merita. De asemenea, Danielle vorbise cu ingrijitorul sa pregateasca tot ce este necesar, de la stergerea prafului la umplerea frigiderului, ca Alexander si Jane sa nu fie nevoiti sa mearga prea des in oras.
Danielle i-a confesat, insa, lui Jane ca acea cabana era locul ei si al lui Ethan, ceea ce a impresionat-o pe blondina. Ea le oferea locul ei si al marii sale iubiri.
Pentru Jane totul parea un moment desprins dintr-o poveste cu printi si printese, asa cum visa odata in copilaria ei. Totusi ii era teama ca totul sa nu fie decat linistea de dinaintea furtunii. Desi cu o seara in urma voia sa ii spuna adevarul, acum nu mai era atat de sigura de acest lucru. Gandul ca avea sa il piarda pe brunet o ingrozea. Simtea ca il iubea pe Alexander cu o intensitate de care nu se credea capabila vreodata, insa brunetul o facuse sa isi doreasca o familie, sa aiba privilegiul de a fi mama. Totusi, ii marturisise brunetului ca interpretase totul gresit si nu era insarcinata, lucru ce l-a intristat pe Alexander.
-Iubito, esti gata? Se aude vocea brunetului, asteptand-o pe blondina in hol.
-Da, iubitule, spune Jane iar silueta ei se face vazuta pe holul lung.
-Esti superba, o complimenteaza brunetul sarutandu-i buzele scurt dar tandru.Jane roseste la complimentul lui Alexander, lasandu-si privirea in jos pentru a putea ascunde culoarea stacojie din obraji. Alexander chicoteste la gestul facut de blondina si ii ia mana intr-a lui, iesind impreuna din apartament, incuind usa apoi.
Cei doi ajung in parcarea subterana a complexului. Cand ajung langa un Mercedes Benz SLR McLaren Roadster, gri metalizat, brunetul ii deschide portiera blondinei, iar aceasta intra in masina zambind. Alexander intra si el in masina pe locul soferului, pornind motorul.
Bagajele erau deja puse in portbagaj, tot ceea ce lipsea era ca frumosul cuplu sa plece in vacanta. Iesit din parcarea subterana, Alexander intra in traficul din Seattle. Desi era sfarsitul verii si afara era racoare, brunetul si blondina stiau ca vor profita la maximum de aceasta vacanta.
-Abia astept sa te am doar pentru mine, spune Alexander zambind in timp ce arunca o privire spre blondina din dreapta lui, apoi isi intoarce atentia la drum.
-Dar intotdeauna m-ai avut doar pentru tine, replica Jane intinzandu-se spre brunet si sarutandu-l usor pe obraz.
-Ajunsesem sa fiu gelos pe propriul fiu, chicoteste Alexander gandindu-se la nenumaratele dati in care era gelos pe Milo deoarece intreaga atentie a blondinei era indreptata spre el.
-Gelosule, chicoti Jane asezandu-se la loc in scaunul ei iar brunetul isi intoarce privirea pentru o secunda si ii face cu ochiul.
-Poate ne vom intoarce trei din aceasta vacanta, spune brunetul ca un apropo luandu-i mana intr-a lui si sarutand-o usor.Jane isi intoarce privirea de la Alexander, privind acum pe geam si vazand cum norii incepeau sa se adune.
-Oare va ploua? Intreaba aceasta schimband subiectul si facandu-l pe brunet sa se incrunte insa ea nu ii observa incruntatura de pe fata.
-Probabil, ii raspunse el apasand pedala de acceleratie pana in podea deoarece atunci iesisera din orasul aglomerat.***
Trei ore mai tarziu, Alexander parcheaza masina pe aleea pavata a unei cabane destul de moderne la prima vedere. Cei doi ies din masina, privind imaginea cabanei zambind. Alexander se apropie de blondina, trecandu-si bratul peste umerii ei, tragand-o mai aproape de el.
CITEȘTI
Imaginea din oglindă (În curs de editare)
Romance(Anterior sub numele de "Mirror image") Cine ar fi zis că schimbarea locurilor din avion ar crea atâtea controverse? Cine ar fi crezut că acel avion va fi chiar cel care se va prăbuși la nici un minut de la decolare? "Imaginea din oglindă" este o p...