CAPITOLUL 19 - PLANUL DUS LA BUN SFARSIT
Alexander nu mai suporta sa stea in aceeasi camera cu cea pe care o considera o femeie usoara, cea pe care o vazuse sarutandu-se cu un alt barbat. Nervos, paraseste incaperea, trantind usa in urma sa. Se indrepta furios spre masa lui, apucand paharul de whiskey, dandu-l peste cap.
-Alex, scumpule, aude acesta vocea mamei sale, apoi simte o mana pe spatele sau. Esti foarte incordat.
-Sunt nervos, mama, spuse el printre dintii inclestati. De fapt, nu sunt nervos, sunt furios.
-Ce s-a intamplat? Intreaba Danielle, privindu-si acum fiul in ochi.
-Nu conteaza, spuse ridicand din umeri in incercarea de a parea ca nu ii pasa.
-Daca nu conta, atunci de ce esti atat de nervos? Il intreaba femeia, insa Alexander doar isi da ochii peste cap si se departeaza de mama sa atunci cand o vede pe blondina indreptandu-se spre ei.
-Alex, trebuie sa vobim, sopti Jane insa brunetul isi continua drumul, mergand la fiul sau care alerga prin incapere, luandu-l in brate, iar din departare se observa ca purtau o conversatie tata-fiu.
Danielle isi intoarce privirea spre Jane, observandu-i lacrimile ce ii jucau in ochi. Femeia ofteaza, apropiindu-se de blondina, luand-o in brate.
-Scumpa mea, ce s-a intamplat? O intreaba Danielle pe o voce aproape soptita.
-Fostul meu logodnic este aici si Alexander ne-a vazut sarutandu-ne, sopteste Jane incercand din greu sa isi opreasca lacrimile din a curge.
-Tu si fostul tau logodnic faceati ce? Reactia lui Danielle nu era nici pe departe cea astepta, parea mai nervoasa ea decat Alexander in acel moment.
-Cameroon a rupt logodna cu mine in urma cu doi ani de zile pentru ca nu puteam avea copii, iar acum el era in camera in care m-a condus Ethan si..., insa nu apuca sa isi duca ideea pana la capat pentru ca este intrerupta de femeia din fata ei.
-Ethan a facut ce? Il strang de gat, ameninta Danielle, scotand flacari pe nari. Planul era altul.
-Plan? Ce plan? Intreaba Jane confuza.
-Nu ma baga in seama, scumpo. Aberez acum, spuse ea observand ca se daduse de gol. Merg sa am o discutie cu Ethan.
Cand se intoarce pe calcaie, pentru a merge in directia lui Ethan, Danielle este oprita de vocea sotului ei care acum rasuna in intreaga incapere. Imediat cum l-au vazut pe David pe scena, Jane si Danielle si-au aruncat priviri reciproce, spaima cuprinzandu-le pe amandoua. Amandoua se temeau de ce avea sa se intample mai departe, de cum avea sa se termine aceasta seara.
-Buna seara, tuturor! Va multumesc ca ati reusit sa fiti in aceasta seara alaturi ne noi, alaturi de fiul meu Alexander care de maine va prelua in mod oficial fraiele companiei. Intai de toate as vrea sa imi invit minunata familie aici, pe scena, alaturi de mine, spune el zambind in directia fiului sau cel mic, care urca pe scena cu Milo in bratele sale.
Nathan urca si el pe scena impreuna cu Deborah, iar Danielle si Jane erau reticiente cu privire la a urca acolo pe scena. Totusi, o singura privire in directia lui Ethan, le-a facut pe amandoua sa isi schimbe parerea si amandoua s-au indreptat spre scena.
David isi trage sotia la pieptul sau, sarutand-o timp de cateva secunde pe buze, facandu-l pe Ethan sa fiarba de nervi si sa vrea sa ii traga un glont in cap. Cu greu, se abtinu sa nu faca o prostie. Noroc cu Cameroon, care se afla in spatele lui, prinzandu-l de brat atunci cand vede ca voia sa se indrepte in directia scenei, cu o privire nervoasa pe chip.
CITEȘTI
Imaginea din oglindă (În curs de editare)
Roman d'amour(Anterior sub numele de "Mirror image") Cine ar fi zis că schimbarea locurilor din avion ar crea atâtea controverse? Cine ar fi crezut că acel avion va fi chiar cel care se va prăbuși la nici un minut de la decolare? "Imaginea din oglindă" este o p...