Capitolul 12 - Dansatoarea de cabaret

3.8K 268 10
                                    

CAPITOLUL 12 - DANSATOAREA DE CABARET


Asa cum promisese, Alexander venise mai devreme in acea zi, vrand sa petreaca timp cu fiul si sotia sa inainte sa mearga sa ia cina cu mama lui. Tatal sau era plecat in Chicago cu afaceri, intorcandu-se maine.

Alexander, Milo si Jane stateau pe canapea in living, uitandu-se la desenele favorite ale lui Milo, care statea intre cei doi.

-Iubitule, ti-am spus ca Milo s-a indragostit? Intreaba Jane chicotind.
-Mami, trebuia sa fie secretul nostru, spune el uitandu-se mustrator la ea.
-Serios, campion? Este frumoasa? Intreaba Alexander prefacandu-se ca nu stia.
-E foarte frumoasa, zambi el iar ochii ii straluceau. Seamana cu mami.
-Daca seamana cu mami, inseamna ca este superba, spune Alexander intorcandu-si capul spre blondina, privind-o cu dragoste.

Jane il priveste cu aceasi dragoste in timp ce ii mangaia parul lui Milo. Oricine i-ar fi vazut ar fi spus ca ei formeaza familia perfecta, insa Jane stia ca totul este cladit pe o minciuna. Ea nu era Jennifer Maxwood, ea era Jane Harris cu chipul lui Jennifer. Uneori isi dorea sa ii poata spune adevarul lui Alexander, insa stia ca in acel moment avea sa il piarda, iar ea nu era inca pregatita pentru acest lucru. Dar auzise de multe ori ca de ce iti este frica nu scapi. Stia ca odata si odata tot se va afla adevarul, iar Jane va avea foarte mult de suferit. Ea se atasase de Milo, il iubea, il considera copilul ei. Iar pe Alexander il adora, il iubea cu fiecare fibra a corpului ei, si-ar da viata pentru el fara sa se gandeasca de doua ori. Probabil asta insemna sa iubesti cu adevarat.

-Cand mergem la bunica? Intreaba Milo privind in sus spre Alexander apoi spre Jane.
-Putin mai tarziu, campion, ii raspunde tatal sau cu un zambet urias pe buze.

          Ceasul scump de pe incheietura lui Alexander indica putin trecut de ora cinci, iar in jur de opt trebuiau sa fie la mama sa, drumul durand in jur de jumatate de ora sau patruzeci de minute.

-Pot sa merg in camera mea sa ma joc? Intreaba micutul ridicandu-se de pe canapea.
-Sigur, scumpule, spune Jane zambindu-i baietelului care dupa ce isi primeste pupicul din partea brunetului si a blondinei, acesta pleaca, urcand scarile spre camera sa.

             Alexander isi pune bratul in jurul taliei blondinei, tragand-o la pieptul sau. Jane isi pune capul pe pieptul lui, mangaindu-i usor piciorul, insa nu intr-un mod pervers, ci intr-un mod dragastos.

-Iubito, vreau sa te intreb ceva de cateva zile insa nu am prins ocazia, spune Alexander iar din tonul folosit blondina stia ca nu ii va placea intrebarea.
-Ma poti intreba acum, ii spune ea incercand sa isi stapaneasca bataile inimii care se pare ca o luase la galop din cauza temerii.
-De obicei, o femeie are acele perioade ale lunii, insa de la accident nu te-am mai auzit plangandu-te de dureri, spune el usor. Plus de asta, am facut dragoste aproape in fiecare seara, ceea ce mi se pare putin ciudat. Adica trebuiau sa fie macar doua-trei zile, insa nu au fost.

           Cele spuse de Alexander o luasera prin surprindere. Desi se astepta sa nu ii placa intrebarea, nu se astepta ca el sa fi observat ca in aceste cateva luni ei nu ii venise menstruatia. Nu stia ce sa ii spuna. Nu avea replica pentru ceea ce voia el sa afle si pentru prima data se gandea ca este momentul sa ii spuna adevarul. Nu ii era teama, era terifiata de reactia lui in momentul in care avea sa afle adevarul, insa in acest moment era singura solutie.

-Alex, eu..., incepe ea sa se balbaie facandu-l pe brunet sa priveasca in jos la ea incruntat. Eu...umm, trebuie sa iti spun ceva, sopti ea incercand sa isi adune gandurile.
-Esti insarcinata? Intreaba el zambind larg. O, Doamne, asta este? Esti insarcinata? Intreaba brunetul ridicandu-se si luand-o pe blondina in brate, invartind-o.
-Alex..., incearca iar aceasta sa vorbeasca insa este intrerupta de buzele brunetului care se preseaza peste ale ei, intr-un sarut tandru si dragastos.

Imaginea din oglindă (În curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum