Bölüm 1-ABEL

358 47 12
                                    

        Medya Abel

         -Abel, çahova! (tebrik ederim). Buji anci didresta nol elcza koltreska. ( Bugün yine harika bir iş başarmışsın). Abjug red koltreskas do şilcidos ? ( Kaç tane başardı demiştiniz?) 

yanındaki saçları güneş sarısı olan adama sordu tanrıça. 

         -Ninsiya orgri regri mo tostram. (954 tanrıçam.)

         -A laro. Do çahova Abel. (A evet. Seni tebrik ediyorum Abel). Ajimra do ji ommastra herdevri yepji katkat  do concia. (Artık sende adının anlamını taşıyabilecek seviyeye geldin). Del vuhra bil kırlicma do ha do koltreskil buji do ra pigmeniqre. ( İlk görevin bu başarından dolayı bugün sana bildirilecektir). Üls jucka hul sesse ufretyaka do vuhra do allime muji il. (En fazla iki gün içinde görevine başladığından emin ol). 

         -Zohava mo tostram.(Teşekkür ederim tanrıçam). sisibijac mo vuhra durubbu. (Sabırsızlıkla görevimi bekliyorum).

         Etrafta beyaz yıldızların göründüğü ve parladığı yerden geri geri adımlarla ayrıldı Abel. Görevinin ne olduğunu merak etmekten kendini alamıyordu. Beklerken boş zamanını nasıl geçireceği hakkında bir fikri yoktu. Çünkü uyku nedir bilmiyordu. Eğlence , gülmek nedir bilmiyordu. Onun için iki zaman vardı. Bir o saçları tahtın yerlere kadar uzanan, tırnakları sivrilmiş hatta çürümek üzere olan, tanrıçanın yanındaki zamandı. İkincisi ise hiç durmadan insanların içine iyilik üflediği zamandı.

        Yaklaşık 2 saat içinde tanrıçanın yardımcıları görevini Abel'e sundular. Görev: Dünyaya inip bir saat içinde vücudunda şeytan besleyen 500 insanın içine iyilik üflemek.

        Abel bu zamana kadar hiç dünyaya inmemişti. Oranın kıyafetlerini, dillerini, anlamlarını hiç bilmiyordu. Tek bildiği gökyüzünde geçen bir saat, yeryüzünde bir yıla eşitti. Ve biliyordu ki, görevini tamamlamazsa ölümsüzlüğü elinden alınarak yeryüzünde kalacak. Yani ölümlü bir insan olarak. Ve bir melek bir gün ölümlü bir faniyken ölürse, ömrünü iyiliklerle de geçirse şeytanın cehennem ateşinden kurtulamaz. 




Pamuk Cüceyi Yedi Prensler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin