Bölüm 2-BUZ PRENSLERİ

171 35 7
                                    

Medya Soldan Sağa * Mr. Jack * Jeremy *Dragon *Kim Tan *David Lee

             Kulaklık takılı bir şekilde yürürken, arkasından birinin çarpmasıyla irkildi. Çarpan adam geriye dönüp kısa bir bakış attıktan sonra umursamaz tavrıyla hızlandı.

-Hey önüne baksana lan!

Hızlanan adam olduğu yerde durdu.

-Sen bana lan mı dedin?

-Yok canım ben size neden lan diyeyim ki, sonuçta çarpmak nedir dostum dimi ama?

Jeremy'nin suratındaki iplemez alaycı gülüş adamı zıvanadan çıkartmıştı. Adam hızlandı ve koşmaya başladı. Neredeyse Jeremy'ye yumruk atmak için havalanmıştı ki ensesinden geri çekilmesiyle dengesini kaybedip yere düştü.

-Sen kimsin lan !

-Biraz önce yumruk atmak için malca havalandığın ve sana lan diyen bu adamın arkadaşıyım. Ayrıca o yumruk havadan değil-

Adama çenesinin altından sert bir yumrukla adamı havaya fırlattı. Ve konuşmasına devam etti.

-yerden atılır ki atan değil atılan havalansın.

Yüzünde ki piç gülüşüyle yumruğunu üfledi. Jeremy'ye dönüp;

-Hahahahaha nasıldı ama Allahım ne kadar da güçlü bir arkadaşın var senin ya, dedi.

-Dragon sesini kes. Hadi gidelim burdan. Piçin götü çoktan yeri boylamış ve ortadan ikiye ayrılmıştır.
              Jeremy, Dragon'u kolundan çekerek bir adım önüne doğru sürükledi. Her zaman gittikleri Mars Cafeye gittiler.
-Oo kimler gelmiş. Gelmeseydiniz !?
-Abi noldu biliyon mu ? Buraya gelirken bi baktım bu salak -
-Dragon boş konuşmayı kes bi la.
-Noldu utandın mı seni sexy şempaze.
-La bi git mal mısın nesin
               Ne yaşadıklarını anlatmayı seviyodu Jeremy, ne de yaşamak istediklerini. Hayat ona hiç bir zaman istediklerini sormadan onu yerden yere vuruyordu. Ve tabiki grubun diğer dört üyesinide. Hepsinin kendine has bir tarzı, kendince küçük sırları ve kalplerinin derinlerinde bir yerlerde unuttukları gülüşleri vardı. Jeremy, Dragon, David Lee, Kim Tan, Mr. Jack.
              Kendi aralarında gülüp eğlenseler bile bu hallerini gören pek kimse olmamıştı. Beş kişi takılıyorlardı ama yalnızlardı. Sevgiye aç, acıya yeterince doymuş. Onları gören, tanıyan adi birer piçler olduğunu söylüyordu ama kim bilebilir belki de asıl insan bu adi piçlerdir. Bir de bu adi piçleri piçliklerine rağmen seven genç kızlar vardı. Kızlar arasında oldukça popülerdiler. Ve isimleri "buz prensleri"ydi.



Pamuk Cüceyi Yedi Prensler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin