Bölüm 6- İLK GÖZYAŞI

91 27 6
                                    

Medya Beraber Kaldıkları Harabe Ev.

       -Sen konuşuyorsun ! 

Jeremy olan gücüyle Abel'e bağırdı. Etrafda fazla kimse olmasada bu ses olanların dikkatini çekmişti. 

       -Nasıl? Aptal kız derken sana ben mi kandırıldım yani? ha ? KONUŞSANA!!

O bağırdıkça Abel korkuyor ve kendini sandalyeyle geri çekiyordu. 'Bu dili öğrenmeseydim daha mı iyiydi' diye düşünüyordu bir yandan.

       Jeremy bir an da kızın elini tutup sentçe kendine yaklaştırdı. 

       -Cevap ver yoksa seni şuracıkta öldürürüm!

       -Beni sonuna kadar dinleyip bana inan, dedi Abel. Ve bir saniye tereddüt etmeden kim olduğunu, dünyaya nerden nasıl ve neden geldiğini bir çırpıda anlattı Jeremy'ye. Çünkü ona güvenmişti. Adam ona inanmayan gözlerle baktı. 

       -Yetmedi mi bu kadar dalga? Hala yüzüme baka baka beni mi kandırıyorsun?

       -Ye,yemin ederim yalan değil. Sana ıspatlayabilirim. Normalde dilinizi bilmediğim için gökyüzünde kullandığımız dille sana bir şeyler söyledim. Ve yine dilinizi sana yüzüne dokunarak öğrendim. Düşünceleri de okuyabilirim. İyi insanlarınkini ama sadece. İçinde şeytan olanın, düşüncelerini melekler dinleyemezler. Yemin ederim. İste ıspatlıyım, ama bana inanmalısın. Dünya da senden başka kimseyi tanımıyorum. Ve burda daha 11 ayım 2 haftam var. Bana inan ve yardım et.

      -Adın ne?

      -Abel. Ya senin?

      -Adımı biliyorsun, daha önce söyledim.

      -Dili bilmediğim için, adını söylediğinide bilmiyordum. Bu yüzden bağışla, adını hatırlamıyorum.

      -Aptal kız. Jeremy, adım Jeremy.

      -Bana inandın mı şimdi?

      -Hayır. Önce kanıtla.

      -Nasıl kanıtlayabilirim?

      -Benim seçtiğim, senin tanımadığın birisinin düşüncelerini okuyup bana söyliceksin. Bende gidip bana söylediklerini düşüncelerini okuduğun kişiye söylicem. Eğer dediklerin doğru çıkarsa sana inanıcam. Ama yalansa, seni geldiğin yere postalarım. Cansız bir şekilde, duydun mu!?

      -Tamam, seç bakalım birini.

 Jeremy gözleriyle bir kaç saniye etrafı taradı. Ve bir kişiyi gözüne kestirdi. Abel'e seçtiği kişiyi eliyle işaret ederek gösterdi.

      -Pekala seni yer cücesi, oku bakalım düşüncelerini.

Abel gözlerini kapatıp ona odaklandı. 

      -Okudum.
      -Söyle bakalım adam ne düşünyormuş?

      -Karşı masa da oturan kızın çok sexi olduğunu ve onu hangi oyunla becerebileceğini düşünüyor.

Jeremy kıpkırmızı olmuştu.

      -Demek öyle. Hah görelim bakalım yalancı cüce doğru mu yalan mı?!

Masadan kalkıp adamın oturduğu masaya doğru ilerledi. Bir adım gerisinde durup derin bir nefes aldı ve elini adamın omzuna hafifce değdirip,

     -Bir şey sorabilir miyim? dedi.

     -Ne vardı? 

Adam kabaydı. Üstelik ağzı da leş gbi kokuyordu. Bu ağızla mı o düşüncelere kapılmıştı. iğrenç.

Pamuk Cüceyi Yedi Prensler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin