Bölüm 7

108K 5.5K 187
                                    

Aysu Yazgı'nın onu çağırması ile günler sonra evden çıkmış soğuk havayı özlediğini farketmişti. Genç kadın arkadaşının okuluna yürürken aklına Alpay ile yürüdükleri yol geldi. Derin bir iç çekti Aysu.Tekrar onunla yürümek isterdi. Hatta elini tutmak, gülerek ona bakmak...

Kadın bir süre daha yürüdü. Trafikten dolayı yürümeyi tercih ediyordu Aysu.Gerektiğinde halk otobüslerine biniyordu elbette.Sonunda geldiği okula girdi. Sıcacık hava üşüyen burnunu ısıtmıştı. Montunun fermuarını açtı Aysu. İki katlı okulun üst katına çıkmak için merdivenlere yöneldi.Sessizlik hakimdi.Arkadaşı derste değildi demek ki.Genç kız üst kata çıkınca arkadaşının odasına girdi direk."Yazgı dışarısı buz gibi kızım"diyen Aysu kapıyı kapatıp hemen kapının yanındaki kalorifere elini koydu.Ayaklarını hareket ettirip ısınmaya çalışan genç kadın duyduğu ses ile hareket etmeyi bıraktı.

"Çay ister misin?"diyen genç adam karşısındaki kızın tepkisini ölçüyordu.Aysu yavaşça arkasına döndü.Alpay neden buradaydı?"İyi olur"dedi genç kadın. Yavaşça Alpay'ın karşısındaki koltuğa oturdu. Alpay gülümsedi.Kalkıp Yazgı'nın ısıttığı suyu alıp bardağa doldurdu. Poşet çayıda bardağa atan genç adam çayı Aysu'ya uzattı."Şey...Yazgı nerede?"dedi genç kadın. Çayın sıcaklığı elini ısıtmıştı."Dersi varmış.Aslında seninle kantin konusunu konuşmak için geldim"diyerek söze başladı Alpay. Aysu hareket etmeden dinledi karşısındaki adamı.

"Saha evime çok uzak ve..."derken sözünü kesti Alpay "Ve orada ben varım. Beni görmek istemiyorsun"dedi genç adam."Evet" dedi Aysu çekinmeden.

Alpay arkasına yaslanıp derin bir iç çekti."Beni görmeyeceğine söz verirsem gelir misin?"dedi genç adam.Aysu başını 'hayır' anlamında salladı."Ne istiyorsun Aysu?"dedi genç adam.Sabırlı biriydi ancak kadınları anlamıyordu.Ne derse desin kabul etmiyordu Aysu. Aysu sadece Alpay ile olmak istiyordu. Arkadaştan öte bir ilişki ve aşk. Evet aşık olmak deli gibi sevmek ve sevilmek istiyordu. Alpay karşısında dururken bunu ona söylemeyecekti elbette. Kalbinin sesini dinlemeyecekti. Rezil olmak gülünç duruma düşmek istemiyordu. Bir haftadır sadece onu düşündüğünü belli etmekte istemiyordu. Alpay ise Aysu'dan farklı değildi. Karşısındaki kadının kırmızı burnu soğuktan kıpkırmızı olmuş dudakları ve masum bakışları bir erkeği etkileyecek derecede muazzamdı.

"Tamam yarın işe başlayacağım"dedi genç kız sonunda.Alpay mutluluğunu belli etmeden ayağa kalktı."Tamam. Şimdi seni eve bırakabilirim"dedi genç adam. Aysu hızla ayağa kalkıp"Zahmet etmeyin Alpay Bey. Yine haberlere düşeriz sonra"dedi genç kız.Aysu montunun fermuarını çekip odadan çıktı. Alpay ise kendine kızıyordu.Uygar'ın verdiği tavsiyelerin çoğunu yerine getirememişti. Üstüne Aysu'yu sinir etmişti.

Genç kadın dersi bitince odasına çıktı.Sonunda okuldan çıkıp Uygar'ın yanına gidebilecekti.Odasının boş olmasıyla biran endişelendi.Aysu ile Alpay'a ne olmuştu?Genç kadın bir gününü daha dans ile geçirmişti.Yazgıya oranla Aysu'nun hayalleri artık onu neşelendirmiyordu.Arkadaşı için çok üzülse de ne yapması gerektiğini bilmiyordu Yazgı. Çaresiz bir dosttu. Yakında bir çözüm bulacaktı. Aysu'yu sadece sevgi iyileştirebilirdi. Uygar eve erken gelmiş marifetli parmaklarıyla nefis yemekler yapmıştı. Yazgı bugün gelecekti ve yemek yemeliydiler.

Uygar'ın planı böyleydi.Telefonunu alıp Yazgı'yı aradı.Acaba yola çıkmış mıydı?Yazgı neşeyle telefonunu açıp Uygar'a yola çıktığını ve eve yaklaştığını bildirdi.Minik arabasıyla Uygar'ın verdiği adrese yaklaşıyordu.GPS yaklaştığını gösterince heyecanı dahada katlandı genç kızın.Sonunda durduğu evin önünde arabadan indi.Gerçekten küçük bir evdi.Filmlerdeki gibi büyük bir villa değil tam tersi sade bir aile eviydi.Beyaz-mavi boyası evi dahada güzel yapıyordu. Genç kız arabasını kilitleyip kapıya yürüdü. Zili çalıp gülümsedi. Bu evde Uygar ile yaşamayı hayal etti. Bahçesinde oturabilir, bahar aylarında yemek yiyebilirlerdi. Kapı açıldığında Uygar'ın gülümseyen yüzü karşıladı Yazgıyı.Genç kız eve girip montunu çıkardı.Uygar ise bu manzarayı izledi."Evin gerçekten çok güzel"dedi Yazgı gülerek.

Koca AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin