Bölüm 13

101K 4.3K 268
                                    

Genç kadın onu izleyen adama baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç kadın onu izleyen adama baktı.Aysu Alpayı yanına çağırıp yıldızları izlemeye davet etti.Genç adam uzun boyuyla yerdeki kalın halıya uzandı."Buradan çok daha güzel"dedi .Aysu Alpayın yanına attı kendini.Böyle bir manzarayı hiçbir zaman göremezdi.

"Güzel değil mi?"dedi adam kolunun birini başının altına alıp. Kadın onayladı sevgilisini. "Seni tanıyorum"genç adama.

"Bilmediğim şeyleri görüyorum. Seni tanımak çok güzel"dedi .Alpay başını yan tarafına döndürdü."Bende seni tanımak istiyorum."dedi  genç kadının saçların da gezdirirken gözlerini.Aysu gülerek genç adama doğru döndü."Pekala.Benim hobilerim şarkı söylemek ve dinlemek.Yazgı ile dans etmeyi severim.Ve futbol,basketbol,voleybol kısaca spor izlemeyi severim ama yapamam."dedi genç kadın.Alpay güldü.

"Bir gün basketbol oynamalıyız"dedi genç adam."Rezil olmak istemiyorum"dedi Aysu.Alpay genç kadına doğru uzattı elini.Büyük elleri saçlarını okşamaya başladı.Sarı saçlar...Aysu nefesini tutmuş karşısındaki adama bakarken kalbinin atışları git gide artıyordu.Genç kadının kalbi telaşlıydı.O ünlüydü.Her an gidebilir başka birinden hoşlanabilirdi.Aysuyu hiç hatırlamayabilirdi.Üstelik ilişkilerinin başlama şekline bakarlarsa kesinlikle hatırlanmayacaktı.Genç adam genç kadına bakmaya devam etti.Tüm gece birbirlerine böyle bakabilirlerdi.

Yazgı ise şaşkınca karşısındaki adama baktı.Uygar açıklama yapmaya hazırlanıyordu.Yazgı uzun zamandır beklediği anın geldiğini biliyordu."Aramızdaki bu çekimin farkındayım.Ve bu ilişkinin arkadaşlıkta kalmasını istemiyorum"dedi genç adam.Yazgı içindeki mutluluk patlamasından kızardı.Karnında adrenalin hormonun aşırı salgılanmasından dolayı oluşan ağrı genç kızı dahada kızartsa da sonunda konuşabildi."Uygar ben...bunu beklemiyordum.Ama seninle arkadaş olmak istemiyorum.Ben...ileri gidelim istiyorum"dedi genç.

Adamın yüzündeki gülümsemenin de sebebi oldu.Genç adam kadının bacağında bulunan elinin üstüne koydu elini."Her şey güzel olacak"dedi.Yazgı gülümsedi.Yanakları alev almıştı. Terlemeye başlamıştı. Gözü ileride duran basketbol topuna takıldı."Tekrar oynayalım mı?"dedi genç adama.

Uygar ayağa kalkmış, genç kadının kalkmasına yardım etmişti. Yazgı ayağa kalkıp topun yanına gitti. Topu alıp genç adama baktı. Şimdi sevgililerdi değil mi?

Aysu yüzüne vuran güneş ile gözlerini açtı .Genç kadın gerinip yüzündeki gülümseme ile ayağa kalktı. Alpay ile beraber vakit geçirmenin bu kadar iyi olacağını düşünmezdi. Onunla geçirdiği her vakitten farklı bir zevk almıştı. Çayını ocağa koyan Aysu telefonuna baktı.  Yazgı'nın attığı mesaj ile bir kaşı yukarıya doğru kalktı genç kızın. Genç kadın arkadaşının numarasını tuşlayıp aradı Yazgıyı. Telefon bir çalıştan sonra açıldı.

"O mesajda ne?Bomba haber ne balerin?" dedi Aysu. Yazgı telefonun diğer ucunda kendi kendine gülümsedi."Şu an okuldayım Aysu. Detaylara fazla girmeden söylüyorum. Koca adam ve balerin sevgili oldular!" dedi genç kadın sessizce. Aysu'nun evde ufak bir çığlık atmasına engel olamadı.  "Koca adam hızlı çıktı. Çok sevindim kızım her ayrıntıyı istiyorum ara beni" dedi  ve telefonu kapattı.

Koca AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin