Multimedia için @DYellowrose_Flash a çok teşekkürler.Çalışmalarınızı görünce cidden çok mutlu oluyorum :) Bu bölüm bugün doğum günü olan İreme ithafen :D Keyifli okumalar...
Hayat. Beş harften oluşan ufak bir kelimenin çok fazla anlam ifadesi etmesi normal değildi.Yazgı hayatının hiçbir anında kendini bu kadar kötü hissetmemişti.
Genç kadın kendisine bakan ailesine göz gezdirdi."Evet kimmiş Yazgı aklındaki?"dedi sabırsızca kadının yengesi.
Yazgı masadan kalkıp odasına yürüdü.Kalbi ona komut veriyordu. İstanbula gitmeli, Uygar ile konuşmalıydı.Madem sevgilisi vardı neden ona yakın davranmıştı. Arkadaş olmak istemediğini düşünmüştü. Halbuki genç kadın ona kimseye sarılmadığı gibi sarılmıştı.Daha önce hiçbir erkeğin evine gitmemişti.Daha önce birine bu kadar güvenmemişti.Belki bu yüzden kötü hissediyordu kendini.
Yazgı yatağına uzandı."Ne saçmalıyorsun Yazgı?Uygar böyle bir şey yapmaz"dedi kendi kendine.Aklına genç adamın eski sevgilisiyle olan fotoğrafları gelirken dah ada üzülmüştü.Belki de Uygarı aramalıydı.Yazgı'nın eli telefonuna gitti.Aklına birkaç sahne geldi.Ya Uygarı aradığında bir kadın telefonu açar ve Uygar duşta derse?diye düşündü genç kadın.Hemen bu fikirden vazgeçti.
Uygar ismini gördüğü numarayı tuşladı Yazgı.Sakince telefonun açılmasını bekledi.Kısa bir sürede telefon açıldı."Alo Uygar"dedi genç kadın. Göğsündeki telaşı bastırmaya çalıştı."Alo.Uygar şu an burada değil"dedi tatlı bir ses.Bu ses genç kadının endişelendireceğine sakinleştirdi."Bir dakika şimdi geldi.Amca Yazgı diye biri arıyor"diyen kadın sesiyle Yazgı yataktan kalktı.Ufak bir gürültüden sonra Uygar'ın sesini duydu genç kadın.
"Yazgı.Nasılsın?Geldin mi yoksa?"dedi genç adam gülümseyerek.
"Hayır.Şey ben...sadece konuşmak istedim"dedi genç kadın. Uygar gülümsedi."Yoksa haberleri izleyip gerçek mi değil mi öğrenmek için mi aradın?"dedi Uygar. Mutfakta bardağına süt koyup salona geçti genç adam. Yazgı öksürür numarası yaptı.
"Hahah. Tabiki de hayır.Ne haberi Uygar?"diyerek belli bir şekilde güldü."Bugün İstanbul'a yeğenim geldi.Magazinciler sevgilim olduğuna dair haber çıkarmışlar. Yeğenim daha 12 yaşında.Boyu genlerimizden dolayı uzun ve ilginç bir şekilde büyük gösteriyor."dedi genç adam açıklama yaparak. Yeğeni her zaman etrafındaki kızlara göre çok fazla uzundu.
Yazgı gülümserken arkadan"13"diyen sesle daha güldü."Tamam 13 yaşında koca bir kız"dedi Uygar.Yazgı şimdi anlıyordu.Ona güvenebileceğini biliyordu.Şimdi düşününce fotoğraftaki kadın yüzü hiç belli olmuyordu.Şapka ve gözlükten olmalıydı."Birkaç güne geliyorum"dedi Yazgı.Bu sefer mutlu olma sırası Uygardaydı.
Aysu kazağını giymiş soyunma odasının önünde Alpay'ı bekliyordu.Genç kadın kendine sürekli bakıp duruyor hem güzel olduğunu hemde uyumsuz olduğunu düşündü.Açılan kapıyla dimdik durdu genç kadın. Alpay tüm uzunluğu ile karşısındaydı.Yine bir kapşonlu giymiş içine de Aysu gibi kazak giymişti.Farklı olarak gözlükte takmıştı.Bu genç adama çok yakışmıştı."Merhaba"dedi genç adam. Aysu gülümsedi. Saçını örmüştü bugün.
"Bugün çok...farklı görünüyorsun"dedi genç adam.Aysu genç adamın peşine takılıp yürümeye başladı.Bu kadar mıydı?"Çok güzel olmuşsun.Yanımdaki bu güzelliği nasıl koruyacağım?"gibi sözler yok muydu? Kadın Alpay'ın kızlarla nasıl konuşacağını bilmediğini düşündü.Arabaya bindiklerinde genç kadın da şapkasını kafasına geçirdi. Alpay kuvvetli kollarıyla arabayı çalıştırdı.Aysu yine onu izliyor olmaktan kendini alamadı.
"Ben tüm planı yaptım.İtiraz etme ve arkana yaslan"dedi genç adam. Aysu gülümseyerek koltuğa yaslandı iyice. Heyecanla Alpay'ın seçtiği yerlere gitmeyi bekledi. Yaklaşık yarım saat sonra fazla trafiğe takılmadan ilk gidecekleri yere geldiler. Genç kadın arabadan inip büyük binaya baktı."Burası neresi?"dedi genç kadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koca Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 1- Ünlü bir basketbolcu olan Uygar Türkmen, sıradan giden hayatında kaderindeki aşkı beklemektedir. Bir kış günü karşılaştığı güzel balerin Yazgı, hayatını tamamen farklı bir hale getirecektir. (Tamamlandı) ©Tüm Hakları Sa...