Bölüm 36

54.4K 2.6K 155
                                    

Uygar geçen bir aydan sonra sahalara geri dönmüş,eski ritmini sonunda yakalamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uygar geçen bir aydan sonra sahalara geri dönmüş,eski ritmini sonunda yakalamıştı. Tabi bu süre zarfında çok fazla çalışmış evde ek çalışmalar yapmıştı. Bebeği artık daha da büyümüş Yazgı'nın karnı tam hamileler gibi olmuştu. Ayağı alçıdayken Yazgı ile birbirlerine birçok trip atmışlar en kısa sürede barışıp birbirlerine sarılmışlardı.

Neyse ki o günler geçmiş, şimdi Uygar bacağına Yazgı ise eski Uygar'ına sahip olmuştu. "Başka çakılacak var mı birtanem?"diye soran Uygar'a "Yok koca adam"diyerek cevap verdi bebek odasından. Uygar elindeki çekiç ile yavaş adımlarla odaya yürüdü. Pembe ve beyaz ile bürünen oda Yazgı'nın hayalindeki gibiydi. Uygar etrafa bakıp çerçevedeki fotoğrafa bakıp güldü. Yazgı'nın hemen arkasına geçip oturan Uygar uzun bacaklarını iki yana açıp Yazgı'yı kendine doğru çekti."Kızımı sevmeye izin var mı balerin anne?"diye sordu Uygar Yazgı'nın şişkin karnına elini koydu. Yazgı huzur dolarak gözlerini kapattı.

"Hiç bir isim düşündün mü?"diye sordu Yazgı Uygar'a

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hiç bir isim düşündün mü?"diye sordu Yazgı Uygar'a. Uygar göbeğini okşarken. Bu okşama her zaman bebeğin hoşuna gidiyor, Yazgı'nın karnındaki minik hareket ederek kendi varlığını hissettiriyordu."Hareket ediyor"dedi Yazgı gülerek. Uygar bunu kendisine bağlayıp "Beni daha çok seviyor annesi."dedi ve daha çok güldü.

Yazgı "Hiçte bile onunla konuştuğumda sürekli tekme atıp duruyor"dedi. Uygar eşine inanmasına rağmen "O zaman tekme attır kızıma"dedi ve elini göbeğinden çekmeden durdu. Hem Yazgı'nın mis kokulu saçlarını kokluyor, hemde kızıyla vakit geçiriyordu. "Kızım doğduğunda beraber alışverişe çıkacağız ve sana kocaman ayılar alacağız. Sonra sana güzel tokalar, minik ayakkabılar alacağız. Babanın maçlarına beraber gideceğiz. Baba,baba diye tezahürat edeceğiz"diyen Yazgı sustuktan sonra gelen tekme ile Uygar kahkaha attı.

"Sana demiştim"diyen Yazgı'ya "Hey baba dediğinden dolayı heyecanlandı kızım"dedi ve güldü. Yazgı Uygar'a doğru dönüp somurttu. Yazgı aniden aklına gelen yemek ile "Uygar"dedi ve dudağını yaladı. "Canım nar çekiyor"dedi Yazgı ve karnına bakıp "Aslında minik canavarın canı çekiyor. Normalde nar sevmem"dedi ve ayağa kalkmak için hamle yaptı. Uygar önce kalkıp şişman karısını yerden kaldırdı.

Koca AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin