Özel Bölüm

53.7K 2.4K 153
                                    

Yazgı gülerek elindeki dal ile ablasına vurmaya çalışan oğluna baktı. "Uğur ablana vurma anneciğim" diyen Yazgı ile Sevda annesinin yanına koştu. "Anne Uğur benimle oynamak istemiyor" diyen minik kız dudak büzerek bakıyordu annesine. Hızlı yürüyerek annesinin yanına gelen Uğur ile Yazgı bu soruna çözüm bulmaya çalıştı.

"Sevda kardeşinle top oynamaya ne dersin?" diye sordu o sırada Uygar kirli elini siliyordu. "Tamam ama Samette gelsin" dedi Sevda. İki yaşındaki kardeşinin elinden tutup yürüyen Sevda çok güzel ablalık yapıyordu.

Uygar ve Alpay yemek için mangal yaparken Yazgı salata hazırlıyordu. Aysu ise karnında hissettiği tekmelerle bebeğine dokunuyordu.

"Yazgı benim de bir şeyler yapmama izin ver"dedi Aysu isyan ederek. "Olmaz senin yorulmaman gerek" dedi Yazgı gülerek. Aysu Samet'e bakıp oturmaya devam ederken Yazgı salata yapmayı bitirdi. "Salata bitti" diyerek Uygar ve Alpay'a durumu bildirdi. Uygar etleri çevirirken Alpay yelpaze sallıyordu. Genç adam eski takımına döndüğü için mutluydu. NBA harikaydı ancak buradaki samimiyet orada yoktu. Uygar yarış içinde olmayı sevmezdi ancak orada her gün yarışmak, formayı kapmak zorundaydı. O zamanlar eve geldiğinde sahadaki her şeyi unutuyor, ailesiyle bol bol vakit geçiriyordu.

Uğur top oynamaktan sıkılıp babasının yanına geldiğinde "Oğlum" diyerek küçük adamını kucağına aldı Uygar. Alpay ise göz ucuyla Aysu'ya bakıp Samet'e doğru döndü. "Karnı burnunda karımı pikniğe getirdiğime inanamıyorum" dedi Alpay gülerek. Uygar'da güldü Alpay'a "Sana katılıyorum. Üstelik teklifi yapan sendin" dedi koca adam.

Alpay dudak büzerek "Aysu'nun canı mangal çekti." diyerek açıklama yaptı. Uygar oğluyla birlikte mangal yaparken Sevda, Samet ile oynuyordu. İki çocuğun bağırışmaları ortama neşe katarken Yazgı  Aysu'nun yanına oturdu.

"Küçük bey nasıl?" diye sordu Yazgı Aysu'nun karnına dokunup. Aysu gülerek "Çok iyi teyzesi. Bugün çok tekme atıyor" dedi. Yazgı  Uğur'a hamile olduğu anları hatırladı o an. Uygar bu sefer doğumda ve her anında yanındaydı. Bu konuda eşine ne kadar teşekkür etse azdı. O hayran olunası bir baba ve kocaydı. Gülümseyerek Aysu'nun karnına dokunan Yazgı minik bebeğin attığı tekmeleri hissediyordu.

Alpay olan ilk etleri tabağa koyup Yazgı ve Aysu'nun önüne koydu. Yazgı ise o sırada Samet ve Sevda'yı çağırdı. İki çocuk koşarak annelerinin yanına geldi. Samet "Anne et!" diyerek eline çatalı alırken Sevda annesinin yanına oturup annesinin kendisine et vermesini bekliyordu. Uygar, ikinci bir tabak getirip masaya koyarken Uğur'u da annesinin yanına oturttu. "Baba sen de gel" diyen Sevda'ya "Geleceğim kızım" diyen Uygar, Alpay'a göz kırpıp genç adamın eşinin yanına gidişini izledi. Sevda, Uğur ve Samet etlerini yerken Aysu da yemeğe dayanamayıp başlamıştı.

Alpay karısının eline domates verirken Aysu gülümseyerek Alpay'a baktı. Eşine bakıp iç çeken Alpay Aysu'yu izlemekten zevk alıyordu. Karısının yemek yiyişi bile Alpay'a çekici geliyordu. Uygar diğer etleri pişirip getirdi. "Son deplasman maçını yenmeliyiz kaptan "diyen Alpay etini yemeye başladı. Uygar Alpay'a bakıp "Evet avantajı elimizde tutmalıyız" dedi. Bu heyecanı özlemişti.

Sevda yemeğini bitirip topunu aldı. Bir yandan da Samet'i çekiştiriyordu. Samet ise ısrarla gitmemeyi tercih ediyordu. Minik çocuk eti çok fazla seviyordu. "Hadi Samet!" dedi Sevda ince sesi ile bağırarak. Samet, Sevda'yı takmadan yemeğini yiyordu. Uğur ise ablasına bakıp yemeğini yemeyi geciktiriyordu. Minik çocuk koyu gözlerini kısarak "Abla" dedi çocukça bir sesle. Sevda kardeşinin yanına gidip Uğur'un alnına öpücük kondurdu. "Sen yemeğini ye" diyerek büyüklük taslayıp Samet'in kalkmasıyla neşelendi. Samet yine kıramamıştı arkadaşını.

Yazgı olanları izleyip gülümserken eşine doğru baktı. Uygar'ın derin koyu gözleri ona bakıyordu. Yazgı heyecanlandığını fark etti. Uygar hala alev gibi yanmasını sağlıyordu. Gözleri her buluştuğunda Yazgı heyecandan ölecek gibi hissediyordu. Altı yıllık evlilikleri ilk günkü gibiydi. Aşk aynıydı. Ve Uygar her zaman en güzel bakışlarını gösteriyordu eşine.

Koca AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin