Uygar gülümseyerek büyük ekrandaki kendisine baktı. Türk basketbol tarihiyle ilgili çekilen belgeselde yer alabilmek genç adam için büyük bir gururdu.
Tarihin önemli türk basketbolcularıyla yapılan birçok röportaj belgeselde yer alıyordu. Uygar, Alpay ve Cavitte unutulmamıştı. Önündeki dev ekranda kendisine sorulan soruları yanıtlayan Uygar oldukça keyifliydi.
"Basketbol sizin için ne anlam ifade ediyor?"diye sorulan soruya Uygar güzel bir cevap vermişti. "Basketbol hayatım boyunca terk edemeyeceğim bir dostum. Nereye gidersem gideyim dostum her zaman yanımda olacak"diyerek gülümsedi Uygar.
Bir süre daha devam eden belgeselin en sonunda belgeselde geçen basketbolcuların attığı en güzel atışlara yer verilmişti. Ekran kararıp ışıklar açıldığında ise alkışlar çoğalmış herkes birbiri ile el sıkışmaya başlamıştı. "Çok keyifliydi"diyen Uygar eski takım arkadaşlarının yanındaki yerini almıştı. Basketbol Federasyonu başkanına böyle bir etkinlikte yer aldığı için memnuniyetini sunan Uygar, Alpay ve Cavit ile çıkışa doğru yürümeye başladı. "Ülkemizin spora önem vermeye başlamasını görmek güzel"diyen Cavit rahatlamıştı. Bu tip belgeseller çok yapılmıyordu. Ancak yapılırsa insanların ilgi alanları farklı spor dallarına kayabilirdi.
Uygar iki kolunu açıp arkadaşlarının omzuna attı. "İyi iş çıkardık"diyerek güldü keyifle. "Şimdi fotoğraf çekimi vakti"dedi Alpay birden. Bu çekimler önce basketbolcular arasında sonrasında basketbolcu aileleri arasında olacaktı. Uygar telefonunu çıkarıp Yazgı'yı aradı hızlıca.
"Geldiniz mi balerin?"diye soran Uygar evet yanıtını alıp arabasına doğru yürüdü.
"Alpay, Aysu da Yazgı ile birlikteymiş"diyerek arabasına binen Uygar'ı Cavit ve Alpay takip etti. Bir süre araba süren basketbolcular çekimlerin olacağı yere gelip arabalarını ayrı ayrı park ettiler. Toplanarak kapıya doğru ilerleyen basketbolcular gördükleri manzara ile durdular. Bir hayran topluluğu, Yazgı,Aysu ve Sultan ile fotoğraf çekiniyordu.
Yazgı, Sevda ile fotoğraf çekinirken, Aysu oğlu Samet ile Sultan kızı ve oğlu ile çekiniyordu. Uygar kalabalığa dalıp
"Arkadaşlar izninizle çekime gideceğiz. İlginiz için çok teşekkürler"diyerek hayranlarına selam verip Yazgı ile büyük binadan içeriye girdi.
"Uygar ne güzel fotoğraf çekiniyorduk"diyen Yazgı dudak büzdü. Giydiği uzun elbise ile muhteşem görünüyordu. Sevda ise annesinin kucağından inip etrafta yürümeye başlamıştı. Aysu ise daha iki aylık olan oğlu ile yavaşça yürüyordu. "Ne zaman geldiniz?"diye sordu Alpay. "On dakika oldu"diyen Aysu gülümsedi.
Samet minik gözlerini açıp kapatıyordu. Aysu için doğum kolay geçmişti. Yazgı söz verdiği gibi doğuma gelmiş, arkadaşına destek olmuştu. Alpay'ın oğlunu ilk kucağına alışını hatırladıkça mutlu oluyordu. Artık bir anneydi ve kendisini gerçek bir kadın gibi hissediyordu.
Çekim alanına gelen çiftler durdular. Öncelikle basketbolcular kendi aralarında fotoğraf çekinecekti. Yazgı durmadan hareket eden kızıyla koltuğa otururken Sultan ve Aysu yan koltuğa oturdu. Uygar takim elbisesi ile fotoğraf çekilen ilk basketbolcu oldu. Eline aldığı basketbol topunu sektiren genç adam poz vererek ilk fotoğrafını çektirdi.
Kendisine verilen talimatları yerine getirip farklı pozlar veren Uygar on poz verip derin bir iç çekti. Alpay ile yer değiştiren Uygar kızını kucağına alıp Yazgı'nın yanına oturdu. Alpay Uygar'dan daha farklı pozlar vererek çekimini bitirirken Cavitte aynı şekilde bitirmişti. Aile fotoğrafına sıra geldiğinde ilk Cavit ve Sultan çekim alanına geçti. Cavit bir elini eşinin beline dolarken diğer eli ile minik oğlunu kucağına almıştı. Kızı ise tam önlerinde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koca Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 1- Ünlü bir basketbolcu olan Uygar Türkmen, sıradan giden hayatında kaderindeki aşkı beklemektedir. Bir kış günü karşılaştığı güzel balerin Yazgı, hayatını tamamen farklı bir hale getirecektir. (Tamamlandı) ©Tüm Hakları Sa...