Bölüm 38

55.6K 2.5K 171
                                    

Zaman çabuk geçiyordu. Doğumdan sonra Uygar ve Yazgı'nın aileleri gelmiş, bebek ile bir ay boyunca ilgilenmişlerdi. Bu süre zarfında Yazgı annelerinden taktikler alıp bebeğine en iyi şekilde bakabilmenin yolunu kavrıyordu. Şimdi ise aileler bu gece gidecek Yazgı çekirdek ailesi ile baş başa kalacaktı.

Genç kadın yanındaki eşine baktı. Uygar kravatı,siyah takım elbisesi ile oldukça şık görünüyordu. Hemen diğer tarafa doğru dönüp beyazlar içindeki arkadaşına baktı. Aysu gülen yüzü ile heyecanla nikah memurunun uzattığı mikrafona bakıyordu. "Evet!"diyen Aysu ile salonda kopan alkışlar Aysu'yu dahada güldürdü. "Siz Alpay Ertürk Kemal kızı Aysu Karataş'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"diyen nikah memuru mikrofonu Alpay'a uzattı. Alpay bir saniye bile düşünmeden "Evet!"derken makinelerin flaşları patlamaya başlamıştı. Uygar ve Yazgı nikah şahidi olarak imza atarken Yazgı'nın gözü annelerinin sevdiği kızına kaydı.

Aysu evlilik cüzdanını alırken basın mensupları yavaşça salondan çıkarıldı. Alpay siyah takım elbisesinin içinde oldukça yakışıklı dururken gelininden bakışlarını alamıyordu. Genç adam Aysu'nun elini tutup ilk dansları için atağa girişti. Çalan romantik şarkı ile Aysu gelinliğiyle yeri süpürerek salonun ortasındaki yerini aldı. Alpay gülümseyerek dansı başlatırken Aysu kız isteme merasimini düşündü.

"Alpay heyecanlı bir biçimde gömleğinin üst düğmesi ile savaşırken Aysu'nun babası Kemal Bey genç adamı sorguya çekercesine zorluyordu. Aysu ise kahve ile meşgulken annesinin sürekli konuşmasından stres oluyordu.

Kemal Bey gülerek "Ne iş yaparsın oğlum?"diye sordu. Alpay bu tavır ile rahatlayıp "Bildiğiniz gibi basketbolcuyum baba"dedi Alpay.

Kemal bey düşünür gibi yaparak "Yani sigortan var mı?"diye sorduğunda salonda kahkaha koptu. Aysu mutfakta seslerden dolayı mutlu olurken Alpay'a "Neden Aysu?"diye sordu Kemal Bey en doğal hakkı olan soruyu sorarken. Genç adam derin bir nefes alıp bu soruyu memnuniyetle cevapladı.

"Aysu çoğu şeyde başarılı değil. Birçok yemeği yapamıyor. Ancak tatlıları çok güzel. Ama Aysu da benim eksik yanım var Kemal baba. Birçok şeyi yapamasa da benim yapamadığım bir çok şeyi yapıyor. Sürekli gülüyor, her zaman yardım etmeye çalışıyor. Aysu beni iyi bir insan yapıyor bu yüzden Aysu"dedi Alpay derin bir iç çekip. Kemal Bey gülümseyerek arkasına yaslandı. Aysu kahveleri fincanlara koyup dikkatlice mutfaktan çıkarken annesi de onu takip ediyordu. Genç kadın öncelikle müstakbel anne ve babasına hayat sonrasında babası ve Alpay'a yöneldi.

Alpay'a doğru dönen Aysu ayağının masaya takılması ile kahveyi direk sevgilisinin üstüne ceketine dökerken Alpay sıcak kahve ile yerinden sıçradı."Kızım dikkat etsene"dedi Necla Hanım mutfağa koşup bez getirirken. Alpay gülerek elini ensesine götürürken  Aysu dudağını ısırıp Alpay'a baktı. Yine herşeyi mahvetmiş beceriksizliğini konuşturmuştu. Necla Hanımın getirdiği bezi alan Alpay ceketini ve pantolonunu sildi. Aysu elindeki tepsi ile mutfağa giderken tekrardan bir fincan alıp kahvenin kalan dibini Alpay'a koydu.

"Beni affet aşkım içmek zorundasın"diyen Aysu iç çekerek tekrardan salona yönelecekken Alpay lavaboya gitme bahanesi ile Aysu'nun yanına gelmiş gülerek "Yine yapacağını yaptın sarışın"deyip iki elini tezgaha dayadı. Aysu elinde fincan ile Alpay'a bakarken "Üzgünüm. Çok yandın mı?" dedi Aysu dudak büzüp.

"Hayır seni teselli etmeye geldim"dedi Alpay. Genç kadının yanağına sulu bir öpücük kondurup mutfaktan çıkıp yavaş adımlarla lavaboya gitti. Aysu gülerek Alpay'ın ardından mutfaktan çıkıp salona geçti. Kahveyi masaya bırakıp sandalyeye oturdu. Beş dakika sonra gelen Alpay ile Serdar Bey kahvesini masaya bıraktı.

Koca AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin