12. Bölüm(İzin kağıdı)

6 2 0
                                    

Sabah olduğunda maalesefki okula gitmek zorundaydım. Zaten dün gece ağlamaktan hiç uyuyamamıştım gözlerimden uyku akıyordu.Dayan Arya dayan en fazla bir hafta daha göreceksin onun yüzünü. Bugün kendime hiç özen göstermedim her zaman yaptığım makyajımı yapmadım. Kime kendimi beğendirmeye çalışıyorum ki zaten kime değer versem beni arkamdan bıçaklıyor. Yeter ya bıktım bu hayattan ben kendimi assam mı acaba kurtulurum her şeyden. Ne saçmalıyorum ben ya ne ölmesi ölüm bile benim sorunlarıma çözüm değil.
Sınıfa girdiğimde bu sefer Aren'e en uzak yere oturmaya çalıştım ama nedense herkes bana inat gibiydi Ilgın'ın yanı bile doluydu ve oturan kişiyi ne kadar çabalamamda kaldıramadım.Mecbur Aren'in yanına oturdum."Merhaba nasılsın?"diye sorunca ona çok kötü bir bakış attım"Tamam anladım cevap vermiyeceksin hala çok mu kızgınsın bana bu arada dün bayıldım demiştin şimdi iyi misin?""Hadi ama Arya bari buna cevap ver."dedi kafamı ona çevirip gözlerine baktım bana çok anlamlı bakıyordu."İyiyim"diye kısaca cevap verip kestirip attım."Arya gerçekten çok solgun görünüyorsun su falan getireyim mi?""Hadi ama Aren beni merak ediyormuş gibi görünmeye çalışmayı kes ders dinlemek istiyorum zaten yakında buradan gideceğim İstanbul da iyi bir okul bulmam için derslerim iyi olması gerek"diye son noktayı koydum.Bir daha da dersin sonuna kadar konuşmadık.Teneffüste kapıdan çıkarken bir ara dengemi kaybettim ben tam düşecektim ki Çağan koluma girdi."İyi misin?""Sağol iyiyim."dedim ve kendimi toparladım."Hadi gel biraz hava alalım iyi gelir."diyerek beni dışarı çıkardı ve bit banka oturttu.Ben Çağanla normal havadan sudan konuşurken  yanımıza Aren geldi ve "Sağol Çağan gerisini ben hallederim"dedi Çağanda "Arya ben sınıfa gidiyorum sonra görüşürüz "diyerek yürümeye başladı.Ben Aren'e bakarken dişlerini sıktığını gördüm elinde  olsan şimdi Çağan'a bir tane patlatırdı eminim ki!"Beni bekle Çağan ,benim burada işim yok"diyerek Çağan'ın yanına doğru yürürken gene lanet olsun ki yeniden başım döndü ve gözlerim karadı yere tam düşecektim ki Aren beni belimden tutup kaldırıp kendine çekti.Çağan biraz bize şaşkın bir şekilde baktıktan sonra yürümeye devam etti."Ne o Arya Hanım yoksa intikamınızı almak için Çağanla mı gezmeye kara verdiniz?"Ne saçmalıyorsun sen ben senin için bu saatten kılımı bile kıpırdatmam.Ya ben cidden hala inanamıyorum. Ben sana o kadar güvendim ve sen beni arkamdan bıçakladın aferin sana da bu yakışırdı ama ben kendime kızıyorum Nasıl bu kadar aptal olabilirim neyse daha çok ben senin başını ağrıtmayayım senin Günceyle işlerin vardır."dedim ve Aren'in kollarından sıyrılıp onu ittim ve yürümeye devam ettim herhalde hıncımı alamadım ki dayanamayıp arkamı döndüm ona yaklaşıp kısık sesle "Yeni oyuncağınız kim Aren Bey?"dedim ve bu sefer arkama hiç dönmeden hızlıca sınıfa çıktım.Zil çaldığında sınıfa girdim Ilgın"Nerdesin bende seni arıyorum iyi misin? Çağan söyledi bayılacak gibi olmuşsun ."dedi.Ilgının sözcükleri beynimde fırtına etkisi yaratıyordu."Ilgın sus başım ağrıyor!"diye Ilgın'ı azarlamış gibi oldum.Ilgın "bu böyle olmayacak hadi müdüre gidelim de sana rapor versin git yurtta dinlen."dedi.Ilgın'ı bu sefer dinledim çünkü cidden kendimi iyi hissetmiyordum.Beraber müdürün odasına girdik,doğrusu bu adama okula ilk geldiğim günden beri gıcık oluyorum.Odaya girdiğimde "Müdür efendim kızlar çok önemli bir şey değilse sonra gelin çok işim var"diyerek bizi kovmaktan beter etti.Bende söylemekten vazgeçip kapıya doğru ilerlerken Ilgın kolumu tuttu."Hocam önemli bir şey Arya arkadaşımın bugün bayılacak gibi oldu ve çok solgun görünüyor ona izin kağıdı yazar mısın yurda gitmesi için"dedi.İster istemez güldüm Ilgın'ın nazik konuşması çok komikti ama neyseki müdür güldüğümü görmedi.Yinede Ilgın dirseğiyle karnıma bir tane geçirdi."Tamam olur yazayım""Sağolun hocam"deyip yazdığı kağıdı elinden aldım ve direk kapıdan çıktım ciddi olmak bana göre değildi.Ilgınla beraber eşyalarımı almak için girdim.Sıramın yanına gittiğim ve eşyalarımı topladığımda  Aren bana soru sorar gibi bakıyordu.Ona hiç yüzüme dönmeden gizli gizli bakıyordum.Öğretmen "Nereye Arya"deyince çantamı omzuma alıp"İzin kağıdım var hocam yurda gidiyorum"diyerek sınıfın dışına çıktım,tam ben kapıyı kapattım zil çaldı.Aaa bu sese gıcık oluyorum zaten başım ağrıyor.Okulun koridorunda ilerlerken Çağan yanıma geldi"Arya ben de seninle geleyim yolda bayılırsın falan.""Sen bilirsin gel istersen."dedim ve beraber okulun çıkışına yürüdük.Kapıdan çıkarken Aren belki geliyordur umuduyla okula dönüp baktım ama yoktu.Ben böyle hayaller kurarken Çağan'ın sesiyle kendime geldim.
-Hadi Arya gitmiyor muyuz?
-Tamam tamam geliyorum.
diyerek Çağan'ın yanına gittim yurdun yanına gelene kadar hiç konuşmadık.Yurdun kapısına geldiğimizde "Arya hanım Çağan turizme yine bekleriz"dedi ona dönüp baktığımda çok tatlı gözüküyordu elleri ceplerindeydi ayrıca sarı saçları bu sefer dağınık haldeydi kendimi toparladım "Sana kızmayacaklar mı?"diye saçma bir soru.  sordum."Sen orasını merak etme."dedi bende cevabımı aldıktan sonra yurdun kapısına ilerledim.Son defa arkamı döndüğümde bana el salladı sonra o da yürümeye başladı ben de içeri girdim.Acaba Çağan'a haksızlık mı ettim en azından beni düşünüyor ve yalan söylemiyor diye düşündüm.

Matematik gibiydin. Asla çözemedim seni. Araya kalp girdi eşitlik gibi. İşte o Zaman buldum sonucu. Sen= Ben

Gölgemdeki AydınlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin