Arya'nın Ağzından:
Aren'i kıskandırmak istemiyordum fakat o Mira'yla onu öyle görünce sinirlendim ve direk kabul ettim. Her şeye rağmen ben Aren' i unutamam ve onu her ne okursa oksun affederim. Ben onun için o da benim içim yaratılmış gibi.
Bugün Aren ile birbirimize söz vermiştik bugünü beraber geçirecektik. Üstüme rahat bir şeyler giymek istedim o yüzden kot şort ve siyah bir bluz giydim. Çok sade makyaj yaptım. Sadece hafif bordo ruz ve rimel sürüp çıktım.
Kahvaltı yapmayacaktım çünkü Aren ile beraber yapacaktım kahvaltıyı. Yatağıma oturup Aren'i beklemeye başladığimda birkaç dakika sonra zil çaldi. Ben kapı açılmadan önce kapıya kostum ve kapıyı açtim. Onunla çok benzemistik bugün. O da kot pantalon ve siyah tişört giymiş. Üstünde de siyah deri ceketi var.
Aren beni gördüğünde gülümsedi ve dudağıma küçük bir öpücuk kondurdu. Sonra Rüzgar'ı gördüğünde ona selam verip dışarı cıktik. Öylece yolda ilerlerken elimi tuttu. Ellerimiz birbirine kenetlenmişti. Onu hiç bırakasım gelmemişti.
İlk başta oturduğumuz yerden çok uzakta olmayan bir kafeye girip kahvaltı yapmak için oturduk. Daha erken olduğu için fazla dolu değildi kafe. Sadece birkaç cift vardi bizim gibi.
Garson geldiğinde Aren neler yemek istedigini soylediginde sira bana gelmisti. Ben o ara Aren'e baktigim icin bir sure cevap veremedim. Sonra Aren garsona:
- Ona da aynısindan olsun.
dedi. Garson gittikten sonra bana gülneye başladı. Ben o an öyle utanmıstim ki kipkirmizi olduguma eminim. Aren'e karsi oldurucu bakislar atarken Aren:
-Tamam tamam deyip beni geçistirdi. Beraber kahvaltimizi yaptiktan sonra bir lunaparka gitmeye karar verdik. Ellerimiz birbirine tekrar kenetlendiğinde Aren'in sicakligi vucuduma yayildi. Öyle bir histi ki icimdeki, asla bitmesin istedim.
Lunaparkin girisine geldigimizde kalbim daha hizlı atmaya basladi. En son geldiğimde daha farkli bir kisiydim sanki bosluktaymisi gibiydim. Arensiz bir ben dusunemiyorum artik.
Lunaparkta deliler gibi eğlenmistik. Bana en iyi ilac Arenmis. Onun yaninda iyi hissediyorum kendimi. Beraber patlamis misir alip birbirimize yedirmeye basladik.
Çocuk gibi hissettim kendimi bugün. Tabi Aren olnasaydı olamazdi boyle seyler. Patlamis misir yemeye devam ederken birden ayağim takildi ve tam yere düsecekken Aren beni yakaladi.
İşte yine Aren'in ellerindeyim ve yine cok mutluyum. Geçmişimde olan yer şeyi bir kenara koyup yeni bir sayfa açıyorum hayatımda. Aren benim hayatim oldu ve ben de onun. Ellerimiz birbirine kenetliyken kafamdaki tilkiler bir aşk perisine dönusup kafamin etini yemeye basladilar bile ama o periler Aren'in ic sesi oldugu icin olene kadar onlarla olacagim. Yeni bir sayfa ve sadece ;
AREN♡BEN
Arkadaslar biz kitabi bitirmek istemesek de bitiriyoruz. Ayrica yeni bir kitaba basliyoruz adına tam karar veremedik. Karar verdiğimizde yazarız okursaniz cok tesekkur ederiz.