Sabah olduğunda sevinçle uyandım hemen aşağı inip.Teyzeme"Günaydın"deyip kahvaltıyı hazırlamasında yardım ettim."Bizim boz ayı uyanmadı mı?"diye sorunca teyzem gülmeye başladı."Hadi git sen onu uyandır gerisini ben hallederim"dedi.Rüzgar'ın odasına ilerleyip kapıyı çaldım ses gelmeyince içeri girdim.Oda tam Rüzgar'a göreydi ve odaya koyu renkler hakimdi odanın kenarında duran siyah elektro gitar dikkatimi çekti Rüzgar gitar mı çalıyordu? Gözlerimi odadaki yatağa çevirdim Rüzgar kafası aşağıda kolları saçma sapan yerlerde olarak yatıyordu."Rüzgar Rüzgar"diye fısıldadım."Hadi kalk kahvaltıya okul var geç kalacağız birde bana diyorsun uyuşuk diye kendine bak"dedim.
Rüzgar yataktan kalkıp gözlerini avuşturdu ve gerindi "Tamam tamam kafamı ütüleme zaten kazan gibi sen git ben geliyorum"dedi.Lafını dinleyip teyzemin yanına gittim Rüzgar da hazırlanıp gelince kahvaltıya oturduk.Teyzem yine döktürmüştü.Masada bir kuş sütü eksikti .
Valla böyle giderse ben bir yirmi kilo alırım.Kahvaltı bitince hemen çantaları alıp okula doğru yürümeye başladık.Rüzgar konuşmayınca benim de canım sıkıldı.
Hemen sınıfa girip şu an en yakın arkadaşım olan Duru'nun yanına gittim Duru biraz erkek gibi kızdı ama iyi ve cana yakındı ,turuncuya çalan saçlarıyla ayrıca güzel biriydi onunla biraz konuştuktan başka kızlar başımıza toplandı.Daha adlarını tam olarak bilmiyordum ama galiba biri Miraydı.-Kızım ya okula taş bir çocuk gelmiş görseniz erirsiniz galiba başka şehirden gelmiş bizimle yaşıt inşallah bizim sınıfa gelir.
Eskiden olsa yakışıklı bir çocuk dikkatimi çekebilirdi ama ben çoktan prensimi buldum.İlk ders geometri sayısal seçtiğim güne lanet olsun bu matematiği ders yapan Fransız adamı ben...
Kapı çaldı ve herkesin gözü müdürdeydi"Çocuklar aranıza yeni biri katılıyor"deyince kızların hepsi kapıya baktı.Müdür gel tarzında işaret yapılınca içeri bir çocuk girdi.ARENN.Nasıl ya kaydını bu okula mı aldırmıştı ay benim sevgilim benim için İzmir'den buraya temelli mi geldi?
Aren sınıfa girdi ve bana göz kırptı bunu gören bütün kızlar dönüp bana baktılar.Ne bakıyorsunuz anlamında onlara bakış atım tabi anlayanlar kafasını döndürdü anlamayan angutlar ise bana bakmayı sürdürüyordu. Aren,müdür"Geç boş bir yere otur"diyince tek boş yer olan yer Mira'nın yanına ilerledi.Haaayıııır!!!
Ders boyunca onları izledim.Mira bildiğin çocuğun içine düşecekti.Aren de bir kere dönüp bu tarafa bakmamıştı.Hatta Miraya bir şeyler anlatıyordu Mira da mal mal dediğine gülüyordu.Zil çaldığında sınıftan hemen çıkıp bahçeye çıktım biri omzundan tutunca Aren sandım ama dönüp baktığım da Ufuktu."Arya bu okul çıkışı sinemaya gidelim mi?"diye sordu.O arada Mira ve Aren'in merdivenlerden gülerek indiğini gördüm."Aryaa Aryaaa"Ufuk gözümün önünde elini sallıyordu."Pardon dalmışım,tamam olur gidelim"dedim sırf Aren'e gıcıklık olsun diye sonrada zaten teneffüs zili çaldı ve sınıfa geri döndük.Son dersi gene matematikti ne bu benim çilem.
"Arya hadi gel bu soruyu çöz"
"Yok hocam ben gelmeyeyim"
"Gel gel"dedi mecbur tahtaya çıktım bu soru hayatımda ne işi yarayacak da çözümünü öğreniyorum.İşte 2+2=4 bu kadar basit."Hocam bu soruda bir yanlışlık var""Yok Arya kitaptan yazdım"deyince bütün sınıf bana güldü."Hocam bir de siz çözmeyi deneyin"deyince hoca tahtaya gelip soruya bir daha baktı"Aa haklıymışsın şurayı yanlış yazmışım neyse sen otur Mira çözsün"dedi.İçimden bir oh çektim yavşak kız çözsün de göreyim.Dilediğim gibi oldu Mira soruyu çözemedi.Hoca"Mira böyle giderse karnen çok zayıf olacak"dedi ve Mira asık suratla sırasına ilerledi.Aren Mira yanına oturacakken"Boş ver canını sıkma"dedi.Ne Aren birde o kızı teselli mi ediyordu?Ben onları gözümle boğarken zil çaldı,hemen çantamı alıp sınıftan çıktım ve Rüzgar'ı beklemeden eve gittim.Kapıyı çalınca kimse açmadı,anahtarımıda bugün almayı unutmuştum offf gerizekalıyım ben diye kendime söylenip evin önündeki basamağa oturdum.Mal mal etrafı seyrederken
Aren ile Rüzgar'ın geldiğini gördüm yanıma yaklaştıklarında "Teyzem yok anahtarımıda odada unutmuşum"dedim.Rüzgar"Artık aklın kimdeyse"dedi ve piç smile yaparak kapıyı açtı.İçeri girince odama gidip hemen üstüme rahat bir şeyler giydim. Bir bahane bulup dışarı çıkmam gerekiyor. Çünkü Ufuk'u ekemem.Aşağı inip Rüzgar'a "Ben Duru ile buluşacağım çok geç kalmam kuzen"deyip evden çıktım.Bunları söylerken salonda Rüzgar'ın yan koltuğunda oturan Aren'e bir kere bile bakmamıştım.Dışarı çıkınca Ufukla burun buruna geldim."Ben de tamda size geliyordum"deyince içimden süper zamanlama diye sevindim.
Beraber biraz yürüdükten sonra alışveriş merkezleri,marketler,restaurantlar olan bir yere geldik.Alışveriş merkezine girdiğimizde gözlerim açıldı çok büyük ve güzel bir yerdi.Etrafta koşuşan çocuklar,el ele sevgililer,elleri poşetle dolu süslü kadınlar vardı.Sinema bölümüne beraberce yürüdük.Filmlerin yanına geldiğimizde Ufuk "Hadi filmi sen seç"dedi."Yok ben anlamam lütfen sen seç"dedim nazikçe.Ricamı kabul etti ve filmlere döndü.
Sonunda filmi izleyeceğimiz 8.salona geldik.İçeri girince çok az kişinin olduğunu farkettim,aslında daha iyiydi,rahatça izlerdik.Film başlayınca bunun hemen romantik komedi olduğunu anladım filmin sonuna doğru öpüşme sahnesi vardı,kendimi bildim bileli bu sahneleri izlemeyi sevmezdim ve kafamı çevirdim.Ufuk bana bakıyordu ve gülümseyerek bana yaklaştı öpeceğini anladığımda ona bir tokat attım.Sonrada çantamı alıp"Özür dilerim"deyip kalktım ve koşar adımlarla alışveriş merkezinden çıktım,Ufuk arkamdan gelebileceği için hemen taksiye bindim.Evin sokağının başında taksiye parayı verip indim.Gözümden ister istemez yaşlar dökülüyordu.Aren'e sinirlenip nasıl onunla sinemaya giderdim yuh bana gerizekalının önde gideniyim .
Aren'in bakış açısından:
O çocuğu öldürüceğim kimse benim sevdiğim kıza yaklaşamaz.Şimdi Allah bilir nerde şimdi Arya? Bu kadar zamandan sonra bu yalanına inanacağımı nasıl düşünür onu bu kadar iyi tanıyorken onun ben bir surat ifadesiyle bin ne yaşadığını anlarım.Arya gittikten sonra Rüzgarla biraz oturduk ama sonra daraldım ve evden çıktım ama Arya'yı çok merak ettiğim için gidemedim ve evin bir kaç metre ötesindeki parka gittim ve salıncaklardan birine zoraki oturdum şimdide Nasıl kalkarım bilmiyorum artık bir yolunu bulacağım.