Sabah kalktığımda kafam kazan gibiydi.Yine her zamanki gibi çok uyumuştum.Neyse ki bugün okul yok.Birden düşündüm de hafta sonu olduğu için Aren ile zaman geçirebilirdim.Tabii bir de yurtta kalmak yerine bir evim olsa daha iyi olurdu ama neyse ben yine de artık mutluyum en azından artık acılarıma karşı dim dik ayakta durup,gülümseyebiliyorum.Sabah yine klasik diş fırçalama kahvaltı işlerim bittikten sonra sıra giyinmede...Bugün güzel giyinmem gerekiyor derken kendi kendime Ilgın aklımı okumuş gibi"Sen beni değiştirdin sıra bende doğrusu benim eski halim senin durumundan daha vahimdi."dedi ve gülümsedi.Dolabına yürüdü kapağını açıp karıştırmaya başladı bu arada "Ne olabilir?"diye mırıldanıyordu ve galiba istediği şeyi buldu.Bana dönüp elindeki mini siyah eteği gösterdi kaşlarımı çatıp" Ben böyle şeyler giyemem çok kısa"dedim.Bana eteği fırlatıp"Tamam madem Aren'e güzel görünmek istemiyorsun sen bilirsin ama sana bir sır veriyim Aren' in çıktığı kızlar bunun yarısı kadar giyiyor"dedi ve son noktayı koydu. Ben de Aren'i elimde tutmak istediğim için mecbur eteği giydim altına yarım siyah çorap giyip bot giydim. "Artık hazırsın. ""Emin misin?""Hem de çok""İyi tamam bari bu sefer sana uyayım"dedim ve çantamı alıp çıktım bu arada Aren beni yurdun kapısında bekliyordu. "Aaaaa ama Arya hanım sizde beni bekletmeyi huy edindiniz burda ağaç olup kök salmamı mı istiyorsunuz ben anlamadım"dedi. " Tamama tamam mızmızlanma geldim işte abartıyorsun""Yanlız ben seni yanımda böyle gezirmemem."
—Ne varmış benim halimde?
—Bir de ne var benim halimde diyorsun o etek ne o etek ?
"Abartma Aren hadi gidelim."dedim ve arabanın kapısına doğru yürüdüm.Aren ise hala daha durduğu yerde duruyordu."Hadi ama Aren"Eteğini değiştir öyle"Çocuk gibisin hatta daha betersin tamam gidiyorum"deyip yurda girdim.Odaya çıktığımda Ilgın bana ,ne oldu der gibi baktı."Uffff Aren'i yanlış tanıyorsun eteği çıkarmamı istedi"dedim ve dolabıma gidip siyah pantolonumu giydim.
"Oldu mu Aren Bey beğendiniz mi? Tarz mıyım?""Olmuş eğer öyle şeyler giymek istiyorsan başbaşayken giyebilirsin"dedi"Areennnn""Tamam tamam sustum. "dedi ve arabaya bindik.Arabada ben sadece Aren'in gözlerine baktım.Sanki biri benim gözlerimi Aren'in gözlerine kilitlemişti."Ne zaman bana bakmaya son vereceksin.Yola odaklanamıyorum. Ehh!Biliyorum fazla yakışıklıyım sana ağır geldim ama yapacak bir şey yok Allah vergisi."Önüme döndüm bu Aren'in egosu tavanı bırak ozon tabakasını deldi de geçti mübarek. Aren'in övünmesi bittikten sonra araba birden durdu.Aren aşağı indi ve karşıda gördüğüm dönerci dükkanına girdi.Aren 10 dakika sonunda anca gelebildi.Arabaya bindiğinde rüzgar saçlarını havalandırdı.Saçları kahverengi tonlarındaydı ve genelde dağınıktı . Genelde değil her zaman dağınıktı doğrusu.
Arabayı tekrardan çalıştırdığında kalbim neden olduğunu bilmediğim bir nedenle daha hızlı atmaya başladı.Ne kadar olduğunu bilmediğim bir süre içerisinde hep Aren'i düşündüm.Aren biraz ukala olsa da onu seviyorum.Sonuçta o benim çilek bahçemin ve kalbimin sahibi.Dışarıyı seyrederken birden midem bulanmaya başladı.Aren'e hemen el işaretiyle durmasını söyledim.Hemen durup sağa çekti.Kapıyı aceleyle açıp ardımdan kapattım.Temiz hava almak beni biraz rahatlatmıştı.Sonra Aren yanıma geldi."İyi misin?""Soğolun Aren Bey.Aaaa siz nasıl birini bu kadar merak eder miydiniz ?Egonuza yenik mi düştünüz bu sefer?"diye alaycı bir sesle Aren'e baktım.Aren şaşırmış olacak ki bana bir bakış attı.Bu bakışın altında ezilmemek için sustum.Aren bana yaklaşıp beni kollarının altına alıp sıktı ."Ama ben genç yaşta ölmek istemiyorum Aren!"dedim.Aren'in bana sarılması beni rahatlatmıştı.Denizin sesi ortama romantiklik katıyordu.Aren hemen geliyorum deyip arabaya yöneldi.Arabadan dönerleri alıp geldi."Arya Hanım herhalde siz bugün fazla bir şey yemediniz. "dedi. Ona bakıp kaşlarımı çattım."Doğrusu normalde pek bir şey yiyora benzemiyorsun.Çubuk gibi kalmışsın.""Arennnnnnnnn"diye bağırdım.Bana dönüp "Ben bunu sesli mi söyledim?" dedi.Ona kafamı evet anlamında salladım.
Denizin karşısındaki bir banka oturduk.Dönerleri açıp yemeye başladık . Ben çok aç olduğum için hızlıca bitirip Aren'in bitirmesini bekledim."Yuhh!Obur şey.Nasıl bitirdin o kadar döneri hemen?".Kafamı diğer yöne çevirip onu duymazdan geldim.Manzara acayip güzeldi Nasıl anlatsam deniz dümdüz mavi battaniye gibiydi hava ise ne soğuk ne sıcak ortasında en güzeli.Bu kadar güzel bir günde yanımda sevdiğim adamla beraberim her halde benden mutlusu yok bu dünyada.Sohbet muhabbet derken saat baya geç olmuştu Aren'e dönüp"Aren hadi gitmemiz lazım yurtta olmam gerekiyor"dedim.Bana dönüp "Gitmesen olmaz mı?"deyip üzgün taklidi yapmak için dudaklarını büktü."Hadiii uyuşuk hadi"dedim ve onu çekip arabaya götürdüm.Arabayı yurdun önünde durdurdu ve bana yaklaştı beni dudaklarımdan öpeceğini bildiğim için hemen aniden atak yapıp onu yanağından öptüm."Bunun acısını senden fena çıkaracağım."dedi."Göreceğiz."dedim ve kapıyı açıp dışarı çıktım.Güvenlik beni görünce "Neredesin kızım sen saat kaç oldu çabuk git içeri bir daha geç kalma.""Sağol Hüseyin Amca"deyip yurda yöneldim.Odaya geldiğimde kendimi direk yatağa attım.Ilgın yanıma gelip"Bugün birileri fena eğlenmiş yüzünde güller açıyor Arya Hanım"dedi.Hanım deyince aklıma Aren geldi ve ister istemez gülümsedim.
Bugün Aren ile beraberdim.Çok mutluydum bugün.Saat geç olmuştu ve uykum vardı.Bu yüzden hemen yatıp uyudum.