Yemek bitikten sonra"Aren çok teşekkür ederim "yanıma yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma birleştirdi.Şoke girmiş bir halde gözlerimi fal taşı gibi açtım,"Karşılık versene"deyince kendimi geri çektim."Ne oldu şimdi?""Bilmiyorum sadece daha önce hiç yapmamıştım ve sen bana sormadan bunu isteyip istemeyeceğimi nerden bilip de beni öpüyorsun"dedim biraz çıkışarak.
-Müneccip olmaya gerek yok bunu bilmek için.
-Öyle mi?
-Öyle
"Bu arada senin biriyle ilk öpüşmen mi?İlkleri demekki benimle yaşıyorsun"dedi egolu egolu."Siz tabi alışkınsınızdır malum her gün farklı kız"dedim sinirle bunları söylerken masadan kalkmıştım.Yanıma yaklaşıp belimden kavradı bende dayanamayıp ellerimi boynuna attım.Bana sıkıca sarıldı"Ama ben galiba boğuluyorum"dedim."Aşkımızla mı?"diye bana cevap verip ellerini biraz gevşetti ve yüzüme baktı sonrada dudaklarını alnımla birleştirip öptü."Onların hepsi senden önceydi senden sonra hiçbir kızın yüzüne bile bakmadım."
"Öyle mi?"dedim tatlı tatlı."Arya sana bu kelimeyi yasaklıyorum""Hangi kelime?"
-Daha demin dediğin şey
-Ben daha demin ne dedim ki,hangi kelime diye sordum.
-Sen beni çıldırtmak mı istiyorsun?
"Şaka şaka"dedim."Hiç komik değildi"diye homurdandı."Artık gitsek mi"diye sorduğum da "Daha değil""Olmaz geç oldu teyzem bekliyor"dedim onun dediğine karşı cevap verdiğim için kaşlarını çattı ve"Sana bir şey daha yasaklıyorum""Ne?"dedim bıkkın bir sesle."Bana karşı gelmeyeceksin ben ne dersem o olur"dedi."Yok ya Osmanlı da mı yaşıyoruz kararları hep sen veriyorsun""Demekki beni padişah yerine koyuyorsun"dedi.
-Ben değil sen kendini padişah yerine koyuyorsun.
Daha fazla uzatmamak için herhalde bu son çıkışımdan sonra cevap vermedi oysa ne kadar tatlı tatlı kavga ediyorduk onula kavga etmeyi bile özlemiştim.Çantamı alıp yola çıktık arabaya binmek istemediğimi söyleyince Aren itiraz etmedi ,teyzem beklese de onunla vakit geçirmek istiyordum.Zaten Rüzgar o işi halletmiştir.Rüzgar demişken onu gidince iyice fırçalayacaktım.Böyle Arenle el ele yürürken düşüncelere daldım.
"Sen kimsin ya böyle karşıma çıktın"
"Asıl sen kimsin kızım git işine " dedi."Allahım ya bide suçu bana buluyorsun ağacın altında olman benim sorunum değil"dedim sesimi yükselterek.
"Benim işim var gücüm var senle uğraşamam""Bir daha görüşmemek üzere"dedim ve koluna çarpıp gittim.Aklıma ilk tanışmamız gelince yüzüm güldü"Sen kime gülüyorsun""Hiç kimseye"dedim masumca."Benim dışımda o gözler kimseye bakmayacak anladın mı?""Tabi tabi padişahım siz nasıl isterseniz birde isterseniz baktığım kişilerin boynunu kestirin cellatlara"dedim."Gerekirse o da olur sultanım,şaka maka neye güldün?"diye sordu."Hiç sadece ilk tanışma anımız aklıma geldi"dedim.
"Bana bakıp "Asıl kızım sen kimsin git işine."drama mı yapıyorduk bilmiyorum ama kendimi çocukluk rolüme kaptırıp"Allahım ya bide suçu bana buluyorsun ağacın altında olman benim sorunum değil"dedim sesimi o günkü gibi yükselterek.
-Benim işim var gücüm var senle uğraşamam.
"Bir daha görüşmemek üzere"dedim ve kolumu onun omzuna çarpıp ilerledim.Aren hızlanıp yanıma geliyordu gölgesini sokak lambaları sayesinde görebiliyordum yanıma gelince"Unutmamışsın"dedim heyecanla"Aklımdan hiç çıkmadı ki"deyip bana sarıldı ve yürümeye öylece devam ettik.Evin kapısına geldiğimizde ofladım sanki onu bir daha göremeyecekmişim gibi hissediyordum,kollarımız ayrıldığında yüzüme baktım ve kendime halen daha inanamıyorum ki onu bu sefer ben öptüm sonrada onun bir şey söylemesine izin vermeden eve girdim.Teyzem herhalde yatmıştı saat zaten geç olmuştu sessiz adımlarla merdivenleri çıkıyordum ki ayağım takıldık ve merdivene kapaklandım kendime halime güldüm aşk bende kafa yapıyor herhalde.Odama girip kendimi hemen yatağa attım üstümdekileri çıkarıp pijama giyecek enerjim yoktu.Aniden kapım açıldı hemen ayağa kalktım"İnsan bir kapıyı çalar.""Öyle bir huyum yok"dedi küstahça."En azından bunu biliyorsun sırada uygulaması var hadi göreyim seni"dedim öğretmen edasıyla Rüzgar'a.
-Şahsen bu huyumu düzeltmek gibi bir amacım yok.
-Eee ne diye geldin gecenin bu saatinde kapımı çalmadan.
-Hiç nasıl geçti diye soracaktım.
-Aaa gelelim o konuya sen nasıl tanımadığın bir adamla birleşip kuzenime oyun oynarsın.
"Tanımadığım adam değilki Aren benim arkadaşım hatta senden daha önce onu tanıdım.Şimdi eminim beni soru yağmuruna hatta fırtınasına tutacaksın ama bunları bana değil gidip sevgiline sorman gerekiyor"dedi ve odadan çıktı.
Konuşmak için açtığım ağzım açık kalmıştı.Bay çok. bilmiş,gerizekalı,mal,öküz diye Rüzgar'a saydırdım.Tam üstünü değiştirecektim ki kapı tekrar açıldı."Gene ne var"dedim sinirle."Telefonumu unuttum"deyip yatakta duran telefonunu aldı."Bu arada senin gibi cici kıza böyle kötü laflar yakışmıyor arkadan konuşmak falan"dedi."Sen benim kapımı mı dinliyorsun?""Estağfirullah ne kapı dinlemesi telefonu almak için geldiğimde duydum hadi neyse iyi geceler"dedi ve odadan çıktı hemen ne olur ne olmaz boz ayı gene odaya dalar diye hemen üstümü değiştirdim.Herhalde buraya geldiğimden beri ilk defa bu kadar güzel uyumuştum.
Lütfen okuyan kişiler beğensin!!!😍😀😄