8.BÖLÜM(Nasıl Olur?)

25 3 0
                                    

Nasıl olur yaa?Aren bu kadar duygusal olamazdı.Ne oluyordu?Ben kendi sevdiğimi ararken o gelip beni bulmuştu.Demek ki o da beni unutmamıştı.Ben onu düşünürken o da beni düşünüyordu.Aynı gözyaşlarını döküyormuşuz yıllardır.Geceleri aynı rüyaları görüyormuşuz.Gerçekler yüzüme vurdukça sarsılıyorum.İçimdeki soru işaretleri artıyor.

Kumsalda Aren'i öylece bırakıp yurda doğru koştum.Şokun etkisinde kaldığım için yurda giderken ağlıyordum.Sanki yalnızlık yollarıma pusu kurmuştu da o pusuları Aren bozmuştu gibi.Yıllardır bu zamanı bekliyorum ama şimdi kaçıyorum.Gerçekler canımı acıttı sanırım.Aren'in annem ile babamı hatırlatacağını sanıyordum .Aren'e ihtiyacım var.Korkularımı atmam lazım onunla.Sıcacık sarmalı beni.Kollarının arasında uyumalıyım.

Yurdun önüne yalkaştığımda çok geçti.Ilgın partiden daha dönmemişti.Bu iyiydi çünkü ağladığımı görmesini istemiyordum.Bir yandan da derdimi anlatmak istiyordum.Her şey bir gecede gerçekleşmişti.Çok ani olmuştu.Karar vermek zordu.Camdan yıldızlara baktım.Aren'i düşünmeye başladım.Acaba onu orada bırakıp gitmese miydim?Kafamda soru işaretleri dolaşırken birden kapı açıldı.Ilgın gelmişti.Çok sevinmiştim gelmesine.Ilgın'a olanları anlatacaktım ama ilk onu dinleyecektim.Ona olanları anlatıp moralini bozmayıcaktım. Yatakta bağdaş kurup onu dinlemeye başladım.Anladığıma göre parti iyi geçmişti.Kahramanı ile birlikte dans bile etmişlerdi hatta başka kişiler de Ilgın ile dans etmek istemişler.Sıra bana geldiğinde her şeyi anlattım.
Ilgın her şeyi anlattığımda çok şaşırmıştı,Aren çok bencildi.Bana nasıl böyle davranır diye düşünmeye başlmıştı.Gerçi ben de şaşırmıştım.Bana sınıfta laf atarken hiç böyle bir şey düşünemezdim.Elim telefona gitti ama telefonumda Aren'in numarası yoktu.Aklım karışmıştı.Bir günde çok şey olmuştu.Ben bunları düşünürken Ilgın bana dönüp "Biliyorsun dimi bunların hepsi senin sayende oldu çok teşekkür ederim"dedi.Ona dönüp sen zaten güzeldin sadece bir kaç sihirli dokunuşa ihtiyacın vardı deyip ona sarıldım ve gülümsemeye çalıştım doğrusu bugün yaşadıklarımdan sonra nasıl gülümseyeceksem orası ayrı bir mesele sonra yataklarımıza yattık belliki Ilgın çok yorummuş ve mutluydu huzurlu bir şekilde hemen yatağına yatıp uyudu bense sabaha kadar arada bir uykuya dalıp uyanmak dışında hiçbir şey yapmadım.Sabah olduğunda fena uykum vardı ve kafam kazan gibiydi.Hemen yanda komodinin üzerinde duran telefonuma baktım,saat 11.00 hayır olamaz Ilgın çabuk uyan okula geç kaldık diye onu yatakta dürttüm .Hemen "Ne oluyor yoksa deprem mi oluyor Arya "dedi dayanamayıp bastım kahkayı Ilgın hadi Arya deprem oluyor sen burda gülüyorsun hadisi diye bağırdı "Sen otur şuraya deprem falan olduğu yok sadece okula geç kalıyoruz hemen giyin"dedim.Hemen okula gitmek için hazırlandık dolabımdan siyah pantolonumun üzerine koyu yeşil tişörtümü bulup giydim yeni gittiğim okulda forma olmadığı için her gün ne giyeceğim diye düşünmekten yoruldum.

Günce'nin bakış açısından:
Şu yeni gelen kızdan nefret ediyorum geldiği gibi kaptı Aren'i ya ?Bir şeyler yapmam lazım bu kız bir daha Aren'in görmek istememeli farkettiğim kadarıyla Çağan bu kıza karşı bir şeyler hissediyor.Onunla bir plan yapmam lazım diye düşünüp Arya gelmeden Çağan'ı yanıma çağırdım.Ona hemen aklıma gelen planı anlattım Çağan'ı ikna etmek zor olmadı. İlk ders biyolojiydi.Derste Arya sürekli Aren'e,Aren sürekli Arya'a bakıyordu gittikçe gıcık oluyorum bu kıza Aren normalde hiçbir kıza yüz vermez ben bile onu zor elde ettim ya da edemedim bilmiyorum. Bu güzellikle okuldaki bütün erkekler benle sevgili olmak isterken Aren bir kere bile düzgün yüzüme bakmadı.Son Teneffüste Arya'nın masasında duran deftere SENİNLE DÜN OYUN OYNAMAK GÜZELDİ YENİ KIZ yazıp yanına gülen üç yüz çizdim.Ders zili çaldığında Arya sınıfa girip masasına oturdu herhalde notu görmüş olacak ki sayfayı defterden yırttı.Şimdilik görev bitti Çağan'a bakıp göz kırpıp gülümsedim o da bana kafasını salladı.

Gölgemdeki AydınlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin