Nějak se to celé zvrtlo. Deset minut na to, co jsem vypila tu vodku jsem se pozvracela vedle vany. Ta holka si sedla ke mně a chvíli jsme si povídaly. Řekla mi, co hroznýho se jí stalo. Jmenovala se Becky a pak zase hned zdrhla na pospas párty a lidem na ní. Chvíli jsem tam jen seděla a koukala do blba, protože mi bylo strašně špatně.
Najdu Briana a pojedeme domů. Jak to, že mě ještě nenašel?! Kouknu se na mobil a hned mi dojde, že číslo nemám. Jeden zmeškaný hovor od mamky. Je teprve osm a tahle párty je ve větším proudu, než když jsme přišli. Je tu strašně moc lidí. Je to jako na Vánočních trzích, kdy musíte s davem a když se obrátíte, stejně vás strhne s sebou. Sešla jsem schody a uviděla Becky, jak tančí na stole s flaškou vína. Zamávala mi a já se vůbec divila, že mě v tom davu zahlédla.
Brian nikde. Dokonce jsem se snažila ptát lidí, kteří mě prostě ignorovali. Aspoň vím jaký to je, když to dělám já. Nejspíš mi to všechno karma vrací. Dojdu k místu, kde jsem si nalévala vodku s džusem a naliji si ji znovu, akorát je to spíš džus s vodkou, než vodka s džusem. Vezmu si to s sebou a zahlédnu Briana jak líbá nějakou brunetu. Na chvíli se zarazím a chci udělat scénu, jenže..Brian není můj kluk a nikdy nebude. Stojím tam a zírám na ně. Je tohle ta jeho Ella, za kterou tak nutně musel v té knihovně? Proč mě sem bral? Otočím se a vím, že se nemám jak dostat domů. Rodičům zavolat nemůžu. Co bych řekla, že tu dělám? Sednu si na jediné volné místo na gauči, který je obklopený lidmi a sleduju Becky, která tančí teď už na zemi. Vedle mě je kluk s holkou co se osahávají a z druhé strany kluk, co pije z kelímku vodku s džusem stejně jako já.
,,Já jsem Luke.'' Představí se a drcne svým kelímkem do mého. Chvíli na něj tupě zírám, ale pak se ozvu.
,,Noemi.'' Řeknu a mám pocit, že se chci pomstít Brianovi. Strašně mě mrzí, že jsem s ním šla. ,,Je tu někde pokoj, kde nikdo není?'' Řeknu a nestačím se divit. Je pravda, že Luke je hezký a svalnatý a líbí se mi. Luke se mi líbí a já ho zvu do prázdného pokoje. Jsem kráva.
,,Jasně.'' Usměje se na mě a zvedne se. Pak se na mě otočí a vyjde po schodech. Tak jo, teď bych měla utéct. Jenomže, mně ani nevadí co právě teď vyvádím a přeju si, aby se to dozvěděl Brian a žárlil. Tý holce jsem do obličeje neviděla, ale zdálo se, že si to užívají, tak já si to taky užiju. Dopila jsem svůj kelímek a odhodila ho na zem. Luke zašel do pokoje na konci chodby, vešla jsem za ním a zavřela. Je to pokoj kluka, který tuhle párty pořádá, nejspíš. Je tmavě modrý a je tu docela tma, až na světýlka na okně.
Podívám se na Luka a on na mě. Svlékne si tričko a mně dojde, že bych se asi taky měla svléknout.
BUM.
Dveře se rozrazí a v nich stojí Brian.
,,Zbláznila ses?'' Zařve na mě a jde směrem k Lukovi. Přitiskne ho ke zdi a zmáčkne předloktím jeho krk a něco mu začne říkat, ale to už neslyším. Vypadají docela komicky, jelikož je Luke nahý a svalnatý a Brian moc svalů nemá a celkově je divné ho takhle vidět, když má brýle. Vlastně, jak to, že má brýle, když jsou tu lidi ze školy?
Ani na chvíli mě nenapadlo jít Lukovi pomoct. Vlastně..jsem ráda, že Brian přišel, protože jsem s Lukem spát nechtěla a nejspíš bych to ani neudělala. Nejsem blbá. Přijde mi, že jsem trochu opilá a pokoj se se mno trošičku točí. Brian mě chytí za ruku a táhne pryč z pokoje, po schodech, nemluví a nikoho nepozdraví, pak za námi zabouchne hlavní dveře a táhne mě k autu.
Takže, teď jsem ta špatná já?
Nebuď takovej Briane, udělal si to samý. Nedělej ze mě největší krávu.
ČTEŠ
Jsem jiná, a to se mu líbí
RomansTohle není láska na první pohled. Ani žádná dramatická love story. Ani dokonalá láska. Je to prostě, dovolím si říct, obyčejná láska.