V krku mi vyschlo. Nevěděla jsem, co říct. Ani se mi nechtělo mluvit. Měla jsem říct: ''Super, tak teď spolu můžeme chodit, protože já tě miluju a ty nemiluješ ji.'' ??? nebo ''To ses teda rychle odmiloval. Určitě mi kecáš. Radši půjdu domů a zbytek života tě nechci vidět.'' ???
,,Asi nevim co říct, Briane," pověděla jsem po dlouhé odmlce, kdy jsme jen seděli a snažili se potichu spolykat poslední sousta sušenek v ústech.
Takže to vypadalo nějak takhle:
On dopověděl
Já mlčela
On čekal
Já promluvila
On čekal
Já nevěděla
On dojídal
Já polykala
On čekal
Já přemýšlela
Pak odložil hrneček na svůj noční stolek a chytil mě za ruku. ,,Tak asi nic," odlehčil situaci a trošku se zasmál. ,,Nemusíš nic říkat, jestli nechceš." Jen jsem mu pevně stiskla ruku a usmála se.
,,Myslim, že tě miluju," zašeptala jsem. Byla jsem nejvíc na světě nervózní, zpocená a styděla jsem se nejvíc jak to jen šlo, ale za dva dny byly Vánoce a já věděla, že do nich už se nejspíš neuvidíme a nevydržela jsem to. Ach bože. Už chápu proč se říká, že holky neumí udržet tajemství.
,,Myslim, že já tě miluju už dlouho," řekl mi do vlasů a pak se zasmál.
,,Čemu se směješ?" podívala jsem se na něj.
,,Pamatuješ, jak jsi do mě narazila ten první den?" ruce mi vyrazily k obličeji, jasně že pamatuju!, určitě jsem zase zrudla, hned mi je dal pryč a zase mě chytl za ruku. ,,Tak ten den jsem tě sledoval až do knihovny a řikal jsem si, že tě budu milovat, protože to místo patřilo mojí ségře." Stiskla jsem ho ještě pevněji a i když jsme si nikdy pusu nedali, jednu jsem mu dala přímo na rameno, které bylo pokryté kostkovanou košilí z bavlny.
,,Takže cestou do Pruess jsem ti o ní vyprávěla?"
,,No jo, myslel jsem, že jsi ji třeba znala nebo tak," usmál se. Po tváři mi stekla slza. Palcem ji setřel jako tehdy v Pruess. Nezbývalo mi nic jiného, než mu dát další pusu přímo do dlaně.
,,Moc tě miluju, Briane."
,,Já vím," řekl mi na to.
,,Ty drzoune!" drkla jsem do něj a zasmála se.
A i potom všem, kdy jsem měla právo ho nenávidět, jsem ho milovala.
ČTEŠ
Jsem jiná, a to se mu líbí
RomansTohle není láska na první pohled. Ani žádná dramatická love story. Ani dokonalá láska. Je to prostě, dovolím si říct, obyčejná láska.