4.

5.4K 318 53
                                    

AIDEN

Am mers temător spre ușă, uitându-mă atent la Darcy, care nu mai înțelegea nimic. Dacă este cine cred eu că este și m-a urmărit, va regreta că mi-a întrerupt momentul cu Darcy. Când am deschis ușa, în ea stătea Christina, care era confuză și totodată fericită că mă vede. Am auzit-o pe Darcy în spate pufnind și mi-am dat seama că dacă aș fi avut vreo șansă cu ea, acum este ruinată.

-Ce cauți tu aici? mârâi la Christina, enervat la culme că m-a urmărit până aici.

-Am venit să te văd iubitule, îmi pare rău pentru tot, nu pot trăi fără tine. Fratele tău mi-a zis că ești aici așa că am zis să îți fac o surpriză. De ce erai închis cu târf... cu ea? m-a întrebat rectificându-și cuvintele la timp, prizându-mă în brațe și sunt sigur că îi zâmbește superior lui Darcy.

-Ea este Darcy și eram aici cu ea pentru că aveam ceva de clarificat, nu că este problema ta sau ceva. O să îl omor pe Josh că ți-a zis unde sunt, te-ai culcat și cu el ca să îți zică? am întrebat ridicând o sprânceană la ea. Sunt sigur că l-a avut cu ceva la mână pe fratele meu mai mic, altfel nu i-ar fi zis niciodată. O avea Josh doar 18 ani, dar nu este prost deloc, ba chiar este mai inteligent decât mine. Mereu a fost înaintea mea cu mediile, noi fiind în aceeași clasă, deoarece mama a l-a dat de la 6 ani, pentru că a considerat că asta ne va suda mai mult relația frățească, și chiar a făcut-o.


-Iubitule mă jignești, el doar a vrut să facă un bine. Știu că ai zis că vrei o pauză, dar nu puteam sta fără tine și am fost o idioată să mă culc cu Chase, nu știu ce a fost în capul meu, dar sper să mă ierți, a spus smiorcăindu-se. M-am întors spre Darcy care a dat din cap aprobator, apoi a venit încet spre noi.

-Eu sunt Darcy Parker, singura prietenă pe care a reușit Aiden să și-o facă deocamdată, sunt încântată să te cunosc, mi-a spus multe despre tine, a spus zâmbind călduros și nu îmi venea să cred că a mințit și că încearcă să o ajute pe Christina să se împace cu mine.
Eu credeam că și Darcy simte același lucru și își va ieși din minți când o va vedea pe blondă, dar este neobișnuit de prietenoasă. Sunt sigur că și-a dat seama că eu țin la Christina, iar noi urmează să ne întoarcem în Chicago și ea va rămâne aici, iar din câte am aflat ea nu crede în relații la distanță. Am scos un mic oftat și atunci mi-am dat seama că trebuie să mă întorc la Christina, eu și Darcy nu am avea nici o șansă. După ce, cele două, au făcut cunoștiință, Darcy ne-a invitat la Barnie's, iar Christina a acceptat bucuroasă această ofertă. Am intrat înapoi în sală toți trei și nu am putut să nu observ privirea veninoasă pe care mi-o arunca bruneta lângă care a stat Darcy mai devreme, eu având mâna încolăcită în jurul taliei lui Christina. L-am auzit pe acel Dean sau Dylan când a întrebat-o pe Darcy dacă este bine și dacă i-am făcut ceva și îmi venea să îi zic că este cel mai bine cu mine, dar m-am abținut, deoarece eram cu iubita mea aici.


După antrenamente am mers cu toții la acea cafenea și Adele ne-a explicat mie și lui Christina că acesta este localul lor și că majoritatea timpului îl petrec aici. Evident că enervantul ală de Dylan a venit și el cu noi și fierbeam de nervi când vedeam cât de fericită e Darcy cu el, dar nu aveam ce face, noi doi facem parte din lumi diferite și doar un miracol ne-ar putea aduce din nou împreună. Acum că și Christina este aici, vor fi cele mai lungi două săptămâni din viața mea și deja îmi venea să mă împușc. Chiar dacă eram de mână cu Christina, gândul meu tot la Darcy era și cred că voi pune capăt acestei relații ca să redevin playerul de altă dată. Nu mai chef de nici o relație, pentru că dacă mai prind o fată frumoasă nu am de gând să mă oprească o relație stupidă. Am înjurat în barbă câteva cuvinte când lipitoarea de Christina nu îmi mai dădea drumul la mână nici să beau sucul comandat, nu știu ce a fost în capul meu când am acceptat o relație cu ea, cine știe ce droguri mi-a pus în băutură.

Viață nouă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum