După 16 ani...
AIDEN
O priveam pe fiica mea și a lui Darcy, Acacia Darcy Stark, cum execută un spectacol de balet înainte de Crăciun. Crăciunul este mereu o sărbătoare tristă pentru mine, deoarece atunci a fost momentul în care mi-am pierdut jumătatea și iubirea vieții mele. Nu am putut, nici măcar după o perioadă atât de îndelungată, să îmi refac viața cu altcineva. Darcy a fost și va fi marea mea iubire și nimeni nu o va putea înlocui. Am decis ca al doilea nume a lui Acacia, să fie Darcy, în memoria mamei sale, care a purtat-o în pântec chiar și după încheierea vieții. Acacia este extrem de frumoasă și îi seamănă lui Darcy în tot. Frumusețea este luată de la Darcy, motivația pentru a face orice, tot de la ea, pasiunea nebună pentru balet, tot de la mama sa. Am crescut-o cât am putut de bine, încercând să nu o dezamăgesc pe Darcy, deoarece știu că este acolo sus și ne veghează, urmărindu-ne fiecare mișcare. Faptul că Acacia a împlinit deja 16 ani, îmi dă multe bătăi de cap, deoarece este o fată extrem de frumoasă, iar băieții roiesc în jurul ei. De multe ori Samantha, încearcă să mă liniștească amintindu-mi că părinții lui Darcy nu au făcut așa cu mine. Deși Darcy nu mai este am o relație bună cu socrii mei, iar asta nu poate decât să mă bucure, deoarece ei m-au ajutat mult în creșterea fetei. Acacia și-a terminat spectacolul, iar eu m-am îndreptat spre ea, alături de prietenii mei.
-Ai fost minunată, scumpete, spune Samantha luând-o în brațe.
-Mulțumesc, mătușă.
-Ai fost superbă, la fel de bună ca mama ta, a spus Ethan, făcându-mă pe mine și pe Acacia să ne întristăm.
-Nu cred că voi ajunge să fiu atât de bună ca și ea. Deși nu am cunoscut-o, sunt sigură că daca ar mai fi fost aici, ar fi avut multe să mă învețe.
-Haide, prințeso, nu te întrista. Unchiul Ethan a vrut doar să îți facă un compliment, am spus luând-o în brațe, trăgându-i o privire ucigașă lui Ethan.
Ethan și Samantha s-au căsătorit după terminarea facultății, iar acest lucru nu a putut decât să mă bucure. Au doi băieți gemeni, care sunt cu un an mai mici decât prințesa mea, iar cei trei se comporta ca și cum ar fi frați. Sunt sigură că Darcy și-ar fi dorit ca copii noștri cu cei ai fratelui ei să se înțeleagă așa de bine cum o fac acum. Nu trece nici o zi din a nu mă gândi la iubirea mea cu păr de foc. Mereu înainte de a lua o decizie, mă gândesc la ce ar face Darcy dacă ar fi aici, iar lucrul acesta ajută foarte mult. Chiar dacă nu mai este printre noi de 16 ani, eu o iubesc pe Darcy la fel de mult ca în prima zi și îi mulțumesc mereu pentru minunea pe care mi-a dăruit-o, Acacia. Nu știu ce m-aș fi făcut dacă nu aș fi avut-o pe ea, probabil tristețea mi-ar fi acaparat sufletul și mintea, ducându-mă la ceva necugetat. După ce am dus-o pe Acacia la Ethan și Sam, m-am îndreptat spre cimitir, deoarece astăzi se fac fix 16 ani de când mi-am pierdut iubirea vieții mele.
-Bună, iubito. Ai văzut cât de frumoasă a fost fiica noastră astăzi? Mi-a amintit de tine, la preselecțiile pentru Juilliard. Să știi că îmi lipsești ca naiba de mult și sper să fii mândră de felul în care am crescut-o pe fiica noastră. Te iubesc mult, îngeraș și sper să fii fericită pe oriunde ai fi. Voi reveni și mâine să discutăm, pentru că acum trebuie sp merg la cina pregătită de Sam. Te iubesc!
Cam asta a fost, dragilor. Sper ca acest mini epilog să vă mai îndulcească ziua, după ultimul capitol. Vă mulțumesc că mi-ați fost alături și mi-ați citit cartea, chiar dacă ați așteptat după un capitol și 3 luni. Sper să vă placă acest epilog! Vă iubesc!
PS: La media este fiica lui Aiden si a lui Darcy
CITEȘTI
Viață nouă
RomanceDarcy Parker, cea mai bună balerină din Los Angeles, dorește să continue pe acest drum așa că, decide să urmeze Juilliard, cea mai bună facultate din New York, care are secție de balet. Odată cu întâlnirea ei cu Aiden Stark, viața lui Darcy ia o înt...