18.

2.6K 155 8
                                    

DARCY


Orele de la Juilliard ne-au epuizat până la extrem pe toți, iar timpul a trecut pe lângă noi fără să ne dăm seama. Suntem deja în apropierea Crăciunului, iar ultimele luni sunt în ceață pentru mine. Am petrecut ore în șir la facultate, încât de multe ori eu cu Sam voiam să ne luăm saci de dormit și să nu mai mergem acasă. În ultimele luni au fost date afară o sută de fete și băieți, grupul restrângându-se astfel la o sută cei mai buni balerini și aveau de gând să o țină așa până vom rămâne numai cincizeci. Din fericire pentru mine și prietenele mele, noi am fost în prima linie de la început și nu ne-am schimbat poziția, iar băieții sunt un fel de zei ai street dance-ului. Relația mea cu Aiden merge mai bine ca oricând, iar sărbătorile ni le vom petrece împreună cu familiile noastre în Los Angeles. Părinții noștri se înțeleg foarte bine, iar Joanne mi-e ca o a doua mamă. Sunt ușurată pentru faptul că Lisa sau mai bine spus doamna Bukin nu îmi pune bețe în roate, ba chiar sunt preferata ei, însă nu pot spune același lucru și despre Christina. A încercat în nenumărate rânduri să mă accidenteze, deoarece a tot ajuns pe linia patru și îi este frică că va fi dată afară. La Juilliard dacă nu vii cu prieteni de dinainte de a intra aici, nici nu ai vreo șansă să îți faci. Ne luptăm ca în junglă să fim în primele linii pentru a nu fi dați afară, iar asta distruge orice șansă pentru a-ți face vreo prietenă. Din păcate Christina are o armată de marionete care o ajută la planurile ei diabolice, însă din fericire pentru noi și din păcate pentru ea, pleacă rând pe rând, fiind prea concentrate pentru a o mulțumi pe Christina, decât pe balet.

-Foarte bine, Darcy. După vacanță voi alege protagoniștii următorului spectacol. Asta e tot pentru astăzi, vacanță plăcută, liberi! a răsunat vocea Lisei.

-Dă-te din calea mea, vierme, a spus Christina aproape doborându-mă.

Am oftat prelung și am dat din cap dezaprobator. În aceste luni nu numai că a încercat să îmi pună bețe în roată la facultate, dar și în relația mea cu Aiden. A venit la noi, într-o seară, sub pretextul că Aiden ar fi chemat-o, știind că acesta este plecat de acasă, îndrugând tot felul de prostii. Chiar când eram pregătită să o ciufulesc puțin, pe ușă a intrat Aiden cu plase de cadouri de la diverse firme, pentru mine. Christina s-a făcut neagră de furie și a plecat tunând și fulgerând în urma sa. De atunci nu a mai încercat să mai vină la noi, dar am văzut-o de câteva ori încercând să se bage în seamă cu Aiden, însă acesta a ignorat-o.

-O urăsc, abia aștept să ajungem acasă, a spus Sam, așezându-se lângă mine. Am nevoie de o baie caldă, plină cu spume.

-Ar trebui să o păruim bine o dată, a spus Leah venind și ea lângă noi.

-Asta înseamnă să ne coborâm la nivelul ei, iar liftul ar trebui să coboare prea jos pentru a ajunge acolo și din păcate e blocat sus, la nivelul o sută, am spus dând din umeri făcându-le pe cele două să râdă.



După ce ne-am schimbat am ieșit în parcare unde trebuia să ne întâlnim cu băieții. Mâine vom pleca acasă pentru sărbători și abia am așteptat această vacanță de trei săptămâni. Juilliard este ca un fel de școală militară, doar că în loc să ne târâm prin noroi și să tragem cu pistolul, trebuie să dansăm. Uneori mă întreb dacă profesorii de aici nu am făcut întâi școala militară, la cât sunt de stricți și de duri. L-am văzut pe Aiden sprijinit de mașină, stând cu mâinile în sân. În momentul în care m-a văzut un zâmbet i-a brăzdat chipul, făcându-mă să fug în brațele sale. M-a strâns în brațe, după care m-a sărutat într-un fel în care mă făcea să îmi pierd mințile.

Viață nouă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum