DARCY
-Poftim? am întrebat cu o voce mică, venindu-mi să întru în pământ de rușine. În fundal se auzea muzică, așa că mi-am dat seama imediat că este într-un club și cel mai probabil este beat. Dar totuși dacă nu este? Eu ce mă voi face? Adică da, e drăguț și are un corp bine conturat, dar nu mi l-aș imagina niciodată ca iubit, eu caut pe cineva care să fie serios, nu unul care mă înșeală la fiecare colț. Eu și Aiden suntem complet diferiți, nu am avea cum să ne potrivim. În acest moment aș vrea și eu o relație ca a lui Sam și Ethan, chiar dacă e ceva nou pentru ei. Adică ei se știu de o viață, iar eu am știut mereu că sunt suflete pereche, chiar dacă ei nu și-au dat seama de asta.
-Ce am spus mai devreme? Sunt prea beat încât să realizez ce mai spun, plus că voiam să o spun pe Christina nu pe tine, a spus cu o voce răgușită, iar atunci am simțit cum cerul mi-a picat în cap.
-Atunci să o suni mereu pe Christina și să mă lași naibii în pace odată pentru totdeaduna! am țipat nervoasă, făcând-o pe Sam să se uite îngrijorată la mine. Ești cel mai rău lucru care mi s-a întâmplat vreodată, îmi doresc să nu te fi întâlnit niciodată, ești doar un player nenorocit fără scrupule, sper să nu mai dau de tine în viața mea, am spus închizând telefonul. M-am trântit pe pat oftând, venindu-mi să dau cu telefonul de pereți. Nu îmi vine să cred că Aiden e așa nesimțit, mă gândeam că o face intenționat ca să mă enerveze, dar el e pe bune așa.
Imediat cum a văzut că mă întristez Sam a venit și m-a luat în brațe, simțind toată energia ei venind spre mine. Era atât de bucuroasă că este cu Ethan, încât tot corpul îi radia de fericire. Într-un fel sunt fericită pentru ei, dar mă și tem să nu o pierd pe Samantha din cauză că își va petrece tot timpul cu fratele meu. După câteva minute m-am ridicat și am decis să îi aleg o altă ținută lui Sam, deoarece acum trebuia să îi aleg ceva provocator care să îl înnebunească pe fratele meu. I-am ales o rochie neagră puțin peste genunchi, în partea de sus fiind ca o vestă care îi acoperea doar sânii, în rest fiind goală, iar în jos era dreaptă și simplă.
-Ai înnebunit Darcy? Eu nu merg în așa ceva, când o să vadă Ethan...
-Când o să vadă Ethan o să moară, deoarece va vrea să te devoreze toată. De ce să nu îți etalezi frumusețea asta de corp? am întrebat dând sugestiv din sprâncene, ea a oftat dându-se bătută. Eu am optat pentru o rochie verde care îmi ajungea puțin peste coapse, iar în partea de sus decolteul era în formă de inimă, fără bretele.
După ce ne-am făcut și părul, am ieșit din cameră, coborând la parter, unde ne așteptau fratele și părinții mei. Fețele care le-au făcut când ne-au văzut ar merita un Oscar, mai ales cea furioasă a lui Ethan.
-Ce părere aveți? am întrebat făcând o piruietă, iar Ethan s-a repezit să-i acopere corpul lui Sam, făcându-mă să râd.
-Sunteți minunate, ați crescut așa de mult, ne-a spus mama, pupându-ne pe frunte.
-Minunate pe naiba! Până și cu un tricou de-al meu ar fi mai îmbrăcate. Iubito te rog spune-mi că nu vei ieși așa din casă, s-a plâns Ethan făcând o față de cățel plouat.
-Ethan serios... Ce are rochia mea? Așa urâtă sunt? a întrebat prietena mea, făcându-mă să fiu mândră de ea.
-Nu iubito, a spus acesta oftând. Pe lângă faptul că toți masculii vor fi cu ochii asupra ta, mai faci și un anume monstru să se trezească, a spus fratele meu, iar prietena mea s-a înroșit instant. Privirea lui Sam s-a îndreptat imediat spre părinții mei care păreau amuzați de situație. M-am apropiat de Ethan și i-am șoptit la ureche:
-Răzbunarea abia a început frățioare! am spus dând din sprâncene sugestiv, iar acesta a înghițit în sec.
-Fie-ți milă o tu, diavol mic! Sunt și eu om! Mai bine bate-mă decât să suport o Sam al dracu de sexy, a spus acesta primind o palmă peste ceafă de la Sam.
CITEȘTI
Viață nouă
RomanceDarcy Parker, cea mai bună balerină din Los Angeles, dorește să continue pe acest drum așa că, decide să urmeze Juilliard, cea mai bună facultate din New York, care are secție de balet. Odată cu întâlnirea ei cu Aiden Stark, viața lui Darcy ia o înt...