AIDEN
Privirea mea era ațintită la câteva mese depărtare, unde cretinul de Asher o ținea în brațe pe Darcy. Când am văzut că aceasta îi aplică un sărut pe obraz, am simțit cum sângele mi se urcă la cap și fără să îmi dau seama am strâns-o atât de tare pe Christina de mână, încât aceasta a icnit. Nu îmi vine să cred că șarpele ăla de Asher, trebuie și de această dată să ia ce e al meu... ei bine nu chiar al meu, dar undeva acolo. Mereu el era mai cumsecade decât mine și fura inimile fetelor prin gesturile sale tandre. Chiar nu știu de ce continui relația asta cu Christina, în loc să încerc să o recuceresc pe Darcy, dar bănuiesc că așa sunt eu, aleg mereu calea ușoară. De ceva timp am devenit o epavă pe care nici eu nu o pot înțelege. De când a apărut Darcy în viața mea, totul s-a dus de râpă, inclusiv eu. Înainte știam doar street dance, balet și fete, însă acum mintea mea știe doar Darcy. Dacă nu aș ține-o pe Christina de mână, m-aș ridica în momentul acesta la Asher să îi bag mințile în cap. De fapt, chiar asta voi face, chiar nu mă mai intersează Christina, mi se pare o persoană josnică, cu care mi-am pierdut deja mult prea mult timp prețios. I-am dat drumul de mână lui Christina, iar imediat m-am ridicat și din câțiva pași am fost în dreptul celor doi. De parcă fratele meu, care era în jurul lui Darcy nu era de ajuns, acum a mai apărut și ăsta. Cei doi mă priveau derutați, iar în secunda doi am tras-o pe Darcy în brațele mele și am sărutat-o de parcă ar veni sfârșitul lumii. Inițial aceasta s-a uitat surprinsă la mine și nu a răspuns sărutului, însă în secunda următoare s-a lăsat pradă tentației. Gustul ei dulce m-a făcut să îmi dau seama cât de dor mi-a fost de buzele ei cărnoase și moi. Rămânând fără aer, i-am dat drumul micuței roșcate, care și-a trecut o mână prin părul lung și mătăsos, vizibil derutată. Am rânjit mândru de mine că am reușit să obțin ce am vrut de la ea, însă palma pe care mi-am luat-o după ce s-a dezmeticit, m-a făcut să cobor din Raiul creat cu câteva secunde în urmă.
-Nu! Nici să nu te gândești că îmi poți face asta Stark! Cu câteva ore în urmă mi-ai dat o palmă, de parcă eu aș fi una din curvele tale și acum vi și mă săruți? Ce naiba e în neregulă cu tine? Sincer am numărul unui psihiatru bun, sunt sigură că te va ajuta mult, doar te rog acceptă-mi oferta de ajutor, căci ai mare nevoie de ea. Iubita ta, a spus indicând spre Christina, nu pare prea fericită, așa că renunță la orice joc bolnav ai avea în mintea aia a ta și lasă-mă odată în pace! Jur că nu îți voi mai repeta, dacă tu ai impresia că eu sunt una din jucăriile tale, te înșeli. Poate îmi mai ies din fire când sunt în preajma ta, însă îmi revin repede și îți pormit că, de data aceasta te voi ține la distanță. Îmi e milă de ce ai ajuns Stark. Iar tu, a mârâit spre Asher, dacă crezi că poți face ce vrei cu mine doar pentru că ești în competiție cu cretinul ăsta, te înșeli amarnic. Dacă cumva încerci și cel mai mic joc cu mine Stewenson, o să fiu iadul pentru tine! Acum nu mai vreau să vă văd pe nici unul dintre voi! a spus aceasta nervoasă, îndreptându-se cu pași mari spre ușă.
La fel ca și mine Asher se uita încruntat și derutat în același timp, neînțelegând reacția lui Darcy. Niciodată nu cred că voi putea să o cunosc îndeajuns de bine pe fata aceasta, încât să anticipez următoarea mișcare pe care va avea de gând să o facă. Îmi este groază de uraganul Christina, așa că decid să o urmez pe Darcy cea nervoasă, poate voi scăpa cu viața totuși. Am pornit spre ușă, iar când am ajuns afară, Darcy se plimba dintr-o parte în alta, iar acest lucru mă îngrozea. Nici nu știu de la ce să mă mai aștept de la ea, ba îmi răspunde la sărut, ba îmi spune să o las în pace și mă pocnește. Nu înțeleg de ce nu am putea avea și noi o relație normală și trebuie să fie totul atât de complicat. Bănuiesc că normalul nu ne definește pe nici unul dintre noi.
-Vei ameți dacă te mai învârți atât, am spus degajat punându-mi mâinile în buzunare. Am fixat-o cu privirea, deoarece mereu avea un efect asupra ei acest lucru și așa poate nu o să îmi mai iau o palmă de la micuța roșcată.
CITEȘTI
Viață nouă
RomanceDarcy Parker, cea mai bună balerină din Los Angeles, dorește să continue pe acest drum așa că, decide să urmeze Juilliard, cea mai bună facultate din New York, care are secție de balet. Odată cu întâlnirea ei cu Aiden Stark, viața lui Darcy ia o înt...