Capitolul 4. Nu te amoreza, idiotule!

95 10 4
                                    

MARK

Eram deja de câteva ore în club și trebuia să le privesc pe sora mea și prietena ei cum beau shot după shot făcându-se mangă. Știam că trebuia să vin să am grijă de ele, deși gemenii păreau că se descurca, chiar dacă Denzel bea cot la cot cu ele, încă pare să fie lucid. Acum că vor să vină și ele la cursa de mâine seară, toți mușchii mei sunt încordrați și nu pot scăpa de sentimentul că toată treaba asta avea să se încheie al naibii de rău.  Având în vedere că sunt cu mașina, nu am pus pic de alcool în gură, iar asta era o pauza bine venită la cat alcool turnasem în mine în ultima lună. Le priveam pe cele două fete cum se mișcă fără probleme pe orice melodie, lucru care mă enerva la culme. Era toată lumea mai fericită dacă nu știau să se miște, acum aveam cel puțin șase perechi de masculi în călduri care le priveau prea insistent pentru sănătatea mea mentală.
—Nu e prea amuzant să fii gardă de corp, a comentat Ace lăsându-se pe canapea lângă mine.
—Nu chiar, dar nu mă pot plânge. Fetele astea sunt prea mici pentru oricare din masculii de aici.
—Știi, au douăzeci de ani, mai un an și sunt majore, a comentat crețul.
—Frate, ăștia de se uită la ele au peste treizeci, unii ar putea fi și căsătoriți.
—Tu câți ani ai, Mark actorul?
Mi-am dat seama că verișorul mult prea protectiv mă supunea unui interogatoriu mai voalat, însă chiar nu înțelegeam de ce, chiar nu eram deloc interesat de verișoara lui enervantă și mult prea emotivă.
—Douăzeci și trei. Uite frate, eu chiar nu sunt interesat de Acacia. Știu că de aia mă supui acestui interogatoriu, însă e pierdere de vreme.
—Oh, da? Nu părea că nu ești interesat azi dimineață când ai sărutat-o sau acum câteva ore când te-ai dus să îl iei pe Alec de pe ea.
—Am făcut asta doar pentru că nu îl suport pe nenorocitul de Sherwood, cât despre sărut, a fost maxim un pupic, efectiv nu a durat nici cinci secunde și am făcut asta ca să întăresc minciuna cu iubitul.
—Minte-te în continuare, Deep. Repetiția e mama învățăturii, poate așa chiar bagi la cap să o lași în pace.

Mi-am dat ochii peste cap și m-am făcut mai comod în canapeaua de piele. Era cel puțin epuizant să stai să ai grijă de cele două fete, deoarece ele păreau să nu bage în seamă toți masculii care le dădeau târcoale și se mișcau de parcă nu aveau nicio grijă pe lume și nimeni nu le poate vedea. Am oftat zgomotos când un tip mult prea tatuat, care părea cam de varsta mea s-a apropiat de Acacia. M-am ridicat ca un robot și m-am îndreptat în direcția ei, punându-mi mâinile în jurul taliei sale, mișcând-o pe lângă corpul meu. Tipul și-a îndreptat atenția spre sora mea și l-am văzut pe Ace mimând "peste cadavrul meu", mergând spre ea făcând același lucru ca și mine. Am încetat să mai îmi fac griji pentru sora mea și m-am concentrat pe fata care se mișca mult prea lipită de mine. Era beată criță, deci clar nu își mai dădea seama de ce face. S-a întors cu fața spre mine și și-a pus mâinile după gâtul meu, privindu-mă intens în ochi. Am făcut la fel, privind-o încruntat deoarece nu înțelegeam ce vrea de la mine.
—De ce dansezi cu mine?
—Pentru că pot, am rânjit.
—Ei bine, eu nu vreau.
—Dar totuși o faci, am spus făcând semn spre mâinile de pe gâtul meu.
—Păi mi-ai omorât orice pretendent în seara asta, așa că trebuie să mă mulțumesc cu tine.
—Ah, ce poate fi mai frumos decât roata de rezervă a cuiva.
—Nu mi-am mai pus-o de luni de zile, chiar credeam că o să agaț ceva în seara asta, dar ai venit tu ca o lipitoare și ai stricat tot.
M-am înecat cu saliva pe care o aveam în gură la auzul cuvintelor sale. Deci nu era virgină așa cum crezusem. Faptul că mi-a mărturisit că avea de gând să și-o tragă cu vreun libidinos necunoscut din clubul ăsta neneorocit mă enerva la culme.
—E amuzant.
—Ce-i așa de amuzant, Stark?
—Cum te enervezi la gândul că altul m-ar avea.
—Ppoftim? m-am bâlbâit eu.
—Vrei să repet? Te simt cum te-ai încordat, deci clar ești nervos că altul putea să mă aibă în patul său.
—Nu de asta sunt nervos, șateno.  Ma enervează că ești o fată de moravuri ușoare,  nu credeam că ești așa.
—Moravuri ușoare? Nu ai voie să vorbești așa despre mine, nenorocitule. Nici măcar nu ne cunoaștem, așa că încetează să mă judeci. Faptul că fac sex fără atașamente nu înseamnă că sunt de moravuri ușoare, înseamnă că îmi protejez inima, idiotule.
—Acacia, nu mă ai înjura, mă scoți din minți.
—Ei bine și tu mă scoți pe mine din minți, Mark. Plus că tu ai jignit primul.

Viață nouă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum