AIDEN
-Bela? am întrebat, nevenindu-mi să cred că fata brunetă din fața mea este chiar persoana, care m-a făcut să devin ceea ce sunt astăzi. Acum nu mai era o fată inocentă și timidă, era o femeie în toată regula. O analizam din cap până în picioare, iar ea făcea același lucru, parcă neveindu-ne să credem că ne-am reîntâlnit. Bela Windsomer este fosta mea colegă, după care am fost înnebunit vreo 4 ani, dar fără speranță, deoarece ea nu a avut niciodată ochi pentru mine.
-Nimeni alta Stark, a spus pe un ton îngânfat apropiindu-se de mine și luându-mă în brațe. Văd că nu mai ești același pămpălău, pot spune că arați chiar atrăgător, a spus cercetându-mă încă o dată cu privirea. Se pare că cel care a zis că roata e rotundă și se va întoarce, avea al naibii de multă dreptate. M-am uitat în spatele meu la Josh, care rânjea de zor și știam exact la ce se gândește, doar că acum chiar nu aveam chef de flirturi.
-Scuze frumoaso, nu mai sunt interesat, am spus trecând pe lângă ea, lăsând-o cu gura căscată. Totuși un lucru nu îmi dădea pace, de ce se afla ea aici? Dintr-o mișcare m-am răsucit pe călcâie, iar Josh s-a dus direct spre mașină, înțelegând că locul lui nu este aici. Ce cauți tu aici? am întrebat băgându-mi mâinile în buzunare.
-După ce tocmai m-ai respins, crezi că îți voi răspunde? a întrebat vizibil nervoasă de atitudinea mea, iar eu am privit-o cu o sprânceană ridicată în semn că eu chiar cred că îmi va răspunde. A oftat nervoasă, după care și-a dat cu mâna prin părul său lung și mătăsos aranjându-l. Am venit să o vizitez pe verișoara mea Samantha, a spus în cele din urme. Tu ce cauți prin LA?
-Am venit să câștig inima unei fete, dar am dat-o în bară. Vezi tu, mulțumită ție am ajuns un depravat, care își bate joc de fete și când credeam că am găsit-o pe cea potrivită, am dat cu piciorul la orice șansă puteam să am cu ea, iar acum probabil nu o să o mai văd în viața mea. Trebuia să îmi fi dat seama că ești rudă cu Samantha, după temperamentul vostru vulcanic, am spus râzând cu poftă, primind în schimb de la ea o privire care mă putea ucide.
-Lasă-mă să ghicesc, ai încercat ceva cu Darcy și nu ți-a ieșit, a spus lăsându-mă ea pe mine cu gura căscată de această dată. Vezi tu, eu chiar te cunosc, chiar dacă nu am mai ținut legătura. Darcy este exact tipul tău de fată și era mai mult decât clar că pe ea ai încercat să o cucerești. Aiden eu zic să renunți, pentru că nu degeaba fata este catalogată drept "Fata cu inima de gheață", nu lasă pe nimeni să se apropie de ea și dacă o face, tot nu are de gând să îl țină prea mult alături de ea. După părerea mea, este o îngânfată căreia îi place să roiască bărbații în jurul ei, mai pe scurt o târf... a încercat să spună dar în momentul doi i-am prins maxilarul în mâna și am strâns-o cu putere făcând-o să scâncească.
-În viața ta să nu mai vorbești așa de ea, altfel o să te omor cu mâna mea, am spus dându-i drumul și împingând-o. Ai vrea tu să ai caracterul ei și să roiască lumea în jurul tău, dar stai, ai avut asta, dar te-ai transformat într-o femeie de ultimă speță. Sper să nu te mai văd în viața mea, am spus îndreptându-mă cu pași mari și apăsați spre mașină. După ce am urcat în bolidul lui Adele, am demarat în trombă, lăsând-o în spatele meu pe Bela care era mai mult decât speriată.
DUPĂ 2 LUNI
DARCY
Au trecut două luni de când nu am mai auzit nimic de Aiden. Două luni în care m-am luptat cu monștrii interiori să nu îi scriu nimic și să nu îl caut. Am ținut legătura cu Josh și am aflat că a ajuns mai rău decât era înainte, îmi spunea că nu mai poate nimeni să vorbească cu el și că s-a întors la Christina, dar în același timp mai este și cu alte fete. Am mai aflat că a ajuns să fie dependent de droguri și alcool așa că a trebuit să fie dus la un centru de dezalcolizare, unde și-a mai revenit și nu mai vrea să vadă droguri niciodată. Multe lucruri s-au schimbat de când a plecat ultima dată, eu nu am mai ieșit cu nimeni și m-am închis în mine. Tot ceea ce am făcut în ultimul timp a fost balet, acasă, spectacole și în fiecare zi m-am uitat la filme pe Netflix. Mă bucură enorm de mult că măcar Sam și Ethan nu s-au schimbat și ceva a rămas neschimbat în viața mea. Din cauza stresului și a presiunii puse asupra mea cu Juilliard-ului, m-am apucat să fumez, chiar dacă nu sunt mândră de acest lucru, simt că țigara este singurul obiect de care mă mai pot agăța pentru a rămâne în viață. Sunt fericită cu viața mea de acum, chiar dacă nu ies toată ziua în oraș cu prietenii și lumea se întreabă ce s-a întâmplat cu „prințesa" Darcy de nu mai iese în cluburi cum ieșea odată. Presa a început să facă speculații cum că aș fi gravidă și nu vreau să ies din casă pentru a ascunde acest lucru sau că am căzut într-o depresie profundă. Am început să mă satur până peste cap de paparazzi și renumele acesta tâmpit, pe care l-am căpătat din cauza părinților mei. Niciodată nu am înțeles de ce trebuie să se țină toată ziua cu camerele după fusta mea, doar pentru că sunt o balerină renumită, iar părinții mei sunt niște oameni de afaceri cunoscuți. Am și eu nevoie de intimitatea mea. De când s-a aflat că mă voi muta în New York împreună cu Sam și Ethan, se pare că tot orașul a luat-o razna și toată lumea roiește în jurul nostru ca în jurul unui stup.
CITEȘTI
Viață nouă
RomanceDarcy Parker, cea mai bună balerină din Los Angeles, dorește să continue pe acest drum așa că, decide să urmeze Juilliard, cea mai bună facultate din New York, care are secție de balet. Odată cu întâlnirea ei cu Aiden Stark, viața lui Darcy ia o înt...