Capitolul 5. Între iubire și obișnuința e o linie fină

145 10 2
                                    

ACACIA

Gemenii au rămas cu mine să mă ajute să strâng după ce au plecat frații Deep, iar Denzel vorbea non-stop despre cât de periculos este Mark și cum ar trebui să îl ignor și să nu mai scot două cuvinte cu el.
-Te iubesc, Denzel, dar mă sufoci. Am douăzeci de ani, la cât ar fi acceptabil pentru tine să am un iubit?
-La patruzeci de preferat și să nu fie un necunoscut, Acacia. Tu nu ești așa, ce e cu tine?
Avea dreptate, nu eram așa. De obicei discutam cu necunoscuții, dar nu i-aș fi lăsat niciodată să doarmă cu mine. Ceva era diferit la Mark, ceva ce mă făcea să mă simt în siguranță în preajma lui. Desigur, nu voiam să fie iubitul meu, însă Denzel nu voia pe nimeni să lase să se apropie de mine, din acest motiv a trebuit să îl ascund și pe Alec.
-Haide, Denz, e timpul să mergem și să o lasăm pe fata noastră să se odihnească, a spus Ace văzând că eu sunt pe altă lume acum.
-Pe bune, Ace. Nu pricep cum poți să fii de acord cu tipul ăla, îți zic, aduce vești proaste.
-Nu sunt de acord, dar nici nu o să o cicălesc toată ziua. Plus că nu e ca și când are o relație cu el.
-Ești chiar fraier, dacă tu crezi că nu acolo se va ajunge.
-Eu cred că e mai deșteaptă de atât și știe și ea că poate mai mult.

Acestea fiind zise, cei doi au plecat, bucurându-mă de liniște. Ochii au început să îmi devină grei, și m-am făcut mai comodă în pat încercând să dorm. Chipul brunetului nu a încetat să îmi dea târcoale însă l-am ignorat, adormind.

***

O bubuitură în ușă m-a făcut să mă trezesc speriată, inima bătându-mi nebunește în piept. M-am uitat la telefon și aveam zece apeluri nepreluate iar ceasul indica ora opt seara. Nu am mai dormit atât de mult cred că de când eram mică. Când bubuiturile nu s-au oprit, am decis să cobor să deschid.
-Doamne fato, m-ai speriat de moarte. Te-am sunat de un milion de ori, de ce nu ai răspuns?
-De ce ai fost așa speriată? Am dormit și cred că am telefonul pe silent.
-Oh, bine. Haide, trebuie să ne pregătim pentru cursă, în două ore trebuie să fim acolo.
Am lasat-o pe micuța Brinley să își facă iar decap și evident că atunci când m-am uitat în oglindă nu m-am mai recunoscut. Aveam pe mine o pereche de pantaloni scurți de piele negri, iar maieul era decoltat în v, geaca de piele neagră și bocancii cu toc completând outiftul. Părul îmi era desprins și aveam făcute bucle, iar machiajul era unul lejer dar cumva tot îmi punea în evidență trăsăturile feței, în special ochii. Brinley era îmbrăcată într-o rochie roșie scurtă cu decolteu și în picioare avea tocuri ilegal de mari. Părul ei brunet se revarsa pe spate ca o cascadă. Rujul roșu era nelipsit de pe buzele prietenei mele și mi-a spus că asta este semnătura ei. Ace a venit să ne ia, rămânând fără cuvinte la vederea noastră.
-Cred că ar trebui să vă schimbați, sunteți prea dezbrăcate pentru locul ăla.
-Vrei să zici că nu arătam bine? a întrebat prietena mea făcând o piruetă.
-Ba da, asta e și problema. O să am mari probleme să țin atâția băieți departe de voi.
-Știi, ne putem purta singură de grijă, în plus prietenii fratelui meu vor fi acolo, așa mi-a spus. Ei nu concurează deci are cine să te ajute.

În jumătate de oră am ajuns la pistă și am fi ajuns mult mai repede dacă cei doi nu se plângeau constant că aveam să îi omor și că conduceam ca o maniacă. Când am intrat pe strada unde se ținea cursa, lumea s-a dat din calea mașinii mele, majoritatea admirând-o curioși. Am parcat unde erau restul mașinilor care nu concurau și am pornit în căutarea lui Denzel.
-Ați ajuns la fix, începe cursa în cincisprezece minute, ne-a anunțat Denzel. Wow, nu sunteți cam dezbrăcate?
-Te rog, Denz, nu începe și tu. Suntem fete mari, ne putem purta de grijă și nu e ca și când am venit dezbrăcate.
-Nici îmbrăcate nu aș zice că sunteți, o voce groasă s-a auzit din spatele meu.
-Oh, bună frățioare. Deci să înțeleg că aici tot dispari?
-În mare parte. Bun venit în lumea mea, a spus rânjind.
-Cine e tipa sexy?
Un băiat înalt șaten cu un pic de barbă a întrebat analizându-mă din cap până în picioare, iar tipul blond de lângă el a făcut același lucru, făcându-mă să mă simt inconfortabil.
-Băieți ea e prietena surorii mele, Acacia, care nu e de nasul vostru, așa că nici nu încercați. Acacia ei sunt Jace și Henry, iar crețul și brunetul sunt verișorii ei Ace și Denzel.
-Cei mai buni prieteni ai fratelui meu și cele mai mari dureri în fund pentru mine, a completat Brinley. Bună băieți, a spus aceasta luându-i în brațe pe fiecare în parte.
-Micuță Deep, nici nu începe, dacă nu am fi noi, la cum te îmbraci ai fi o pradă foarte ușoară, a spus șatenul râzând strângând-o pe Brinley în brațe.
-Zi mersi că îți apărăm fundul ăla sexy, a spus și blondul luând-o în brațe.
-E sora mea despre care vorbești așa, Henry, a spus Mark dându-i una după cap blondului.

Viață nouă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum