Angel a menšia naháňačka

338 34 0
                                    

,,Tony budem tam za 5 minút!"kričala som na neho cez telefón

Musela som sa ponáhlať do Toweru kvôli tomu, že Tony sa dnes rozhodol urobiť pojednávanie s nejakými ženami ktoré sa uchádzajú o post sekretárky. A on pritom potrebuje aj nás. Vbehla som do Toweru a ledva stihla výťah. Boli v ňom nejaké ženy. Asi tie ktoré sa uchádzajú o ten post.

,,Ako sa voláte? Keď už ideme súperiť o ten post, nech sa poznáme!"pozdravila sa mi jedna s nich

,,Ale ja nejdem na pojednávanie!"zdvihla som jeden kútik pier

Pozrela na mňa zo zdvihnutým obočím. Predrala som sa dopredu a konečne som mohla pretočiť očami. Dvere výťahu sa otvorili a ja som vbehla dnu medzi ostatných.

,,Kde si tak dlho?"vybafol na mňa Tony

,,Prepáč ale každý ráno má svoje potreby!"zhodila som tašku na zem

,,Určite make-up!"otočil sa a rozhodil rukami

,,Predstav si, že hej!"sadla som si

Pretočil očami tak ako to on vie. Zavolal do vnútra prvú uchádzačku. Blondína, krátka sukňa a výstrih dobre, že nie po vrch sukne. Vošla do miestnosti a zakývala. Musela som si zahriznúť do pery aby som sa nerozosmiala.

,,Ako sa voláš?"začala Natascha lebo Tony toho očividne nebol schopný

,,Gigi(čítaj Džidži)!"zasmiala sa

,,A koľko máš rokov?"Natascha sa nenechala rozhodiť ani jej menom ani postojom

,,20!"žmurkla po Stevovi

Mala som chuť vstať a jednu jej vlepiť. Ale keby tu bola Jane mohla by jej vlepiť za mňa, lebo podľa Thorových slov dáva silné facky. Nebude mi žmurkať po Stevovi. To môžem len ja. Je síce o rok mladšia a takto ho určite nezbalí. Teda ja mám stále 21 ale keby sme to počítali naozaj tak mám viac ako 100 rokov.

,,Máš nejakú skúsenosť s takouto prácou?"ďalej pokračoval už Tony

,,Nie. Ale mám skúsenosti z niečim iným!"niekam sa pohla

,,Dobre. Určite sa ti ozveme!"Tony jej podal kabelku a ukázal smer odchodu

Takto sa vystriedalo asi 10 žien, teda dievčat. Každá mala na sebe niečo vyzývavé alebo sa tak správala. Keď sme to už balili, v obývačke sa objavilo nižšie, útle dievča.

,,Čo si želáte?"oslovil ju Tony

,,J....ja som prišla na pohovor!"začala dýchať rýchlejšie keď nás zbadala

,,Jasné! Všetci sadnúť!"zavelil Tony

Sadli sme si na gauč a ona sa pred nás postavila. Bola celkom v strese. Kolená a ruky sa jej klepali.

,,Ako sa voláte?"Tony sa na ňu usmial

,,Angel Brooková!"usmiala sa

,,Koľko máte rokov?"Tony jej opätoval úsmev

,,23."konečne sa uvoľnila

,,Nejaká skúsenosť s touto prácou?"pokračoval Tony

,,Bola som sekretárka jednej paní vo Washingtone."vystrela sa

,,Avengers! Za mnou!"znova zavelil Tony

Nasledovali sme ho do laborky.

,,Tak čo na ňu hovoríte?"vybafol na nás

,,Konečne normálna!"pousmiala som sa

,,To je pravda. V jej zložke je napísané, že je veľmi šikovná. A má vyštudovaný Harvard. A to sa cení."pokývol hlavou nabok

,,Pane v nejakom dome blízko New Yorku sa objavila neznáma látka. Je to nebezpečné a policajti povolali vás. A nachádzajú sa tam nejaký muži ktorý hrozia, že otvoria portál do vesmíru."ozval sa Jarvis

,,Počuli ste! Misia volá!"Tony sklonil hlavu

Pobrali sme sa nachystať sa na misiu. Obliekla som si oblek a vlasy zopla do vysokého copu. Vybehla som z izby a zbehla do obývačky kde ešte stále stála Angel. V momente pribehol Tony a ostatný.

,,Angel tú prácu máte. Ráno buďte o ôsmej tu! Majte sa!"rozlúčil sa s ňou Tony

Nastúpili sme do výťahu a zviezli sa do garáže. Nasadli sme do dvoch áut. Viezli sme sa asi tak polhodinu cez celý New York. Zastali sme pred domom kde nám dal Jarvis súradnice. Vystúpili sme z áut a potichu sme sa dostali za bráničku.

,,Kapitán! Povely!"zahlásil Tony

,,Rozdelíme sa. Natascha, Elizabeth vy sa postaráte o tých dvoch mužov. Ja a Barton sa postaráme o ostatných. Stark, Banner, nájdite tú látku nech môžeme ísť!"zavelil Steve a každý sa rozbehol

Spolu s Nataschou sme vbheli do domu. Prehľadali sme pár miestností. Nič sme nenašli a tak sme šli na poschodie. Kráčali sme k izbe na konci chodby keď nás niekto zastavil.

,,Vzdajte sa! Mám pušku a jedným stlačením kohútika vám vystrelím mozgy!"povyhrážal sa muž

Pozrela som na Nataschu ktorá sa len pousmiala. To bolo znamenie útoku. Z rukami vo vzduchu sme sa otočili a vrhli na muža. Nebol to žiaden svalovec. Tučný chlap z hlasom trochu ako žena. Bol trochu vyklepaný a tak sa nám vzdal aj bez boja. Zaviedli sme do jednej z izieb a priviazali ho o radiátor. Aj keby veľmi chcel neotrhne ho. Aj keď s tou váhou je možné všetko. Keď sme tam toho chlapa nechali, namierili sme si to do tej zadnej miestnosti.

,,Elizabeth chcem vedieť čo sa tam deje!"zavelila mi Natascha

Pochopila som, že chce aby som sa započúvala.
Zastavila som a svoju myseľ venovala len a len tej izbe. Počula som tam len niekoho rýchlo ťukať do počítača. To bolo všetko.

S Nataschou sme pribehli ku dverám. Vybrali sme si zbrane a čakali na vhodnú príležitosť vykopnúť dvere. Kývla som hlavou a Natascha vyrazila dvere. Muž ktorý stál pri počítačoch vyskočil z okna. Rozbehla som sa k oknu a videla ako šmýka po streche. Skočila som za ním. Šmykla som sa dole, ale to on už nastupoval do auta. Šľapol na plyn a zmizol. Urobila som to isté a začala naháňačku. Vyšli sme z kľudného New Yorkého predmestia do centra. Ledva som obchádzala autá. Tachometer ukazoval 120 km/h. Veď v normalnej prevádzke mestskej cesty by som nabúrala už dávno. Znova sme vyšli na predmestie. Tentoraz ale značka ukazovala začiatok štátu Rhode Island. Nechce snáď ísť do Kanady. To bola otázka ktorú som si pokladala pri predbiehaní áut. Odbočil niekam do lesa. Tam bolo bahno a on to neubrzdil. Skončil v strome. Vystúpila som z auta a pristúpila k tomu jeho.

,,Spokojný?"pozrela som na auto

Ruky dal do vzduchu na znak vzdatia sa.

,,Elizabeth kde si?"ozvalo sa zo slúchadla

,,Niekde v lesoch Rhode Islandu!"odpovedala som späť

,,Počkaj tam!"ozvalo sa opäť

Mužovi som nakázala sadnúť do auta. Ja som sa zatiaľ oprela o kapotu. Začalo sa pomaly stmievať a ochladzovať. Zabalila som sa do svojích rúk a čakala. O takých 5 minút som uvidela svetlo a započula zvuk motorky a áut. Už idú! Motorka aj autá zastavili pri mne. Tony vystúpil a pozrel na rozmlátené auto v strome. Ku mne pribehol Steve.

,,Si v poriadku?"prikývla som

Otočila som sa a uvidela ako ostatný naberajú toho muža do auta za tým tučným. Krásna to dvojka. Jeden tučný, druhý chudý.

Sadla som do jedného z aut. Motor naštartoval a my sme sa pohli smerom k Avenger Tower...
KONIEC

Avenger Girl {DOKONČENÉ}Место, где живут истории. Откройте их для себя