Bruce?

323 32 1
                                    

Prebrala som sa v Avenger Tower. Večer bol plný vypočúvania a nudy. A tak sme sa rozhodli zostať. Vstala som z postele a otvorila dvere. Osvietilo ma silné svetlo z obývačky. Kým si oči zvykli ja som sa presunula do obývačky. Za stolom sedeli všetci a určite riešili vážne veci. Prisadla som si. Zo stredu stola som zobrala žemlu a slaninu. Výdatné raňajky, základ dňa.

,,Musíme zistiť prečo to chceli spraviť!"moje neprebudené uši započuli len niečo z ich rozhovoru

Ale ak sa mám priznať ani ma to nezaujímalo. Jedla som si svoje raňajky a bola spokojná. Nerozhodí ma predsq ich ranná nálada. Môj výraz tváre hovoril za to. Oči privreté, teda skoro zavreté a hlava opretá o ruku. Keď ma bolela jedna ruka vymenila som ju za druhú. Takto som to vystriedala asi 30 krát. Do "jedálne" prišiel ako vždy vysmiatý Tony. Ja som mala svoj pohľad zabodnutý do obrazu oproti stene a nestihla si uvedomiť, že Tony stojí pri mne a snaží sa mi niečo urobiť. Prešiel okolo a keď to vyzeralo, že nič nespraví, ďobol mi do lakťa a ja som si udrela nos o stôl. No udrela. Dobre, že nezlomila. Pozrela som na Tonyho z vražedným pohľadom. On len mykol plecami. Chcela som sa natiahnuť za nožíkom. Ale pribehli Luna a Naty a nebolo by pekné zabiť im otca pred ich očami.

,,Poď prosím s nami."potiahla ma Naty

Nasledovala som ich. Zaviedli ma do Natalinej izby. Posadili na posteľ a zavreli dvere. Trošku som sa zľakla čo chcú robiť. Luna sa presvedčila, že Jarvis nevidí do izby.

,,Pôjdeš s nami na nákupy?"vyškerili sa

,,A to ste museli robiť toto všetko?"naklonila som hlavu nabok

,,Ideme kúpiť darčeky celým Avengers a nechceme aby o tom vedeli!"pokývala Luna hlavou

,,Aha. Tak dobre!"vstala som z postele

Nenápadne som sa vplížila do izby a otvorila skriňu. Rýchlo som niečo vytiahla a to navliekla na seba. Pri obliekaní nohavíc som sa skoro zabila. V rýchlosti sa nedajú navliekať úzke džíny v stoji. Keď som bol nachystaná a bez všetkých zranení, mohla som odísť z izby. Dievčatá stáli pred izbou a čakali. Pokúsili sme sa nenápadne vojsť do výťahu ale, niekto nás pristihol. A ten niekto bola ich mama, Pepper.

,,Kamže, kamže dievčatá?"podišla ku nám

,,Ideme nakupovať darčeky."trošku priškrtene povedala Naty

,,A čo tak priškrtene? Veď sa nebojte! A tu máte. Kúpte niečo poriadné!"dala nám po 200 dolárovkách a otočila sa

Vstúpili sme do výťahu, kde nás chytil poriadný smiech. Rehotali sme sa celých 30 sekúnd čo, výťah išiel dole. Samozrejme, že smiech pokračoval aj ďalej. Ale trochu miernejší. Zašli sme pár ulíc ďalej do obrovského nákupného centra. Všetko to bolo vyzlatené a všade boli ozdoby. Naše kroky si ti nasmerovali do drogérie. Darčeky pre ženy. A, že ich nebolo málo. Kopa púdrov, korektorov, make-upov, liniek, rúžov, balzamov a voňaviek. Prvá 50-tka, minutá. Ďalej sme si to nasmerovali do bižutérie. Prenejšie asi do najdrahšieho obchodu zo šperkami. Swarowski. Pepper môže byť na svoje dcéry hrdá. Kúpili jej ten najkrajší náhrdelník pod slnkom. Veď aj toľko stál. Dievčatá mali už skoro nakúpene, len čo ja. Bez tašiek a s plnou peňaženkou. A tak som radšej šla do najbližšieho obchodu s oblečením. Tam som všetkým pokupovala veľmi tématické trička. Vybehli sme s obchodu.

,,Sme hladné!"Naty zamrmlala

,,Tak poďme jesť!"zahlásila som

Vyšli sme asi na najvyžšie poschodie centra. Bolo plné reštaurácií a fast-foodou. Dievčatá nechceli ísť veľmi do nejakej nóbl reštaurácie. Podľa ich slov ich majú dosť. A tak sme si teda dali klasiku, McDonald. Vyšli sme po schodoch a sadli si do jedného zo 6 boxov na sedenie. Zjedli sme a také preplnené sme sa nechceli ani pohnúť. Naty vytiahla s tašky nejakú tyč. Pozrela som na ňu s nechápavým výrazom a ona len mávla rukou.

,,Sýr!"vykríkla a urobila Selfie

Bola som dosť otrasená lebo takéto veci ani so Stevom nepraktikujeme. A ďalšie. Urobila ich asi tak 10. Hneď sa pripojila na wifi a ako každý správny tínedžer to hodila na ako inak Facebook. Postavili sme sa od stola a rozbehli dole. Zavolali sme si výťah. Dlho nešiel a tak sa Luna rozhodla pozrieť dole. Ale vtom jej však zabránilo sklo a ona si o neho buchla hlavu. Vtom momente sme sa spolu s Naty pustili do obrovského smiechu. Luna si len hladkala čelo. Ale neskôr sa k nám pridala aj ona. Boli sme taká smiacia crew.
*Neskôr*
Konečne sme vyšli z centra. Vonku už bola tma a cestu domov nám osvecovali len žiare mesta. Boli sme už skoro pri Toweri, presnejšie hneď za rohom, keď som zbadala známu postavu. Bol to Bruce ktorý niesol malú taštičku s nápisom Pandora. On ako muž nakupujúci v Pandore? Ak hej tak Natascha bude najštasnejšia žena sveta keď si odbalí jeho darček. Keď to uvideli aj baby, okamžite sa rozbehli sme k Toweru. Skoro ich síce zrazilo auto ale aj tak ich to nezastavilo. Zastali až pri dverách aby počkali na mňa. Dvere priam až vyvalili a začali stláčať tlačidlo od výťahu. Výťah prišiel a oni namiesto toho aby stlačili 30 stlačili 25. Rýchlo bežali schovať darčeky a vrátili sa tak isto rýchlo späť. Teraz už stlačili 30. Vyviezli sme sa na to poschodie. Bolo tam hrobové ticho. Zhodila som bundu a pridala sa k skupinke Avengers na gauči, hypnotizujúcich Brucea a Nataschu na balkóne.

,,Čo sa deje?"nedočkavo som sa spýtala

,,Bruce ma pre Nataschu prekvapenie!"upresnil mi Clint

Sledovali sme ich hodných 10 minút. Zatiaľ sa iba rozprávali. Ale Bruce sa otočil k Nataschy a vtedy to začalo. Bruce si kľakol na koleno a vybral niečo z vrecka. Bola to malá krabička. Otvoril ju a v žiarách New Yorku sa zablisol prsteň. Vtedy nastalo v obývčke už úplne ticho. Každému to vyrazilo dych. Myslím, že aj viac ako Nataschy. Bruce jej dal prsteň na prst a ona ho objala. Potom si venovali zopár bozkov. Otočili sa a išli smerom k nám. My sme sa začali tváriť, že sme nič nevideli

,,Musíme vám niečo povedať!"začal Bruce, na čo sa všetci otočili

,,Bruce ma požiadal o ruku!"vyhŕkla Natascha

Všetci sme sa tvárili tak prekvapene akokeby sme otom nevedeli. Postavili sme sa a obidvoch poriadne vyobjímali. Už viem čo mal v tej taške. A to nás ani nezavolal pomôcť. Ach aký parchant....
KONIEC
Priebeh nákupov môže byť práve BAFW12 dosť známy :D proste BEST VÝLET EVER :3

Avenger Girl {DOKONČENÉ}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant