*Pohľad Ema*
Je to pohľad ako vlastne on rozprávanie ;)
Bolo ráno. Vianočné ráno. Elizabeth a Steve ležali v spoločnom objatí, v spoločnej posteli a v spoločnom byte. Bytom rozvoniavala vôňa sviečky ktorá, neprestajne svietila celú noc. Budík vydal ten odporný zvuk a to prinútilo obidvoch vstať. Obidvaja vyskočili z postele a Elizabeth prebehla hlavou scéna s filmu Sám Doma.,,Zaspali sme!"vykríkla
Steve na ňu hodil jeden s tých jeho nechápavých výrazov.
,,Na to, že žiješ v normálnom svete dlho, máš ešte nejaké rezervy. A to dosť veľké!"pousmiala sa
Steve nadvihol obočie, lebo jeho znalosti o filmoch sú minimálne aj po toľkých rokoch života v normálnom svete. Keby, že sa má priznať, povedal by, že mu to je jedno. Obidvaja si prešli do kuchyne, kde si sadli na barové stoličky pri bare. Nejakým čarovným spôsobom sa tam objavili raňajky. Pustili sa do chlebu z džemom a ktomu mlieko. Také typické raňajky. Elizabeth vstala od stola prvá a zamierila rovno do spálne. Snažila sa nenápadne otvoriť skriňu a vybrať menší darček pre jej lásku. Malý ale pritom veľký. Keď sa Steve vyparil, ona mala príležitosť vložiť darček pod stromček. Stromček nebol veľký ale pritom vyzeral tak majestátne. Bielo-modré ozdoby ho spravili trošku väčší. Steve trval na tom aby tam boli aj červené ozdoby. Keby ste sa na to pozreli z diaľky a porovnali ich stromček a Stevov kostým, opticky i farebne by vyzerali rovnako. Elizabeth pribehla k stromčeku a darček nepatrne uložila. Položila ho vedľa darčeka zabaleného do slabo hnedého papiera z hviezdami.
,,Šťastné a veselé!"Elizabeth mierne nadskočila po jeho príchode
,,Aj tebe!"trochu otrasene odpovedala
Zobrala si darček. Za sekundu na zemi ležal papier posiaty hviezdami. V ňom bola zabalená menšia krabička modrej farby. Čo keď to je prsteň? Spytovala sa Elizabeth vo svojom podvedomí. Krabičku opatrne a rýchlo otvarála. Trochu jej odľahlo keď tam uvidela náhrdelník. Steve opakoval jej kroky a darček otvoril taktiež rýchlo. Papier s medvedíkmi sa ocitol na zemi vedľa toho z hviezdmi. Taktiež tam bola krabička. Lenže ťažšia a väčšia. Tak isto ako Elizabeth ju otvoril. Obidvom poskytol pohľad na hodinky značky Rolex. Steve ako človek ktorý nenosí hodinky, nechápal prečo práve oni.
,,Ale ja ich nebudem nosiť."zapozeral sa na ne
,,To mi nevadí. Hlavne, že to bereš ako z lásky. Vieš aké je ťažké vybrať darček pre niekoho ako si ty?"položila otázku len tak do vzduchu
Pousmial sa a hodinky vybral. Nasadil ich na ľavú ruku a pretočil tak aby bolo vidieť ručičky. Tie sa pomaly pretáčali. Chvíľu ich hypnotizoval.
,,Je čas ísť!"zahlásil
A tak sa ona aj on otočili smerom k izbe. Boli Vianoce a oblečenia na špeciálne príležitosti lebo každá väčšinou dopadne zle a preto sa im vyhýbajú. Nakoniec si predsa len niečo navliekli. Elizabeth rúžové šaty zo sukňou do áčka a menšími bodkami. Steve zase slabo šedú košeľu a a čierne nohavice. Nie je zástancom kravát a tak si žiadnu nedal. Ako pár odišli zo spálne na chodbu. Tam sa žiaľ museli pustiť lebo bosý snáď nepôjdu. Kľuče vo dverách zaštrngali a oni mohli odísť. Vonku bolo na December celkom príjemne a všetko bolo nezvyčajne zasnežené. Sadli do auta. Viezli sa cez mesto plné áut. Dvere od garáže sa zdvihli a oni mohli zaparkovať auto pri nezvyčajne veľkú Tonyho zbierku. Vystúpili. Výťah zastavil na 30 poschodí. Všetko tak nádherne voňalo. Sladké, slané. V obývačke stál Clintov najstarší syn, Lucas. Ten malý balič vyrástol. A zbalil niekoho iného.
,,Tak Zoey toto Steve a Elizabeth!"celkom vysokej slečne predstavil posledných členov tímu. Vyobjímali sa a mohli pokračovať ďalej. A to do kuchyne. Odtiaľ išla tá všetká nádherná vôňa. V kuchyni vládol menší chaos. Pepper, Jane, Laura a dokonca aj Natasha sa obšmietali okolo hrncov. A čo robili muži? Sedeli a žrali. Doslova. Elizabeth zhodila kabát a pustila sa do spoločnej, ženskej aktivity. Varili ako o život. A to hlavne Pepper.
*Neskôr*
Posledné úpravy a všetko môže začať. Ten večer sa stola nesmel nikto dotknúť. Iba Naty. Každý iba sedel a čakal. Všetko malo svoju estetiku. Dokonca aj poháre.,,Perfektné!"zahlásila a pozerala na každý pohar cez svoje okuliare
Tony doniesol polievku. Nabrali si a bez jediného slova jedli. Všetko len štrngalo lyžičkami. To bol jediný zvuk v miestnosti. Elizabeth sa niečo snažila povedať ale polievka jej to nedovolila. Keď bol každý tanier prázdny a žalúdky Avengers plné čakal ich druhý chod. Moriak.
,,Takto si predstavujem Vianoce s rodinou!"zamyslel sa niekto
Odpovedať už nikdo nestihol lebo moriak, dobre, že nepristál na stole. Ľudí bolo veľa a po ich útoku na moriaka tam zostali len kosti. Chudák. Omáčka tiež nezostala. Nič. Proste prázdne tácy. Miestnosťou sa nečakane ozvala melódia piesne Let It Snow. Niektorý si pohmkavali ale niektory sa venovali svojmu moriakovi. Opäť taniere zostali prázdne. Vyvalený Avengers na stoličkách len zťažka dýchali. Toľko jedla naraz.
,,Ideme!"zavelil Tony
Vstali a ich kroky smerovali do obývačky k obrovskému stromčeku. Pod ktorým bola kopa darčekov. Sú síce Američania ale darčeky si dávajú už večer. Nikto nemá rád to čakanie. Naty začala všetkých organizovať. A potom začala podávať. Tony, Laura, Jane, Thor, Elizabeth, Luna a tak ďalej. Papiere z darčekov sa opäť válali po zemi. Krabice boli veľké.
,,Tony? To všetko ty?"Natasha sa neisto spytovala
,,Nie ja. To Santa!"žmurkol
Steve pozeral na Elizabeth ktorá leb hrkala darčekom ale nerobila nič viac.
,,Otvoríš to už?"trochu ho to štvalo
Jedným ťahom zhodila papier. Pozrela na veľkú krabicu. Nie je zvyknutá dostávať veľké darčeky. A obzvlášť nie od Steva. Krabicu pomaly otvorila. Po jej otvorení jej skoro vypadli z jamôk. Bola tam kopa fotiek a rámčekov. Ale na všetkých boli všetci. Vždy chcela mať fotky všetkých ako pamiatku. Oči sa jej zaslzily a ona sa hodila Stevovi okolo krku. Krajší darček ešte v živote nedostala.
,,Takže sa jej to páči!"zasmiala sa Natasha
Steve zdvihol ruky a na sekudnu dal jednu peru hore. Elizabeth mu zaslzila celú košeľu. Po odbalení všetkých darčekov sa všetci usadili na gauč. Televízia sa zapla. Grinch. Najklasickejšia Vianočná rozprávka.
,,Prepni to!"zakričal Nathaniel(Clintov syn) na Tonyho
Tony prepol. Sám Doma.
,,Výborne! Steve teraz pozeraj!"lišacky sa Elizabeth usmiala
Kto dokáže hypnotizovať televíziu(okrem Barborky )? No predsa Steve. Každá dobrá scéna rozprúdila v obývačke výbuch smiechu. Hlavne koniec. Takto Steva nikto nikdy nevidel smiať sa.
,,Tak už vieš s čoho som i robila ráno srandu?"Elizabeth sa ozvala
Steve neprítomne prikývol. On je snáď maniak! Keď film skončil, mohol v pokoji odísť. Elizabeth a on sa vydali domov. Pusy, objatia a také tie klasické vecy padli pri odchode. Nasadli do auta. Zastavili pred domom a vybehli po schodoch ku bytu. Obidvaja unavený padli na posteľ a hneď spali. Keby sme videli do ich hláv, videli by sme jednu kopu šťastia.
KONIEC
Tak toto bola Vianočná časť. Dúfam, že ste si ju užili ako ja písanie. A dúfam, že ste si pustili aj nejaké tie vianočné songy. Snáď sa vám páčil štýl písania. Nebojte nebude to teraz vo všetkých kapitolách. Toho sa nebojte!
Takže... Šťastné a veselé Vianoce. Nech vás náš tohto ročný Ježiško Thor obdarí kopou krásnych darčekov. A hlave majte doma pokoj a mier. A aby vás čert Loki neprišiel potrestať. To by nebolo dobré. Krásne Vianoce!
Vaša Ema :*
DU LIEST GERADE
Avenger Girl {DOKONČENÉ}
FanfictionThor, Capitain America, Hulk, Čiena Vdova, Iron Man. Každý pozná. Každý z nich má svoj príbeh. Ale spolu píšu ten najväčší. Všetci sú to super hrdinovia, stroje, mimozemštania či vraždiace stroje. Ale spolu sú Avengers. Silný a oddaný svojmu štátu u...