Bitka o New York 1/2

475 38 0
                                    

,,Ospravedlnenie príjmam!"zamrmlal Tony po neľútostnom pohľade Pepper

Mala som mu chuť zatlieskať. Po 10 minútach ticha sa rozhodol ospravedlnenie od Steva prijať. Tony sedel na gauči z vreckovkou celou od krvi na gauči a Steve stál nad ním.

,,Jedlo!"zakričala Pepper čím nás všetkých poriadne vystrašila

Všetci sme ju zo sklonenými hlavami nasledovali. Prišli sme do jedálne ktorá bola naaranžovaná ako nikdy predtým. Posadali sme si. Stále bolo ticho. Pepper každému nabrala a sama si sadla k tichému stolu. Pustili sme sa do jedla a štrnganie lyžičiek bolo jediné čo sa ozývalo v miestnosti. Po dojedení nastalo v miestnosti opäť ticho. Každý sa postavil od stola a odišiel do svojej izby. Ľahla som si do postele a zavrela oči...
*Ráno*
Prebrala som sa na silné klopanie na dvere. Dvere som otvorila a na Clinta som hodila svoj prebratý pohľad.

,,Rýchlo sa obleč! Niečo nás čaká!"nakázal mi

Rýchlo som vbehla pred skriňu a nakázala si svoj oblek. Učesala som sa a vlasy zopla do copu. Najrýchlejším krokom som sa presunula do obývačky. Boli tam všetci Avengers v oblekoch. Niečo mi tam nehralo a to bol namosúrený Furry.

,,Zase posledná!"zamrmlala som si pre seba

,,Takže. Loki nám opäť vyhlásil vojnu! Podľa jeho správy má nejakého stúpenca ktorý je niekomu blízky. Ale nepovedal nám kto to je. Chystá sa na New York tak ako pred troma rokmi. Zopakujeme si to čo sa vtedy stalo. Elizabeth ty budeš bojovať ako v Sokoví!"rozdal nám pokyny Thor

,,Bežte!"zavelil Furry a každý sa rozbehol

Nastúpili sme všetci do výťahu. Zviezli sme sa dole. Vybehli sme von kde už vládla čistá panika.

,,Oh nie!"vykríkla Natascha a ukázala na oblohu

Bola tam diera z ktorej vychádzali mimozemšťania. Dosť ma to vystrašilo ale ostatný sa tvárili profesionálne. Znova každý začal bojovať a ja som nevedela čo robiť.

,,Elizabeth bež odvádzať ľudí do metra!"prikývla som na Tonyho

Rozbehla som sa smerom ku kaviarni kde bolo najviac ľudí.

,,Bežte dnu! Rýchlo do pivnice!"posielala som ich do bezpečia

Tí ma poslúchli a bežali tam kde som ich poslala. Zopár mimozemšťanov pristálo blízko mňa a ja som ich musela zneškodniť. Bolo ich na mňa priveľa ale podarilo sa mi ich zneškodniť všetkých. Kopala som ich do hrude, hlavy a tak isto som ich aj búchala. Neviem koľko ich bolo ale ľudia namňa pozerali ako na zjavenie. Bežala som ďalej a zneškodňovala ďaľších mimozemšťanov. Bežala som smerom k Central Parku odkiaľ vyžaroval lúč k portálu. Uvidela som tam jeho. Lokiho. Smial sa ako vtedy. Vtedy keď sa naše pohľady prvý krát spojili a on ma skoro premenil na zlú. Tak veľmi mu chcem zničiť ten smiech. Je tak odporný. Pripomína mi sirénu ktorú neznášam. Jeho podlhovastá tvár z rovnými, dlhými, čiernými vlasmi ma núti zabiť ho. Irituje ma to ako sa povyšuje a nedokáže uznať vlastnú chybu. K tomu všetkému zelený plášť ktorý mu dodáva silu zla. Ach, ja ho tak neznášam. Medzitým čo moja myseľ nadávala na Lokiho ja som bola blízko.

,,Och zase ty!"zasmial sa

,,Nečakal som práve teba. Myslel som že si iba zbabelé dievča, čo si myslí že je Avenger."smiech neustával

,,Ja niesom zbabelá!"kričala som na neho

,,Tak to poďme skúsiť!"rozbehol sa ku mne

Chytil ma za vlasy a potiahol. Bola to neskutočná bolesť a chvíľami som myslela že mi vlasy vytrhol. Keď už doťahal, čakal na moju odpoveď. Tá bola okamžitá. Hlavou som sa rozbehla oproti nemu a zvalila ho na zem. Buchol si hlavu. Zavrel oči. Myslela som si že je v bezvedomí. No on však nebol. Hneď na to otvoril oči a začal ma dusiť. Strácala som kyslík ale nádej nie. Nestrácala som nádej že ho môžem zničiť. Kopla som ho do brucha, čo ho odhodilo zopár metrov odo mňa. Zatiaľ čo ja som opäť vracala kyslík do tela on vstal a kráčal späť ku mne. Vzial si žezlo ktoré mi vrcholom položil na hlavu.

,,Je krajšie keď kľačíš! No nie?"arogantne a zo smiechom sa spýtal

Predýchavala som ešte škrtenie. Naštvala som sa a žezlo chytila za vrch ktorý som mala priložený k hlave. Vykrútila som žezlo aj z jeho rukou. Chytal sa za ruku a ja skm pokračovala ďalej. Zkopla som ho na zem, dúfajuc že sa vzdá. Aj tak sa stalo.

,,Ok. Ok. Vzdávam sa. Ale aj tak to nezastavíš. Ani ja sám nedokážem. To iba on!"ukázal na muža z čiernymi vlasmi a čiernym šátkom na ústach

Rozbehla som sa za ním. Lenže Loki ma chytil za nohu a ja som spadla nosom na zem. Keď som zdvihla hlavu zostala tam iba krvavá stopa. Ruku som si priložila k nosu. Pokúšala som sa zastaviť aspoň trochu krvácanie. Aj sa mi podarilo. Muž, za ktorým som sa rozbehla už bol dávno preč. Vtedy ma Loki pustil. Postavila som sa s tým že konečne využijem svoji schopnosť. Aj sa tak stalo. Rozbehla som sa. Za pár sekúnd som bola pri Avenger Tower. Muža nikde.

,,Do prdele!"vyšlo zo mňa

,,Elizabeth! Hovor slušne!"upozornil ma Tony

,,Ďakujem že sa do mňa znova navážaš! Ďakujem ti krásne!"ironicky mu poďakoval Steve

,,Malé deti!"vypustila som počas obrovského výbuchu smiechu

,,Dobre to by stačilo! Ešte stále je tu dosť práce!"upozornila nás Natascha

Počúvla som. Rozbehla som sa smerom k hlavnej vlakovej stanici. Tam bola asi najväčšia bitka. Skoro všetci. Okrem mň, Thora a Brucea. Moje rýchle nohy smerovali k nim.

,,Pozor!"upozornil ma Tony ktorý práve zostrelil menšiu lietajúcu motorku z dvoma mimozemšťanmi

,,Dávaj si pozor! Nie si ma móle ale vo vojne!"upozornil ma opäť Tony

Prekrútila som očami a bojovala z ostatnými. Práve na toto miesto sa hrnulo najviac mimozemšťnov. Mali sme možnosť ich všetkých zničiť lenže tie lietajúce motorky začali zhadzovať menšie bombičky na odstavené autá. Teda začalo to tam vybuchovať. Kryli sme za vrakmi už vybuchnutývh áut, Stevovim štítom a vlastnými rukami. Keď odišli posledné motorky, my celý zaprášný a doráňaný sme sa rozbehli zase ďalej.

,,Je čas na zelený poplach?"ozvalo sa zo slúchadla od Brucea

,,Ako uznáš za vhodné!"upresnil mu Clint

Ani sme sa nenazdali a vedľa nás skočil veľký zelený Hulk.

,,Steve opäť vel!"rozkázal mu Tony

,,Dobre! Tak ako predtým. Každý vie. Len ty Elizabeth nie. Pomáhaj kde sa len dá! Tony vravel že vtom parku ti to išlo! Dobre Avengers! Útok!"vykríkol na záver

Bežala som kde sa len dalo. Mala som pocit že Loki ako pomstu mne vyslal viac a viac mimozemšťanov. Bolo ich o dosť viac. Ale zatiaľ sa dalo povedať že som to svojim tempom dosiahla veľa. Kopec mŕtvych mimozemšťanov padlo na zem. Prebiehala som okolo vysokej účtovnickej budovy. Pri dverách stál Steve, trápiaci sa z ich otvorením. Hlavou mi naznačil aby som šla za ním. Pribehla som k nemu a spoločnými silami sme dvere otvorili.

,,Furry vravel že tu je najviac ľudí. Vraveli to tak v správach. No ja by som im moc neveril!"zaváhal Steve a vbehol do budovy

Nasledovala som ho...
Koniec

Avenger Girl {DOKONČENÉ}Onde histórias criam vida. Descubra agora