Divný sen

268 31 7
                                    

,,To? To? Čo bolo?"vypadlo zo mňa

,,No, požiadal som ju o ruku."odpovedal rázne

,,Ty?"uchechtol sa Tony

,,Áno ja!"odpovedal opäť rázne

Tony sa pozrel na Steva a Thora. Čo tým chcel naznačiť? Steve aj Thor pokrútili hlavou. Do izby pribehla Luna aj s Naty. Luna mala niečo za chrbtom. Steve mi zavadzal a tak som nemohla zistiť čo to je. Luna sa postavili pred Natashu. Natasha sa prekvapene otočila. Luna natiahla ruky a v malej mištičke z rúk držala krabičku.

,,To je od nás všetkých!"roztiahla ústa do obrovského úsmevu

Natasha aj s Bruceom to otvorili naraz. Bol tam malý prívesok, rozdelený na dve sdriečka spolu to tvorilo nápis Love. Obidvaja sa pousmiali. Naty trochu zmrzol úsmev, lebo podľa nej musí byť všetko dokonalé. Stôl, stoličky aj nálada. Čistá Pepper. Zrazu som ostala v obývačke sama. Všetci niekam zmizli. Ale kedy? Obzerala som sa a hľadala čo i len kúšťok živej duše v obývačke. Nič. Išla som teda smerom k našej izbe. Vbehla som dnu. Steve tam naštastie bol. Uľavilo sa mi, lebo som si myslela, že sa všetci vyparili. Prezliekla som sa do pyžama a ľahla späť do postele. Svetlo bolo zasvietené a obidvaja sme už boli v posteli. Prekrútila som očami. Vstať a zhasnúť sa mi ísť nechcelo. Tak to je moja lenivá časť tela.

,,Jarvis, prosím zhasneš?"zahrizla som si do pery

,,Jasné!"už bola tma

Zavrela som oči. Hlavu zaborila do vankúša a v hlave som to prepla na mód oddychu.
Sen
Niekto mi otočil hlavu. Cítila som niečie pery na tých mojích. A nieči ruku na chrbte smerujúcu nižšie. Chvíľu som nemohla otvoriť oči, ale neskôr sa mi to podarilo. Podľa rysov tváre som zistila, že ten niekto je Tony. Rýchlo som sa hodila do rohu postele.

,,Čo je zlatko?"približoval sa

Cítila som sa taká slabá. Zavrela som oči a čakala na to najhoršie. Počula som len výstrel. Dych aj tep sa mi zrýchlili. Otvorila som oči. Vedľa mňa ležal Tony s prestrelenou hlavou a vo dverách stál Clint s puškou. Ruku som si dala na ústa a začala nimi aj dýchať. Oči ma začali štípať od toho ako sa slzy nechceli pustiť.

,,Si v poriadku zlatko?"ozval sa Clint

Jemne som prikývla. Pozrela som na Tonyho a potom na neho. Tony bol pomerne mladý a Clint zas naopak.

,,Nebol to chlapec pre teba. Vybral som ti lepšieho!"pousmial sa

On je môj otec alebo čo? Keď mi do kelu vyberá chlapca. A prečo je tu všetko také staré?

,,To je on! Steven Rogers! Veľmi vzdelaný chlap."medzi dverami sa objavil muž menšieho vzrastu a chudší než ja

Preboha! Obzrela som sa po izbe. Vonku bolo počuť iba deti. Ale zrazu aj niečo iné.

,,Všetci odvážny chlapi! Pristavte sa k našemu vozu a prihláste sa na vojnu!"niekto vyhlasoval do rozhlasu

Vtedy mi bliklo. Druhá svetová!

,,Steve! Ty tam teraz musíš ísť! Alebo choď s tvojim kamarátom Buckym na vytávu budúcnosti! Áno tam! A urobia s teba super vojaka! A potom budeš Kapitán Amerika!"vykrikovala som ako zbesila ale oni asi nepochopili

,,Ale ja nikam nechcem ísť!"tým ma úplne zlomil

Nasucho som prehtla. V mojej hlave sa hneď na to začala opakovať tá veta. Čoraz silnejšie a akoby ich bolo viac. Myslela som, že mi praskne hlava. Neskôr ma začala strašne bolieť. Boli to iné ako obyčajné bolesti hlavy. Táto bola asi tak 300x silnejšia. Všetko okolo mňa sa začalo točiť a meniť...
---------------------------------------
Prebrala som sa na klasickú hudbu a vôňu koláčov. Otvorila som oči. Bola tam celkom zima. Vlastne tak to aj vyzeralo. Starý dom. Namiesto okien závesy. Teda aspoň v tejto izbe.

,,Natalia daj jej toto!"zavelila žena s ruským prízvukom

Do izby pribehlo asi 10 ročne dievča s ryšavými vlasami a modrými očami. Dosť mi pripomínala Natashu. Dvere sa znova otvorila. Ja už dverám nedá veriť. Čo keď tam bude terorista?

,,Natalia!"vykríkol muž

Muža so chvíľu rozpoznávala nejakú tú chvíľu. Bol to Bruce. Dobre toto sa už nejako zvrhuje!

,,Kto je to?"ruský Bruce pokračoval

,,Nejaká agentka. Asi američanka. Ale dostali sme ju sem lebo bola celá zameznutá."ozvala sa žena

Ďakujem ženská. Teraz ma bude chcieť zabiť! Ďakujem!

,,To nie! Musíme sa jej zbaviť! Prídu vojaci a zabijú nás!"kričal Bruce

Zase ta bolesť. Ale choď dakam! Zase som sa schúlila do kĺbka. Zase sa všetko točilo. Hurá!
---------------------------------------
Teraz počujem streľbu. Do kelu kde som? Oči sa mi otvorili samé. Všade naokolo lietali strely. Aj Steve. Ahoj! Dlho sme sa nevideli!

,,Elizabeth bež! Musíme zastaviť tú vojnu!"vykrikoval

Vojnu? Čo to meleš zlatko?

Avenger Girl {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now