THE END

359 23 3
                                    

Výbuch. Ten sa ozval budovou. Všetci si ochranársky zakryli rukami hlavy. Keď sme mysleli, že je po všetkom ozval sa ďalší výbuch. Tu si z nás niekto robí srandu. Začala som sa obzerať. Všetci sme vstali od stola a rozbehli sme sa smerom k zraneným.

,,Je potrebné aby sme dostali toho kto toto zapríčinil! Avengers zachráňte S.H.I.E.L.D.!" Zakričal na nás Coulson.

Rozbehli sme sa smerom ku kanceláriám po veci. Rýchlo sme ich vzali a bežali späť. Neboli sme tam však sami. Nejaký muži v čiernom. Neboli však zo S.H.I.E.L.D.u, ale Hydry. Už mi o nej veľa krát hovorili, ale ja som to brala skôr ako rozprávky na dobrú noc. Všimli si nás žiaľ skôr ako my ich. Začali po nás strieľať a jedinou možnosťou bolo skryť sa za stĺpy. Museli sme začať strieľať my po nich, inak by sme boli do dvoch minút mŕtvy. A to nikto z nás nechcel. Asi tak troch z piatych sa nám podarilo trafiť. A tí dvaja niekam zmizli. Ako správny Avengers sme sa rozhodli ísť ich hľadať. Zo zbraňou v ruke som sa postavila za roh a čakala. Pozrela som na Falcona ktorý mi dal znamenie na útok. Z vystretímy rukami som vybehla. Otáčala som sa aby som si aspoň jedného všimla. Na chodbe nebol nikto. Niekto mi však chytil ústa. Odtiahol ma niekam do tmavej miestnosti. Trepala som zo sebou, ale nepomáhalo to. Muž ma nasilu posadil na stoličku a ruky uviazal dozadu. Zasvietil na mňa silné biele svetlo, čo ma prinútilo privrieť oči. Muž si sadol na stôl oproti.

,,Tak a teraz mi povedz všetko čo vieš!" Začal.

,,Ale ja nič neviem. Teda aspoň to čo chcete vedieť vy." Odfrkla som.

,,Ale moja. Musíš predsa vedieť niečo o S.H.I.E.L.D. e. No nie?" Chytil mi bradu, aby som ho počúvala.

,,Kto ste?" nahnevala som sa.

,,Zlatko veď ma musíš poznať. Alebo ti Coulson nepovedal kto je Agent Ward? Však to by nebol on. A teraz vyklop všetko čo vieš!" Kričal po mne..

Agent Ward? Agent Ward? Niečo mi to hovorí. Ale netuším čo.

,,S.H.I.E.L.D. je najväčšia korporácia na svete. Chráni toho viac ako kto iný." Začala som hovoriť to čo som vedela.

,,A to čo neviem?" Pretočil očami.

,,Tak to neviem." Smiala som sa.

,,Ach bože!" Vybral zbraň a priložil mi ju k hlave.

,,Hovor!" Zhúkol na mňa.

,,Ale ja naozaj neviem!" Trochu som sa bála.

Odistil zbraň. Už som sa lúčila zo životom, keď Ward padol na zem. Pozrela som sa čo sa mu stalo. Šíp mal zabodnutý v nohe. Clint pribehol a odviazal ma.

,,Čo chcel?" Spýtal sa ma keď ho zneškodnil.

Nič som nehovorila. Clint vedel prečo mlím. Určite si aj musel niečím prejsť. Byť "unesená" zo zbraňou pri hlave nie je práve najnormálnejšia vec.

,,Na čo čakáme? Určite nás už potrebujú!" Zmenila som tému a pobehla smerom ku dverám.

,,Ty rozhodne nikam nepôjdeš!" Zastavil ma uprostred kroku

,,Som vycvičená na to aby som dokázala aj po takomto zásahu bojovať ďalej. Som predsa Avenger." Zasmiala som sa s trochou irónie.

,,No dobre ty Avenger!" Zasmial sa tiež.

Vybehli sme z miestnosti a hneď sa na nás vrhli dvaja agenti Hydry. Tých sa nám podarilo zneškodniť. Rozbehli sme sa ďalej po chodbe. Ďalší traja. Aj tí padli na zem ako hnilé hrušky. Zacítila som oheň. Obzrela som sa za nás a uvidela plamene valiacé sa k nám. Schytila som Clinta a využila svoju schopnosť.

,,Teraz musíš bežať! Ale rýchlo!" Upozornila som ho a rozbehla sa.

Za pár sekúnd sme boli o poschodie nižšie. Všetko bolo ale vyhorené. Ani živej duše. Komunikátor čo som mala v uchu som pritlačila bližšie k bubienku aby som mohla hovoriť.

,,Počuje ma niekto?" Začala som celkom klasicky, ohrane.

,,Agentka Crugerová?" Spýtal sa hlas na druhej strane

,,Áno! Potrebujeme vedieť či sú všetky poschodia vyhorené!" Oboznámila som ich zo situáciou.

,,Iba posledné dve poschodia. Na ktorom ste vy?" Spýtal sa ma znova.

,,Asi na jednom z nich!" Odpovedala som z prevrátenými očami.

,,Prosím vás presunte sa opatrne dole! Budeme vás tam čakať!" Až teraz som si uvedomila, že hovorím s Coulsonom.

Rozbehli sme sa opatrne po obhoretej chodbe smerom k ďalším schodom. Všetko vyzeralo byť fajn, lenže keď je niečo fajn, musí sa niečo stať. Výbuch! Do riti ďalší? Lenže tento veľmi blízko nás. Stihli sme sa schovať za ro, ale aj tak nás výbuch čiastočne zachytil. Sedela som opretá o stenu a predýchavala to. V ušiach mi ešte pišťalo. No to čo som nechcela prišlo. Moje viečka zťaželi a pomaly začali padať. Moja hlava hovorila nie, ale telo áno. Padla na mňa únava a ja som sa cítila uvoľnenejšia. Oči sa mj zavreli a ja som zďaleka počula ako Clint kričí moje meno. Bolo to tak ďaleko. Jeho hlas pomaly ustával. Zrazu bolo ticho. To božské ticho...
KONIEC 1. SÉRIE
Tak a je to tu. Koniec. Nezúfajte však bude druhá séria ale o nej viac v info. Epilóg nebude. Po infe bude ďakovačka :3 a ak máte nejaké otázky ohľadom prvej alebo možno aj druhej série, nech sa páči pokladajte :3 bude mi cťou na ne odpovedať. Príbeh idem dať ako ukončený ale ak chcete info o druhej sérii aj kedy ju vidám príbeh si nechajte možno aj dva mesiace v knižnici :3
ĎAKUJEM...

BE MUTANT AND PROUD

RIDE ON THE UNICORN OVER THE ASGARDIAN BRIDGE

SAVE THE WORLD WITH AVENGERS

Avenger Girl {DOKONČENÉ}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora